Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Omgaan met culturele verschillen
    1010

    Meer inzicht gekregen in verschillende culturen en hoe daar mee om te gaan

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    Het actieve element. Samen met groepjes onderwerpen bespreken.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    Ik heb een betere beeld over het systeem van volkshuisvesting

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    108

    Nieuwe collega’s leren kennen. Samenwerken. Nieuwe informatie

  • Vocht en schimmel
    1010

    Duidelijk uitleg met goede voorbeelden.

  • Leergang Werken aan een inclusieve wijk
    109

    Leren van andere deelnemers , input om sociale cohesie te vergroten. Veel bruikbare tips

  • Opzichter Planmatig Onderhoud
    1010

    De voorbeelden uit de praktijk die ik in de toekomst mee kan nemen

  • Medewerker reparatieverzoeken
    1010

    Meerdere onderwerpen. Gebruiken tijdens mijn werk aan de telefoon.

  • Signaleren achter de voordeur
    1010

    Fijn om te weten wat er vanuit Eigen Haard van mij wordt verwacht.

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    Meer duidelijkheid/helderheid voor mij in de wijk.

  • Klantgericht schrijven
    1010

    Fijn hoe de trainer de lesstof heeft overgebracht.

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    108

    De voorbeelden die gegeven werden. Hopelijk kan ik dit in de toekomst beter herkennen

  • Omgaan met agressie
    1010

    Handvaten die in de praktijk bruikbaar zijn

  • Omgaan met agressie
    1010

    De beleving van degene die de training gaf.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    Informatief. Veel inzichten gekregen in andere organisaties.

  • Motiverende Gespreksvoering
    1010

    De 20% lastige huurders motiveren tot een positief resultaat.

  • Leergang Werken aan een inclusieve wijk
    1010

    De groep, het uitwisselen van alle verhalen en ieders kennis en de praktijkvoorbeelden.

  • Herkennen en signaleren van ondermijning
    1010

    Mijn vragen zijn beantwoord en dat vind ik belangrijk. Zeer interessant en mooie training.

  • Klantgericht communiceren
    108

    Verschillende gesprek technieken hoe je ze kan toepassen

  • Huurachterstanden
    1010

    Nieuw beleid maken en andere werkwijze

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • WOONopMAAT - Integriteit bijeenkomst

    Domijn - Splitsen van gebouwen

  • WoonFriesland - Vocht en Schimmel voor Onderhoudsmedewerkers

    Wooninc - Appartementsrecht

  • Woonstad - Werken met persona’s

    Expeditie Loopbaan - Orientatie Volkshuisvesting

  • Woonservice - Sociale Projectbegeleiding

    Wonen Meerssen - Voorkomen van Agressie en Omgaan met bewoners met verwarde gedrag

  • Fides Wonen Middelharnis - Woning APK toepassing van NEN8025

    Tiel - Verward gedrag in Perspectief voor het Huurdersplatform SCW

  • WoonFriesland Grou - Sociale Projectbegeleiding

    Woonconcept Meppel - Asbestherkenning

  • Area Wonen - Uden

    Zaam Wonen Stein - Gastvrij Werken

  • Versluisgroep Sassenheim - Bewonersparticipatie

    St Joseph Almelo - Orientatie Volkshuisvesting

  • Patrimonium Groningen - Jaargesprekken / In Gesprek

    Mijande Wonen Vriezenveen - Omgaan met agressieve situaties bij bewonersbijeenkomsten

  • WoonFriesland - Grou

    opfris en basis - SSHXL Utrecht