Reviews deelnemers
Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!
Schrijf zelf een reviewAls het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!
Schrijf zelf een reviewWeer inzicht krijgen op je dagelijkse taak. Inzicht krijgen om nee te verkopen. Ga vooral zo door!
Ik vond het een leerzame training! Ben weer meer bewust hoe je moet reageren naar huurders.
Lekker positief! Ik kan klantgericht nee zeggen met kleine simpele stapjes. De DISC kaart.
Heel fijne manier van trainen, veilige omgeving vanaf de start. Klantgericht nee te verkopen en daar bewust van te zijn.
Leuk dat je de signalen goed oppakt uit de groep (Stigma, humor, zelfreflectie)
Ik weet nu hoe je regie houdt in het gesprek. Niet vragen naar het waarom van onderhuur.
Goed ingaan op persoonlijke vragen en situaties. Hiermee aan de slag en ontwikkelen van competenties en beleid.
Duidelijk verhaal, goed verteld en ruimte voor vragen en eigen casus. De procedure, stap voor stap. Wegblijven van juridische stappen.
Opsporen woonfraude.
Goede adviezen over je eigen houding en mogelijkheden. Met korte, duidelijke uitleg
Prima trainer! Teruggebracht naar de basis. Alle ruis op de lijn is weggehaald.
Gaat prima zo. Benadering onderhuurder/huurder. Toepasbaar in praktijk, overtuiging van jezelf.
Praktische tips. Goede ervaringsdeskundige info.
Fijne en bruikbare training. De afgepelde versie van het proces. Even de basis helder in beeld.
Prima inzichtelijk in hoe het menselijk brein werkt in bepaalde situaties.
Ga zo door. Wel fijn dat de trainer veel ervaring heeft.
Trainer voelt de groep goed aan, top!
Praktisch toegespitst behoefte groep (niet alleen feitelijk oefenen).
goed info over rechten + Plichten huurder/verhuurder
Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.
Leystromen - Huurrecht basis en ZAV
Ieder1 - Omgaan met provocerend gedrag
Ieder1 - Huurrecht basis en verdieping
Vivare - Conditiemeting in onroerend goed volgens NEN 2767
De Woonplaats - Omgaan met bewoners met verward gedrag
Portaal - Omgaan met bewoners met verward gedrag
Vastgoedservice - medewerkers reparatieverzoeken
Eigen Haard - Informatieavond Kascommissie
BrabantWonen - Gedragsaanwijzing in de praktijk
Sint Antonius van Padua - Omgaan met Agressie
Wierden en Borgen - Vocht en Schimmel trainingen
IJsseldal Wonen - Asbestherkenning
Mitros - Sociale Projectbegeleiding
Staedion Den Haag - Medewerker Reparatieverzoeken
Lefier - Vocht en Schimmel in de praktijk - verdieping
Goede Woning Zoetermeer - Omgaan met bewoners met verward gedrag
Parteon - Bewonersparticipatie
Actium - Plannen voor de planningsmedewerkers
Maandag Rotterdam - Woonprofessionals trainingen
Het Grootslag - Vocht- en schimmeloverlast
Wij vragen graag de meeste kritische jury om hun mening. U dus! Deel ook uw ervaring en laat uw vakcollega's weten wat u vond van uw opleiding.
Veel van onze klassikale opleidingen worden ondersteund met e-Learning modules. Deze modules vindt u op onze online omgeving, de KjenCampus.
Via onderstaande link kunt u inloggen op de KjenCampus.De gebruikersnaam en het wachtwoord heeft u via de mail ontvangen.
Voor het gebruik van KjenCampus dient uw computer te voldoen aan:
Wilt u weten hoe u de instellingen goed kunt zetten, klik dan hierVeel succes met uw e-Learning cursus!
Mocht u problemen ervaren of vragen hebben over de e-Learning, dan kunt ucontact opnemen met ons via 0320 – 23 74 88.
Inloggen op Kjenning e-LearningOnze adviseurs helpen u graag met persoonlijk advies, bijvoorbeeld over welke opleiding of training het beste bij uw doelstellingen past. Ook voor praktische vragen kunt u terecht bij onze afdeling advies.
Onze afdeling advies is te bereiken van
08:30 - 17:00 uur.
Dat kan! Tijdens kantooruren krijgt u direct antwoord. Buiten deze tijden zo snel mogelijk.
Stuur een mail met je vraag en ontvang binnen 24 uur antwoord