Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Vocht en schimmel
    1010

    -

  • Vocht en schimmel
    109

    -

  • Vocht en schimmel
    109

    -

  • Vocht en schimmel
    1010

    -

  • Medewerker reparatieverzoeken
    1010

    Dat het toegespitst is op meest voorkomende vragen en ook toepasbaar in de praktijk in onze huidige functie

  • Medewerker reparatieverzoeken
    1010

    De goede en duidelijke uitleg. Dit gebruiken in mijn functie en inde gesprekken

  • Medewerker reparatieverzoeken
    1010

    De training was goed afgestemd op onze functie en de uitleg was heel duidelijk

  • Medewerker reparatieverzoeken
    109

    -

  • Medewerker reparatieverzoeken
    108

    Kennis mogen verbreden op bouwkundig gebied met de bijhorende tools

  • Medewerker reparatieverzoeken
    1010

    Nuttige informatie omtrent bepaalde bouwkundige eigenschappen, problematiek en oplossingen

  • Medewerker reparatieverzoeken
    109

    Passie van de trainer

  • Medewerker reparatieverzoeken
    1010

    Uitleg over vocht en schimmel.

  • Afrekening servicekosten
    1010

    Actualiteit

  • Afrekening servicekosten
    108

    Dat alle gegevens duidelijk zijn aangeleverd.

  • Afrekening servicekosten
    108

    Duidelijk verhaal

  • Afrekening servicekosten
    1010

    Duidelijk, veel ruimte om vragen te stellen, geleverde bestanden goed bruikbaar

  • Afrekening servicekosten
    1010

    Duidelijke uitleg, we kunnen dit nu in de praktijk brengen bij onze nieuwe complexen.

  • Afrekening servicekosten
    1010

    Goede interactie tussen docent en cursisten.

  • Afrekening servicekosten
    1010

    Het onderwerp en ga dit delen met mijn collega's

  • Afrekening servicekosten
    1010

    Praktijk voorbeelden. Voorbeeld afrekeningen.

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • WOONopMAAT - Integriteit bijeenkomst

    Domijn - Splitsen van gebouwen

  • WoonFriesland - Vocht en Schimmel voor Onderhoudsmedewerkers

    Wooninc - Appartementsrecht

  • Woonstad - Werken met persona’s

    Expeditie Loopbaan - Orientatie Volkshuisvesting

  • Woonservice - Sociale Projectbegeleiding

    Wonen Meerssen - Voorkomen van Agressie en Omgaan met bewoners met verwarde gedrag

  • Fides Wonen Middelharnis - Woning APK toepassing van NEN8025

    Tiel - Verward gedrag in Perspectief voor het Huurdersplatform SCW

  • WoonFriesland Grou - Sociale Projectbegeleiding

    Woonconcept Meppel - Asbestherkenning

  • Area Wonen - Uden

    Zaam Wonen Stein - Gastvrij Werken

  • Versluisgroep Sassenheim - Bewonersparticipatie

    St Joseph Almelo - Orientatie Volkshuisvesting

  • Patrimonium Groningen - Jaargesprekken / In Gesprek

    Mijande Wonen Vriezenveen - Omgaan met agressieve situaties bij bewonersbijeenkomsten

  • WoonFriesland - Grou

    opfris en basis - SSHXL Utrecht