Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Medewerker Klantcontact
    1010

    Weer inzicht krijgen op je dagelijkse taak. Inzicht krijgen om nee te verkopen. Ga vooral zo door!

  • Medewerker Klantcontact
    108

    Ik vond het een leerzame training! Ben weer meer bewust hoe je moet reageren naar huurders.

  • Medewerker Klantcontact
    109

    Lekker positief! Ik kan klantgericht nee zeggen met kleine simpele stapjes. De DISC kaart.

  • Medewerker Klantcontact
    109

    Heel fijne manier van trainen, veilige omgeving vanaf de start. Klantgericht nee te verkopen en daar bewust van te zijn.

  • Woonfraude
    1010

    Leuk dat je de signalen goed oppakt uit de groep (Stigma, humor, zelfreflectie)

  • Woonfraude
    107

    Ik weet nu hoe je regie houdt in het gesprek. Niet vragen naar het waarom van onderhuur.

  • Woonfraude
    109

    Goed ingaan op persoonlijke vragen en situaties. Hiermee aan de slag en ontwikkelen van competenties en beleid.

  • Woonfraude
    109

    Duidelijk verhaal, goed verteld en ruimte voor vragen en eigen casus. De procedure, stap voor stap. Wegblijven van juridische stappen.

  • Woonfraude
    108

    Opsporen woonfraude.

  • Woonfraude
    108

  • Woonfraude
    108

    Goede adviezen over je eigen houding en mogelijkheden. Met korte, duidelijke uitleg

  • Woonfraude
    108

    Prima trainer! Teruggebracht naar de basis. Alle ruis op de lijn is weggehaald.

  • Woonfraude
    108

    Gaat prima zo. Benadering onderhuurder/huurder. Toepasbaar in praktijk, overtuiging van jezelf.

  • Woonfraude
    1010

    Praktische tips. Goede ervaringsdeskundige info.

  • Woonfraude
    109

    Fijne en bruikbare training. De afgepelde versie van het proces. Even de basis helder in beeld.

  • Woonfraude
    108

    Prima inzichtelijk in hoe het menselijk brein werkt in bepaalde situaties.

  • Omgaan met agressie
    109

    Ga zo door. Wel fijn dat de trainer veel ervaring heeft.

  • Omgaan met agressie
    108

    Trainer voelt de groep goed aan, top!

  • Omgaan met agressie
    109

    Praktisch toegespitst behoefte groep (niet alleen feitelijk oefenen).

  • Cursus Huurrecht basis
    108

    goed info over rechten + Plichten huurder/verhuurder

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • Zone3 Amsterdam - Trainingen Wijkbeheerders

    Savills Amsterdam - Huurrecht bedrijfsruimte

  • WOONopMAAT - Ontwikkeltraject tot Sociale Buurtbeheerders

    MVGM Rijswijk - Klantgericht telefoneren en WWS

  • Mooiland - Omgaan met verwarde personen

    WoonGenoot - Huurrecht basis en verdieping

  • Tablis Wonen - Omgaan met agressie

    Woonmeij - Spreker Bewonerscommissie nieuwe Stijl

  • l'escaut - Aan de slag met ge

    Woonstad - Verhuurdag 2019

  • Vestia - Themajaar Bewoners met verward gedrag

    Wonen Meerssen - Leergang Verhuur en leergang Woonconsulent

  • Lefier - Vocht en schimmel: hoe krijg ik de bewoner in beweging

    Pro Wonen - Huurrecht bij groot onderhoud renovatie

  • Woonbron - Huurrecht basis

    Domesta - Omgaan met bewoners met verward gedrag

  • Driegasthuizengroep - Huurrecht basis

    De Woonplaats - Vocht en Schimmel in de praktijk

  • Beter Wonen Almelo - Corporatieontwikkelingen en -financi

    Baston Wonen - Huurrecht basis en Huurrecht bij groot onderhoud