Blog

Managers KCC delen hun ‘best practices’

Lindy Chmayssani, manager Klantcontactcentrum (KCC) bij Lefier, is al flink wat jaren lid van het Platform Managers KCC. En nog steeds gaat ze met plezier naar iedere bijeenkomst. “Kennis en ervaringen delen met gelijkgestemden is waardevol.”

Hoe kwam u bij het platform KCC ‘terecht’?

“Lefier is ontstaan in 2009 na een fusie van drie corporaties. In 2014 volgde een reorganisatie en werd de afdeling klantcontactcentrum toegevoegd. Voor die tijd had iedere afzonderlijke locatie een klantenontvangst. Ik werd toen manager KCC en ben eindverantwoordelijk voor het team van klantconsulenten. Voor de organisatie was een KCC nieuw en voor mij ook, het leek me dan ook goed om aan te sluiten bij dit platform.”

En? Was het ook een goed idee?

“Ja, dat was het zeker. En nog steeds heb ik er veel aan. We beginnen de bijeenkomst met het platform altijd met intervisie: waar ben jij mee bezig, waar loop jij tegenaan? Verder is er vaak ook nog een externe spreker. Het onderwerp varieert per keer, dat kiezen we als platform zelf. Dat is fijn omdat dus echt dát aan de orde komt wat wij als leden interessant vinden. Kjenning faciliteert dat vervolgens en vult het in samenspraak met de leden praktisch in.

Soms vindt de bijeenkomst ook plaats bij een van de leden. Dat vind ik vaak extra inspirerend omdat je dan ziet hoe het bij een ander gaat. Dan merk je dat sommige corporaties een stuk verder zijn in een aantal zaken dan wij. Daar leer je dan weer van.”

Dus u blijft nog wel even ‘plakken’?

“Absoluut. Het delen van ‘best practices’, kennis en ervaring is voor mij de allerbelangrijkste reden om lid te zijn van dit platform. Als ik een keer niet kan, dan vind ik dat écht jammer. We hebben daarnaast ook nog een digitaal platform waar je vraagstukken kunt delen, handig als je een keer niet kunt of tussendoor ergens tegenaan loopt.”

Over de platforms

Kjenning faciliteert ruim 25 platforms. Inspirerende netwerken voor professionals waarbij ontwikkelen uiteraard centraal staat. Kennis opdoen, delen en overbrengen. Voor sommige functies zijn inmiddels al meerdere groepen. Met en van elkaar leren van de ervaringen van uw vakcollega's in een persoonlijke én professionele setting, dat is hét doel in de Kjenning platforms! Door het continu “halen en brengen” ontstaat een hecht, professioneel én persoonlijk netwerk. 1 + 1 wordt 3!

Platforms in soorten en maten

Programma's worden altijd samen bepaald. Elk platform kent zijn eigen dynamiek en doelstelling. Van uitvoerder tot manager, van inkoper tot VvE beheerder. Van woonconsultent tot directeur-bestuurder. Rond vastgoed, financiën, woondiensten en meer.

Vrijblijvend kennismaken?

En? Komt u eens vrijblijvend snuffelen? Neem dan de proef op de som en kom voor het laagdrempelig introductietarief een keer kijken en proeven of uw platform u ook verder helpt in uw ontwikkeling en inspiratie. En aan een functioneel én gezellig netwerk!

Datum: 27-09-2019

Delen: