Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • 108

    Zowel de inhoud als de vorm van de elearning modules zagen er goed uit en voldeden volledig aan mijn verwachtingen.

  • 109

    Prima club. Ga zo door!

  • 109

    Zeer kundige trainer en dito aansluiting op praktijk. TOP!!

  • 109

    Zeer deskundige trainers bij kjenning

  • Medewerker Klantcontact
    107

    Wederom maken we gebruik van Kjenning voor het trainen van onze KCC medewerkers. Dit naar volle tevredenheid.

  • 1010

    Het enthousiasme van de trainers is zeer aanstekelijk. Hopelijk de deskundigheid ook :)

  • Leergang Woonconsulent
    109

    was prima cursus, goede actuele info gehad en doordat we alleen met corporaties waren heel goed op de eigen situatie toe te passen

  • 107

    Vele facetten zijn behandeld. De duur van de cursus was te kort voor de vele onderwerpen. Nu alles net te oppervlakkig en haastig doorgenomen. Jammer, want de docente had genoeg in te brengen en verveelde geen moment.

  • 107

    Veel geleerd tijdens 2-daagse training.

  • 108

    Veel aan de training gehad!

  • 1010

    Topperdepoppie

  • Leergang Woonconsulent
    108

    Leuke opleiding en leuke club enthousiaste mensen! Van Harte aan te bevelen!

  • Leergang Woonconsulent
    108

    Sluit erg goed aan op praktijk en eigen situatie.

  • Omgaan met agressie
    108

    Samen met Kjenning hebben wij een op maat gemaakte training voor omgaan met agressie en geweld georganiseerd en ook de training opvang van medewerkers na een agressie-incident. Zowel inhoudelijk als op het vlak van organiseren van de training verliep de samenwerking met Kjenning bijzonder prettig. De leidinggevenden en de medewerkers waren ook qua inhoud erg enthousiast over de training en ook de trainer/acteurs!

  • 108

    professionele organisatie waar je goed afspraken mee kunt maken in korte lijnen.

  • 107

    Prima uitleg een juiste motovatie van en door de leraar.

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    109

    Prima training en dienstverlening. In lange tijd dit niet meer meegemaakt. Zeer inspirerende training in een lastig onderwerp

  • 108

    Prima les methode & genoeg aandacht voor persoonlijke vraagstukken

  • 108

    Prima in orde zowel incompany als extern

  • 107

    Prima geregeld. Duidelijk training. Goede locatie

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • MVGM - Klantgericht Telefoneren

    Woonbedrijf SWS.HhvL - Huurrecht basis

  • Wonen Zuid - Introductie Volkshuisvesting

    Lekstede Wonen - Medewerker Reparatieverzoeken

  • Volksbelang - Huurrecht

    MVGM - Duurzaamheid in de praktijk

  • Woonbedrijf - Asbestherkenning

    Vestiad - Communicatietraining

  • De Goede Woning Zoetermeer - Aannemen reparatieverzoeken voor team woonservice

    Aedes - P&O Netwerkdag

  • Woonmeij - Teamtraject WKS

    Aedes - Regietheater Workshop Verward Gedrag

  • Vastgoed Onderhoud Centrale - Klantgericht Schrijven

    Intermaris - Omgaan met bewoners met verward gedrag

  • Actium - Basis Bouwkunde voor klantmedewerkers

    Leeuwenstein Groep - Aan de slag met beeldkwaliteit

  • De Goede Woning Apeldoorn - Techniek voor verhuurmedewerker

    Woonstad - SC570 Asbestdeskundige vervolgtraining

  • Viverion - Be

    deltaWonen - Update Asbestherkenning