Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    Vind het vooral fijn om meer kennis te hebben over het ontstaan en waar je je als woningbouw allemaal aan moet houden. Ik heb hier wat aan in mijn werk bij sollicitatie gesprekken die ik voer om wat te vertellen over de woningbouw. Ik vond het een inspirerende afwisselende training. Trainer was enthousiast en gaf duidelijk uitleg en had zich van te voren ingelezen.

  • Huurrecht Verdieping
    107

    Actualiteiten De verdieping miste ik de 1e dag in zijn geheel. 1e dag was basis huurrecht. 2e dag de ochtend ook veel basis en herhaling. Laaste middag was er verdieping, toen werd het voor mij wat leerzaam

  • Gedragsaanwijzing in de praktijk
    1010

    Ik ga morgen gelijk een brief schrijven nav tips van de docent. Geen tips, het was echt super nuttig, interessant verteld, de docent weet echt waar ze het over heeft. Ik ga deze training de leden van mijn team aanraden.

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    Duidelijke praktijk voorbeelden benoemen was met name ook fijn dat docent advocaat was en van veel zaken af wist. Cursus was compleet, genoeg tijd voor vragen en praktijk voorbeelden.

  • Omgaan met agressie
    1010

    De wijze van lesgeven! Interactief en geen minuut saai. Ruimte voor gesprek Ik vond de trainer echt heel erg goed uitleggen, luisteren, de interactie was goed. Er was ruimte voor iedereen.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    Duidelijk beeld over het ontstaan en veranderingen en de jaren Mogelijk de theorie over de geschiedenis in de ochtend te doen en in de middag meer interactief. Verder heel tevreden en boeiend over gebracht

  • Omgaan met agressie
    1010

    Alles was voor mij nieuw, ik heb dus veel kunnen leren van alle soorten gesprekstechnieken. Super fijne en duidelijke training. Met een goede afwisseling in interactie.

  • Omgaan met agressie
    1010

    Verschillende vormen van agressie leren herkennen en dit toepassen in de praktijk. Het geeft mij nu handvaten. Leuke leerstof. Het wordt op een leuke interactieve manier gepresenteerd. En door samen met een auteur te werken kun je meteen oefenen met de leerstof.

  • Statushouders; Een bijzondere doelgroep?
    1010

    Ik vind de materie helder uitgelegd en ga een onboarding protocol voor statushouders maken. Compliment aan Francis voor de heldere uitleg en levendige praktijkvoorbeelden. Het maakt de training goed behapbaar.

  • Appartementsrecht Basis
    107

    Interessant om dieper in deze materie te duiken, maar ik zal er niet dagelijks mee aan de slag gaan. Sterker nog, voor mij is duidelijk geworden dat het verduurzamen van vve-en (als het gaat om de daken) bijna niet te standaardiseren is. Als ik meters wil maken zal ik me eerder focussen op andere doelgroepen. Wel goed om te weten hoe het zit als ik ze tegenkom. Iets meer casussen die gericht zijn op verduurzaming.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    Alles wel ook een stuk geschiedenis overdekt woningmarkt alleen denk ik niet dat ik er veel mee kan, wel zijn er nog veel dingen te doen en te bespreken. Geen tips heel netjes gedaan.

  • Medewerker Klantcontact
    107

    Ik vind de sessies met de acteur niet zo goed. Doe sessies met elkaar, met daarin op papier, voorafgaand, verschillende uitgangspunten. Hierdoor ontstaat er meer interactie. En blijft het leuk.

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    1010

    Het hebben van 2 ballonnetjes en het uiten van je gevoel naar personen. Dit ga ik ook meenemen in mijn werk. Ik vond het een leuke, interessante en leerzame training. Johan deed het leuk en je hield je aandacht erbij.

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    Ik vind het heel interessant en mega leerzaam ik had van heel veel dingen geen weet Heel erg goeie trainer zeer capabel heel erg kundig met veel ervaring!

  • Techniek voor niet-technici
    109

    Basisinformatie over hoe een woning in elkaar zit. Dit kan ik goed gebruiken bij mijn dagelijkse werkzaamheden op de Front Office. Erg interessant met veel informatie. Echter misschien de eerste dag iets te lang. Tot ongeveer 8 uur en daarna nog dineren zorgt voor wat extra vermoeidheid de volgende dag. Dat is jammer aangezien de tweede dag op locatie ook erg interessant is.

  • Opfris en actualiteiten Huurrecht woonruimte
    1010

    Concrete voorbeelden die in de praktijk toepasbaar zijn. Trainer weet heel veel. Kennis van wetgeving en weet dit te vertalen naar de praktijk.

  • Zelf aangebrachte voorzieningen (ZAV)
    1010

    Beleid matig wij moeten snel het beleid aanpassen missen veel dingen Leuke leerzame les, interactief met de gehele groep. Lekker eten

  • Huurders en Eigenaren in één complex
    108

    Wat er in de praktijk voor kan komen en hoe je daarmee aan de slag gaat Duidelijke map, goede ervaringen met Kjenning, de trainer was enthousiast, duidelijk en veel kennis

  • Bouwkunde voor niet-bouwkundigen
    1010

    Dat het in makkelijke taal allemaal wordt uitgelegd. Niet te veel vaktermen Het is veel informatie, dus af en toe verlies je je concentratie

  • Zelf aangebrachte voorzieningen (ZAV)
    1010

    Praktijk situaties kwamen aan de orde, heel leerzaam! Zeer prettige docente, dag is omgevlogen! Hier kan ik mee aan de slag.

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • MVGM - Klantgericht Telefoneren

    Woonbedrijf SWS.HhvL - Huurrecht basis

  • Wonen Zuid - Introductie Volkshuisvesting

    Lekstede Wonen - Medewerker Reparatieverzoeken

  • Volksbelang - Huurrecht

    MVGM - Duurzaamheid in de praktijk

  • Woonbedrijf - Asbestherkenning

    Vestiad - Communicatietraining

  • De Goede Woning Zoetermeer - Aannemen reparatieverzoeken voor team woonservice

    Aedes - P&O Netwerkdag

  • Woonmeij - Teamtraject WKS

    Aedes - Regietheater Workshop Verward Gedrag

  • Vastgoed Onderhoud Centrale - Klantgericht Schrijven

    Intermaris - Omgaan met bewoners met verward gedrag

  • Actium - Basis Bouwkunde voor klantmedewerkers

    Leeuwenstein Groep - Aan de slag met beeldkwaliteit

  • De Goede Woning Apeldoorn - Techniek voor verhuurmedewerker

    Woonstad - SC570 Asbestdeskundige vervolgtraining

  • Viverion - Be

    deltaWonen - Update Asbestherkenning