Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Omgaan met agressie
    1010

    Praktijk voorbeelden.

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    Praktijk voorbeelden. De trainer kan zich goed inleven en weet erg veel.

  • Huurders en Eigenaren in één complex
    109

    Praktijk voorbeelden. Duidelijke uitleg

  • Omgaan met agressie
    109

    Praktijk. Hele goed en duidelijk

  • Opzichter Dagelijks Onderhoud
    106

    Praktijk. Sommige dagen waren interessant andere minder

  • Omgaan met agressie
    1010

    Praktijkgericht en positief. Mooie handvatten gekregen om me aan de slag te gaan. Ga zo door, hele fijne sfeer

  • Omgaan met agressie
    1010

    Praktijkgericht. Trainers met veel praktijkervaring.

  • Vocht en schimmel
    1010

    Praktijkvoorbeelden bespreken. Duidelijke uitleg in begrijpelijke taal

  • Huurachterstanden
    1010

    Praktijkvoorbeelden en handige tips. Top docent en top acteur??

  • Leergang Werken aan een inclusieve wijk
    109

    Praktijkvoorbeelden en ideeën. Zal een aantal zeker gaan oppakken

  • Vocht en schimmel
    1010

    Praktijkvoorbeelden maakt alles duidelijk. Goed en duidelijk uitgelegd

  • Sociaal Beheer & Leefbaarheid
    108

    Praktijkvoorbeelden. Mag wel soms beter samengevat worden.

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    Praktijkvoorbeelden. Meenemen in mijn werkzaamheden. De trainer spreekt zeer duidelijk, enthousiast en brengt de stof zeer goed over.

  • Vocht en schimmel
    108

    Praktijkvoorbeelden. Mogelijkheid van vragen stellen en casussen bespreken. Fijne uitleg.

  • Huurrecht Verdieping
    109

    Praktijkvoorbeelden. Super accomodatie, heel leerzaam

  • Omgevingswet - Basis
    109

    Praktisch en duidelijk. Trainer mag iets minder voorlezen van wat op de sheets staat

  • Woonoverlast aanpakken
    1010

    Praktisch en helder. Leuke handvaten voor de praktijk.

  • Woningwaarderingsstelsel
    109

    Praktisch.

  • Omgaan met agressie
    109

    Praktische inslag, ik ga voortaan iedereen tegemoet treden met het voordeel van de twijfel. Tip: iedereen basistraining

  • Woningwaarderingsstelsel
    109

    Praktische insteek, niet te juridisch aangevlogen.. Trainer heeft het duidelijk en op een leuke manier gebracht. Geen verbeterpunten.

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • MVGM - Klantgericht Telefoneren

    Woonbedrijf SWS.HhvL - Huurrecht basis

  • Wonen Zuid - Introductie Volkshuisvesting

    Lekstede Wonen - Medewerker Reparatieverzoeken

  • Volksbelang - Huurrecht

    MVGM - Duurzaamheid in de praktijk

  • Woonbedrijf - Asbestherkenning

    Vestiad - Communicatietraining

  • De Goede Woning Zoetermeer - Aannemen reparatieverzoeken voor team woonservice

    Aedes - P&O Netwerkdag

  • Woonmeij - Teamtraject WKS

    Aedes - Regietheater Workshop Verward Gedrag

  • Vastgoed Onderhoud Centrale - Klantgericht Schrijven

    Intermaris - Omgaan met bewoners met verward gedrag

  • Actium - Basis Bouwkunde voor klantmedewerkers

    Leeuwenstein Groep - Aan de slag met beeldkwaliteit

  • De Goede Woning Apeldoorn - Techniek voor verhuurmedewerker

    Woonstad - SC570 Asbestdeskundige vervolgtraining

  • Viverion - Be

    deltaWonen - Update Asbestherkenning