Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Cursus Huurrecht basis
    109

    Heel fijn dat er veel praktijkvoorbeelden zijn behandeld. Minder papier.

  • Omgaan met agressie
    1010

    Heel goed op de inhoud van hoe het menselijk brain werkt en fijne trainingsactrice. Nvt

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    Heel helder en duidelijk. Online werkte ook goed. Lesstof en de afwisseling was heel goed. Veel interactie en discussies. Hele bekwame docent. Enige jammere is dat er altijd maar een klein groepje actief meedoet en de rest alleen luistert.

  • Cursus Huurrecht basis
    109

    Heel inhoudelijk en goede casussen. Weet veel van onze sector. top!!

  • Omgaan met agressie
    1010

    Heel interessant om te leren hoe we het beste kunnen reageren in bepaalde situaties.. Heel erg leuk en boeiend gegeven. Terugkoppelen op eerder genoemde tips is ook erg fijn, zo blijft het beter hangen. En we werden goed betrokken tijdens de uitleg, zo blijft de aandacht er goed bij.

  • Huurachterstanden
    1010

    Heel veel geleerd en hopelijk kan ik de opgedane kennis binnenkort in praktijk toepassen. Goed georganiseerd, informatief.

  • Medewerker reparatieverzoeken
    1010

    Heel veel geleerd over installaties en vocht en schimmel. Hierdoor kan ik onze huurders beter informeren. Ze waren allebei super! En onderhoudend en boeiende manier van vertellen en uitleggen

  • Huurrecht Verdieping
    1010

    Heel veel kennis opgedaan en ik ga deze kennis ook delen met het team. Wederom heel goed hoe gewerkt wordt met voorbeelden, casussen uit de praktijk. Het is zo heel goed te volgen en maakt het heel begrijpelijk.

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    108

    Helaas ga ik een andere functie doen binnen Vivare.

  • Statushouders; Een bijzondere doelgroep?
    108

    Helaas ga ik een andere functie doen binnen Vivare.

  • Bewonersparticipatie: modern, effectief en divers
    1010

    Heldere en bruikbare tips. Wanneer er geen duidelijk antwoord is, aangeven dat er geen duidelijk concreet antwoord is.

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    Heldere en duidelijke duiding van belangrijkste onderdelen Huurrecht. Goed om dit te weten in dagelijkse werkzaamheden. Compliment voor de heldere toelichting op juridische zaken

  • Brandveiligheid van woningen en woongebouwen
    109

    Heldere inzichten. Veel breder dan ik had gedacht.

  • Huurrecht bij groot onderhoud, renovatie en herstructurering
    1010

    Heldere uitleg en concreet direct toepasbaar in werksituatie. Zeer toegankelijke manier van uileggen en informeren

  • Woning APK: Toepassing van de NEN8025
    1010

    Heldere uitleg en ga nu gerichter controleren. Goed uitgelegd

  • Vocht en schimmel
    1010

    Heldere uitleg. Geen, was duidelijk

  • Woningwaarderingsstelsel
    1010

    Helderheid over het waarderen van de woning verschil norm en beleid duidelijk gekregen. Prima training.

  • Cursus Huurrecht basis
    109

    Hele duidelijke uitleg met voorbeelden uit de praktijk. Ik neem dit zeker mee in mijn werk.. Heldere uitleg en goed te volgen. Het is wel veel stof voor een dag

  • Omgaan met agressie
    1010

    Hele fijne instructeur! Weet waar hij over praat en een fijne afwisseling tussen theorie en praktijk. Ga zo door!

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    Hele handige training met veel belangrijke punten. Nvt

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • MVGM - Klantgericht Telefoneren

    Woonbedrijf SWS.HhvL - Huurrecht basis

  • Wonen Zuid - Introductie Volkshuisvesting

    Lekstede Wonen - Medewerker Reparatieverzoeken

  • Volksbelang - Huurrecht

    MVGM - Duurzaamheid in de praktijk

  • Woonbedrijf - Asbestherkenning

    Vestiad - Communicatietraining

  • De Goede Woning Zoetermeer - Aannemen reparatieverzoeken voor team woonservice

    Aedes - P&O Netwerkdag

  • Woonmeij - Teamtraject WKS

    Aedes - Regietheater Workshop Verward Gedrag

  • Vastgoed Onderhoud Centrale - Klantgericht Schrijven

    Intermaris - Omgaan met bewoners met verward gedrag

  • Actium - Basis Bouwkunde voor klantmedewerkers

    Leeuwenstein Groep - Aan de slag met beeldkwaliteit

  • De Goede Woning Apeldoorn - Techniek voor verhuurmedewerker

    Woonstad - SC570 Asbestdeskundige vervolgtraining

  • Viverion - Be

    deltaWonen - Update Asbestherkenning