Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Huurrecht Verdieping
    1010

    Up to date kennis, prettig aanwezig. Begrip/inzicht uitdagingen en beperkingenvan 'vak' passie voor huurrecht.

  • Huurrecht bij groot onderhoud, renovatie en herstructurering
    109

    Inhoudelijk sterke trainster, veel kennis van corporatieland

  • Huurrecht bij groot onderhoud, renovatie en herstructurering
    108

    Bruikbare tips, door ons goed toe te passen. Verder prima in orde, ga zo door

  • Huurrecht bij groot onderhoud, renovatie en herstructurering
    108

    Het was zeer helder. Toch weer wet nieuwe inzichten, zaken die we kunnen oppakken/verbeteren

  • Huurrecht bij groot onderhoud, renovatie en herstructurering
    109

    Duidelijke wettelijke kaders, kan ik direct in de praktijk gebruiken

  • Leidinggeven aan corporatiemedewerkers
    109

    Training geeft concrete handvaten om meteen mee aan de slag te gaan. Goede interactie en er wordt ingespeeld op wat er gevraagd wordt en wat behoefte is

  • Leidinggeven aan corporatiemedewerkers
    108

    Geleerd hoe ik op de juiste manier het gesprek kan aangaan en rustig kan blijven tijdens gesprek. Verder was alles was goed, geen tips

  • Leidinggeven aan corporatiemedewerkers
    108

    "Organische" wijze van lesgeven is goed bevallen, dus naar behoefte

  • Leidinggeven aan corporatiemedewerkers
    109

    Leren luisteren, goed voorbereiden, open vragen stellen (ik ik jij). Leuke open persoon als trainer

  • Leergang Sociale Projectbegeleiding
    109

    Trainer haar kennis is enorm! Er is bij ons nog veel werk aan de winkel op dit gebied

  • Leergang Sociale Projectbegeleiding
    108

    De praktijkverhalen helpen waardoor je de theorie beter onthoudt. Compliment voor het mij vooraf bellen om mijn verwachtingen bij te stellen. Compliment voor de leuke, empatische trainster.

  • Leergang Sociale Projectbegeleiding
    108

    Goede verhouding les/pauze. 's Morgens theorie, 's middags praktijk, heel fijn. De mix theorie en praktijk is goed ook

  • Praktijkopleiding Sociaal Wijkbeheerder en Huismeester
    108

    Top training. Geleerd om nog meer met bewoners in gesprek gaan en nog meer naar hun luisteren.

  • Praktijkopleiding Sociaal Wijkbeheerder en Huismeester
    108

    Een groot compliment, bedankt. Wat mijn einddoel was, meer nee te zeggen en laten zien wie er de leiding heeft tegenover de bewoners.

  • Praktijkopleiding Sociaal Wijkbeheerder en Huismeester
    108

    Geleerd dat ik het niet zo verkeerd deed en doe, dat we een mooi vak hebben

  • Praktijkopleiding Sociaal Wijkbeheerder en Huismeester
    108

    Was heel leerzaam om mee verder te gaan in de toekomst.

  • Praktijkopleiding Sociaal Wijkbeheerder en Huismeester
    1010

    Heel veel geleerd, ga zo door!

  • Praktijkopleiding Sociaal Wijkbeheerder en Huismeester
    1010

    Interessante dagen en veel entiousasme!

  • Praktijkopleiding Sociaal Wijkbeheerder en Huismeester
    108

    Veel nieuwe inzichten en technieken die mij kunnen helpen mijn vak beter uit te kunnen oefenen.

  • Praktijkopleiding Sociaal Wijkbeheerder en Huismeester
    108

    Iedereen die hiet meegewerkt hebben, grote klasse, duidelijk, en vooral professioneel.

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • MVGM - Klantgericht Telefoneren

    Woonbedrijf SWS.HhvL - Huurrecht basis

  • Wonen Zuid - Introductie Volkshuisvesting

    Lekstede Wonen - Medewerker Reparatieverzoeken

  • Volksbelang - Huurrecht

    MVGM - Duurzaamheid in de praktijk

  • Woonbedrijf - Asbestherkenning

    Vestiad - Communicatietraining

  • De Goede Woning Zoetermeer - Aannemen reparatieverzoeken voor team woonservice

    Aedes - P&O Netwerkdag

  • Woonmeij - Teamtraject WKS

    Aedes - Regietheater Workshop Verward Gedrag

  • Vastgoed Onderhoud Centrale - Klantgericht Schrijven

    Intermaris - Omgaan met bewoners met verward gedrag

  • Actium - Basis Bouwkunde voor klantmedewerkers

    Leeuwenstein Groep - Aan de slag met beeldkwaliteit

  • De Goede Woning Apeldoorn - Techniek voor verhuurmedewerker

    Woonstad - SC570 Asbestdeskundige vervolgtraining

  • Viverion - Be

    deltaWonen - Update Asbestherkenning