Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Basis Installaties
    1010

    De informatie, vooral onderdeel cv ketel en temperatuur tot verhouding vocht

  • Omgaan met agressie
    1010

    Contact met de trainer, respect voor grenzen, fijne interactie en heldere uitleg

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    Heel leuk om de historie te horen en op een leuke diverse manier gegeven via filmpjes interactieve opdrachten etc.

  • Omgaan met agressie
    1010

    Duidelijk en verhelderend, andere ingang van gesprekken benaderen, erg leerzaam

  • Woonfraude
    109

    Concrete voorbeelden hoe ermee om te gaan.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    108

    Interactie was erg leuk met elkaar. Je leert ook wat over de andere corporaties naast wat feiten en geschiedenis

  • Medewerker reparatieverzoeken
    108

    Interessant om over bepaalde zaken meer informatie te krijgen. Persoonlijk al iets gedaan met de info in mijn eigen huis.

  • Groot-eigenaar in de VvE
    109

    Wat mij het meeste aansprak waren de praktijkvoorbeelden die de informatie veel duidelijker maakte.

  • Omgaan met agressie
    1010

    De opties hoe een gesprek anders te kunnen laten verlopen dmv geleerde stappen.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    Breed inzicht in de wereld van volkshuisvesting. Dit geeft mij een bredere context om mijn werk te kunnen doen.

  • Woonfraude signaleren
    1010

    Het stappenplan en het advies een werkproces te schrijven en te implementeren intern.

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    Algemene kennis over wetten en regels. Daarnaast inzichten in algemene zin over huurrecht.

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    De paktijk voorbeelden vond ik erg fijn en interessant. Ik heb veel nieuwe dingen gehoord.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    Ik vond het een heel leuke, interactieve en interessante training. Ik ga het eerst allemaal laten bezinken. -)

  • Omgaan met agressie
    109

    Wat de grens in tot hoever een persoon kan gaan en wanneer je moet ingrijpen.

  • Omgaan met agressie
    109

    Het omvormen van een gesprek. Zodat het alsnog een positieve wending krijgt.

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    Concrete voorbeelden die genoemd zijn en duidelijkheid m.b.t. tot bepaalde vraagstukken.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    Veel interactie en diverse invalshoeken van andere collega’s, waardoor je soms anders naar dingen gaat kijken

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    Heel fijn de interactie met andere medewerkers met verschillende functies binnen andere wick’s. Zeer leerzaam

  • Omgaan met agressie
    109

    Leuk en leerzaam om nog even een opfris te doen. Altijd goed om dit te doen

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • MVGM - Klantgericht Telefoneren

    Woonbedrijf SWS.HhvL - Huurrecht basis

  • Wonen Zuid - Introductie Volkshuisvesting

    Lekstede Wonen - Medewerker Reparatieverzoeken

  • Volksbelang - Huurrecht

    MVGM - Duurzaamheid in de praktijk

  • Woonbedrijf - Asbestherkenning

    Vestiad - Communicatietraining

  • De Goede Woning Zoetermeer - Aannemen reparatieverzoeken voor team woonservice

    Aedes - P&O Netwerkdag

  • Woonmeij - Teamtraject WKS

    Aedes - Regietheater Workshop Verward Gedrag

  • Vastgoed Onderhoud Centrale - Klantgericht Schrijven

    Intermaris - Omgaan met bewoners met verward gedrag

  • Actium - Basis Bouwkunde voor klantmedewerkers

    Leeuwenstein Groep - Aan de slag met beeldkwaliteit

  • De Goede Woning Apeldoorn - Techniek voor verhuurmedewerker

    Woonstad - SC570 Asbestdeskundige vervolgtraining

  • Viverion - Be

    deltaWonen - Update Asbestherkenning