Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Bouwkunde voor niet-bouwkundigen
    109

    Leuke manier van lesgeven met plaatjes en werkervaring/ praktijkvoorbeelden. Toepassen in me dagelijkse werkzaamheden. Ik vond het leerzaam, leuk gedaan.

  • Omgaan met agressie
    1010

    Leuke mannier en duidelijke acteurs.

  • Woning APK: Toepassing van de NEN8025
    1010

    Leuke praktijk voorbeelden behandeld. Geen tips

  • Techniek voor niet-technici
    1010

    Leuke praktische training.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    Leuke training, fijn om meer te leren over het speelveld.. Fijn dat de trainer zoveel kennis had over de sector.

  • Herkennen en signaleren van ondermijning
    108

    Leuke voorbeelden uit praktijk en heb geleert waar ik moet/kan opletten. Blijf met leuke voorbeelden komen. Die blijven langer hangen

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    Manier van brengen en volgorde van informatie. Geen opmerkingen

  • Bouwkunde voor niet-bouwkundigen
    1010

    Manier van inter actief les geven, praktijk voorbeelden. Geen tips, ik vond het een leerzame cursus!

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    Manier van lesgeven. Zeer interessant.. Mooie interessante lesstof

  • Huurrecht Verdieping
    108

    Manier van vinden van informatie. Het was veel op woningcorporaties gericht en weinig op particuliere berhuur.

  • Zelf aangebrachte voorzieningen (ZAV)
    1010

    Marija houdt de training altijd levendig, heel fijn! Trainingen van Marija maken altijd enthousiast om met de inhoud aan de slag te gaan

  • Omgaan met agressie
    1010

    Marineren, de escalerend te werk gaan.. Compliment aan praktijkvoorbeelden en kennis van de corporatie

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    Meenemen in de praktijk. Ayse vertelde het goed

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    Meenemen naar overleggen met verhuurder. Complimenten voor de duidelijke uitleg!

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    Meer achtergrondinformatie waarom ik mijn werk doe. Fijn dat ze aanvoelt wanneer er wel of geen interacties nodig is

  • Brandveiligheid van woningen en woongebouwen
    1010

    Meer controleren van rapporten op basis van bbl. geen op en aanmerkingen. Super leerzame dag. Peter bedankt!

  • Zelf aangebrachte voorzieningen (ZAV)
    109

    Meer duidelijkheid. Organisatie moet meer met de neus de zelfde kant op.

  • Huurrecht bij groot onderhoud, renovatie en herstructurering
    1010

    Meer inzicht in behalen draagvlak en meer inzicht in vergoedingen tav ZAV en verhuizen. Helder e learning en een trainer die dit goed wist te brengen. Het wetboek is nou de meest eenvoudige literatuur.

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    1010

    Meer inzicht in statushouders en personen met onbegrepen gedrag. Goed gedaan en veel voorbeelden uit de praktijk

  • Statushouders; Een bijzondere doelgroep?
    1010

    Meer inzicht in statushouders en personen met onbegrepen gedrag. Goed gedaan en veel voorbeelden uit de praktijk

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • Leystromen - Huurrecht basis en ZAV

    Ieder1 - Omgaan met provocerend gedrag

  • Ieder1 - Huurrecht basis en verdieping

    Vivare - Conditiemeting in onroerend goed volgens NEN 2767

  • De Woonplaats - Omgaan met bewoners met verward gedrag

    Portaal - Omgaan met bewoners met verward gedrag

  • Vastgoedservice - medewerkers reparatieverzoeken

    Eigen Haard - Informatieavond Kascommissie

  • BrabantWonen - Gedragsaanwijzing in de praktijk

    Sint Antonius van Padua - Omgaan met Agressie

  • Wierden en Borgen - Vocht en Schimmel trainingen

    IJsseldal Wonen - Asbestherkenning

  • Mitros - Sociale Projectbegeleiding

    Staedion Den Haag - Medewerker Reparatieverzoeken

  • Lefier - Vocht en Schimmel in de praktijk - verdieping

    Goede Woning Zoetermeer - Omgaan met bewoners met verward gedrag

  • Parteon - Bewonersparticipatie

    Actium - Plannen voor de planningsmedewerkers

  • Maandag Rotterdam - Woonprofessionals trainingen

    Het Grootslag - Vocht- en schimmeloverlast