Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Huurrecht bij groot onderhoud, renovatie en herstructurering
    108

  • Huurrecht bij groot onderhoud, renovatie en herstructurering
    109

    Vooral het verschil tussen renovatie en dringende werkzaamheden en de verschillende rechten van een huurder daarin.

  • Huurrecht bij groot onderhoud, renovatie en herstructurering
    108

    Goede info met practische voorbeelden.

  • Huurrecht bij groot onderhoud, renovatie en herstructurering
    109

    Onderscheid dringende werkzaamheden - renovatie steeds weer terug naar die vraag.

  • Techniek voor niet-technici
    1010

    Enthousiaste trainer met duidelijke uitleg en voorbeelden. Goede theorie/praktijk combinatie. Kennis maar ook vertaln naar het begrijpelijke

  • Techniek voor niet-technici
    109

    Goede gekregen info, proberen bewoners nog beter te helpen.

  • Techniek voor niet-technici
    108

    Interessant, maar veel omvattend. Geeft wel compleet beeld in globale lijnen. Veel geleerd! Zou er wel nog meer verdieping in willen (vervolg opleiding).

  • Techniek voor niet-technici
    108

    Prettige manier van uitleggen. Geduldig, duidelijk, visualisatie. 0-meting is prettig om te meten. Goede voorbeelden hoe je ervoor staat.

  • Techniek voor niet-technici
    108

    fijn met voorbeelden v/d praktijk.

  • Techniek voor niet-technici
    108

    Leuke weetjes en praktijkvoorbeelden. 1e dag iets meer praktijksituaties woningcorporatie bespreken.

  • Techniek voor niet-technici
    107

    Zou fijner zijn om toets vooraf te sturen ipv na de eerste dag. Duidelijke klapper met leerstof.

  • Techniek voor niet-technici
    109

    goede praktijkvoorbeelden

  • Medewerker reparatieverzoeken
    1010

    Enthousiaste trainer met duidelijke uitleg en voorbeelden. Goede theorie/praktijk combinatie. Kennis maar ook vertaln naar het begrijpelijke

  • Medewerker reparatieverzoeken
    109

    Goede gekregen info, proberen bewoners nog beter te helpen.

  • Medewerker reparatieverzoeken
    108

    Interessant, maar veel omvattend. Geeft wel compleet beeld in globale lijnen. Veel geleerd! Zou er wel nog meer verdieping in willen (vervolg opleiding).

  • Medewerker reparatieverzoeken
    108

    Prettige manier van uitleggen. Geduldig, duidelijk, visualisatie. 0-meting is prettig om te meten. Goede voorbeelden hoe je ervoor staat.

  • Medewerker reparatieverzoeken
    108

    fijn met voorbeelden v/d praktijk.

  • Medewerker reparatieverzoeken
    108

    Leuke weetjes en praktijkvoorbeelden. 1e dag iets meer praktijksituaties woningcorporatie bespreken.

  • Medewerker reparatieverzoeken
    107

    Zou fijner zijn om toets vooraf te sturen ipv na de eerste dag. Duidelijke klapper met leerstof.

  • Medewerker reparatieverzoeken
    109

    goede praktijkvoorbeelden

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • WOONopMAAT - Integriteit bijeenkomst

    Domijn - Splitsen van gebouwen

  • WoonFriesland - Vocht en Schimmel voor Onderhoudsmedewerkers

    Wooninc - Appartementsrecht

  • Woonstad - Werken met persona’s

    Expeditie Loopbaan - Orientatie Volkshuisvesting

  • Woonservice - Sociale Projectbegeleiding

    Wonen Meerssen - Voorkomen van Agressie en Omgaan met bewoners met verwarde gedrag

  • Fides Wonen Middelharnis - Woning APK toepassing van NEN8025

    Tiel - Verward gedrag in Perspectief voor het Huurdersplatform SCW

  • WoonFriesland Grou - Sociale Projectbegeleiding

    Woonconcept Meppel - Asbestherkenning

  • Area Wonen - Uden

    Zaam Wonen Stein - Gastvrij Werken

  • Versluisgroep Sassenheim - Bewonersparticipatie

    St Joseph Almelo - Orientatie Volkshuisvesting

  • Patrimonium Groningen - Jaargesprekken / In Gesprek

    Mijande Wonen Vriezenveen - Omgaan met agressieve situaties bij bewonersbijeenkomsten

  • WoonFriesland - Grou

    opfris en basis - SSHXL Utrecht