Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Omgaan met agressie
    1010

    Ik vond de theorie heel interessant Hij kon heel boeiend en leuk vertellen.

  • Huurrecht bij groot onderhoud, renovatie en herstructurering
    1010

    Fijne trainster: rustig, helder, met liefde voor het vak

  • Medewerker Klantcontact
    109

    Tips om gesprekken voeren Enthousiasme en goed uitleggen

  • Omgaan met agressie
    1010

    I de praktijk gebruiken Is prima

  • Omgaan met agressie
    1010

    Duidelijk en netjes en leerzaam Alles perfect

  • Cursus Huurrecht basis
    109

    Niets sprak me specifiek aan, alle kennis is weer opgefrist Complimenten voor trainer, vertelde geboeid en helder

  • Omgaan met agressie
    108

    Goed toepasbaar in de praktijk Dag is lang, zorg dat iedereen aangehaakt blijft door zoveel mogelijk interactie (zit er wel in hoor)

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    108

    Praktijk voorbeelden en sparren over hoe gaan andere collega’s hier mee om.

  • Woningwaarderingsstelsel
    108

    Leuk gesprek met collega’s en organisatie Was heel interessant!

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    Intrractie en onderlinge kennismaking Leuke opzet, met name interactieve deel.

  • Duurzaamheid in de praktijk
    109

    Ventilatie en de uitleg ervan, heel interessant.

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    Duidelijkheid Ik sliep niet dus informatief

  • Omgaan met agressie
    1010

    In de praktijk gebruiken Alles was ok

  • Bouwkunde voor niet-bouwkundigen
    109

    Gebruiken bij mijn werkzaamheden Erg leuke en informatieve training!

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    107

    Ik zelf vind van de 9 op tien klachten heel goed oplost. Misschien nog meer praktijk

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    108

    In het algemeen wat van opgestoken De tijd genomen om alles uit te leggen

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    Zowel geschiedenis als toekomst komen aan bod Prima cursus.. zeker goed voor mensen die niet in de sector werkzaam zijn geweest.. verplichtingen voor nieuwe medewerkers

  • Bouwkunde voor niet-bouwkundigen
    1010

    Veel geleerd en handig om te weten Voorstel rondje ietsje korter?

  • Bouwkunde voor niet-bouwkundigen
    109

    Eye openers, lekker praktisch 2e deel vond ik interssanter dan 1e

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    Het enthousiasme van de trainer en de stof mbt medehuurder, onderhuur.

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • MVGM - Klantgericht Telefoneren

    Woonbedrijf SWS.HhvL - Huurrecht basis

  • Wonen Zuid - Introductie Volkshuisvesting

    Lekstede Wonen - Medewerker Reparatieverzoeken

  • Volksbelang - Huurrecht

    MVGM - Duurzaamheid in de praktijk

  • Woonbedrijf - Asbestherkenning

    Vestiad - Communicatietraining

  • De Goede Woning Zoetermeer - Aannemen reparatieverzoeken voor team woonservice

    Aedes - P&O Netwerkdag

  • Woonmeij - Teamtraject WKS

    Aedes - Regietheater Workshop Verward Gedrag

  • Vastgoed Onderhoud Centrale - Klantgericht Schrijven

    Intermaris - Omgaan met bewoners met verward gedrag

  • Actium - Basis Bouwkunde voor klantmedewerkers

    Leeuwenstein Groep - Aan de slag met beeldkwaliteit

  • De Goede Woning Apeldoorn - Techniek voor verhuurmedewerker

    Woonstad - SC570 Asbestdeskundige vervolgtraining

  • Viverion - Be

    deltaWonen - Update Asbestherkenning