Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    Uberhaupt uitleg over zaken hoe die in elkaar steken op laagdrempelig niveau. Veel aandacht voor praktijkvoorbeelden en hoe het juridisch in elkaar steekt

  • Woningwaarderingsstelsel
    1010

    Toepassen van de wettelijke regels bij de berekening van de WWS. Leuke interactieve cursus met veel praktijkvoorbeelden.

  • Omgaan met agressie
    1010

    Heel fijn om de verschillende vormen van agressie duidelijk uitgelegd te krijgen ondersteunend door voorbeelden van de acteur. En heel zinvol om feedback te krijgen op eigen valkuilen. En handvatten om in de toekomst mijn eigen communicatie te verbeteren.

  • Omgaan met agressie
    1010

    Leerzaam, vooral heel nuttig om deze “ opfristraining” te blijven doen van tijd tot tijd Prettige manier van trainen

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    1010

    Onderscheiden van verwarde personen en de tools die we hebben Was een gezellig dag en leuke trainer

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    Stof duidelijk overgebracht door iemand met concrete ervaring en kennis van het huurrecht veld en woningcorporaties. Stof duidelijk overgebracht door iemand met concrete ervaring en kennis van het huurrecht veld en woningcorporaties.

  • Omgaan met agressie
    1010

    Het begrenzen van grensoverschrijdend gedrag, hoe te handelen en duidelijk grenzen aan te geven vind ik steeds erg leerzaam Wederom een fijne training, duidelijke uitleg en handvaten die ik meeneem tijdens mijn dagelijkse werk.

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    108

    De praktijk was goed daar heb ik in de praktijk wat aan! Voor een schilder is de theorie zware kost.

  • Omgaan met agressie
    1010

    De uitleg over de aanpak was erg duidelijk Een leuke trainer met leuke, concrete uitleg

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    Meer kennis van het huurrecht. Als tip geef ik haar om de lesstof om te draaien. Wat aan het eind van de les is gegeven had ik graag in het begin van de dag gedaan. Dit ivm veel praktische vragen en nu de tijd eigenlijk op was

  • Vocht en schimmel
    1010

    In mijn werk toepassen en bewoners informatie geven Ik vond dat de trainer er heel veel van wist

  • Vocht en schimmel
    109

    Al veel mee te maken gehad, opname vocht en temperatuur was nieuw Alles was goed geregeld

  • Woonoverlast aanpakken
    1010

    Duidelijke afspraken in het proces. Wie pakt de regie. Er zijn meer mogelijkheden in de aanpak dan ik wist. Francis brengt het verhaal duidelijk en met goede voorbeelden. Het is interactief waardoor je erbij blijft.

  • Omgaan met agressie
    1010

    Praktijkoefeningen op locatie. Zeer positief! Goeie oefeningen en duidelijke en rustige info

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    Achtergrond informatie en de wetgeving. De vraag 'waarom' de woningcorporaties zo functioneren werd beantwoord. Compliment voor de interactieve dag. Tip: misschien wat naslagwerk betreft data en uitleg mee naar huis.

  • Bewonersparticipatie: modern, effectief en divers
    1010

    Veel gehoord en aandachtspunten gehoord. Stof die bruikbaar is. Goed georganiseerd

  • Woningwaarderingsstelsel
    1010

    Kennis van zaken en zeer goed bruikbaar in mijn werk. Goede organisatie en trainer weet waar hij het over heeft. Complimenten.

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    1010

    De training was goed. Ik heb er veel van geleerd en ga dit zeker meenemen in mijn werk. Veel past bij mijn werkzaamheden en wat ik meekan maken in mijn dagelijks werk leven. Goede trainer. Geduldig en duidelijk.

  • Medewerker Klantcontact
    109

    Bewustwording. Je weet wel hoe je gesprekken moet voeren, maar toch loop je tegen dingen aan waarvan ik me nu bewust ben hoe het anders kan. De trainer bracht alles vol energie! Erg leuke vrouw met passie voor haar werk!

  • Omgaan met agressie
    109

    Opfrissen is goed Fijne persoon, goed inlevingsvermogen, veel ervaring

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • MVGM - Klantgericht Telefoneren

    Woonbedrijf SWS.HhvL - Huurrecht basis

  • Wonen Zuid - Introductie Volkshuisvesting

    Lekstede Wonen - Medewerker Reparatieverzoeken

  • Volksbelang - Huurrecht

    MVGM - Duurzaamheid in de praktijk

  • Woonbedrijf - Asbestherkenning

    Vestiad - Communicatietraining

  • De Goede Woning Zoetermeer - Aannemen reparatieverzoeken voor team woonservice

    Aedes - P&O Netwerkdag

  • Woonmeij - Teamtraject WKS

    Aedes - Regietheater Workshop Verward Gedrag

  • Vastgoed Onderhoud Centrale - Klantgericht Schrijven

    Intermaris - Omgaan met bewoners met verward gedrag

  • Actium - Basis Bouwkunde voor klantmedewerkers

    Leeuwenstein Groep - Aan de slag met beeldkwaliteit

  • De Goede Woning Apeldoorn - Techniek voor verhuurmedewerker

    Woonstad - SC570 Asbestdeskundige vervolgtraining

  • Viverion - Be

    deltaWonen - Update Asbestherkenning