Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Woonfraude signaleren
    1010

    De tools die je kan gebruiken bij bepaalde casuïstiek. Je kont zien dat de trainer echt uit ervaring sprak en dat hij goede tips heeft gedeeld.

  • Vocht en schimmel
    1010

    Hoe op te lossen met de problemen Duidelijk uitgelegd.

  • Vocht en schimmel
    1010

    Heldere uitleg en dat je meer onderzoek moet doen naar aanleiding van een melding van schimmel

  • Opfris en actualiteiten Huurrecht woonruimte
    108

    De kennis van trainster. Huurrecht is heel breed. Elke afdeling heeft zijn eigen expertise en vragen mbt het huurrecht.

  • Woonfraude signaleren
    1010

    Ik ga de informatie gebruiken om mijn zaken concreter te kunnen maken Coen past zich aan de groep en is heel duidelijk in zijn communicatie.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    108

    Als ervaren corporatie medewerker toch nieuwe informatie gehoord. Trainer is van veel zaken op de hoogte en weet dit op een interessante manier over te brengen.

  • Huurrecht Verdieping
    1010

    Praktisch, vlot en leerzaam Geen, prettig, goed tempo, veel gerichte kennis en ervaring

  • Bouwkunde voor niet-bouwkundigen
    109

    Zo veel mogelijk meenemen in mijn dagelijks werk Het enthousiasme en de duidelijke uitleg

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    De historie van het ontstaan van de woningcorporatie Netjes en duidelijk

  • Techniek voor niet-technici
    108

    Voorbeelden uit de prakrijk. Hierdoor kan ik de vertaalslag naar de bewoners verbeteren. Ervaren man met heel veel kennis en plezier in zijn werk

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    108

    De trainer en acteur en de manier waarop de training gegeven is Leerzame training! Zeker iets van opgestoken. Kan winnen nu ook op andere manier benaderen.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    Dat je altijd in het belang voor huurders handelt, maar ook met regel en wetgeving te maken hebben. Trainer wist veel qua kennis, leuke praktijkvoorbeelden

  • Omgaan met agressie
    109

    Vertrouwen in dat er wordt doorgepakt naar het management zodat er echt iets gaat veranderen Goed geluisterd naar de gebeurtenissen en ervaringen en dan ook op een “ lieve” manier aangeven waar we zelf een rol hebben

  • Woonfraude signaleren
    1010

    Eigen praktijkervaring. Meenemen bij eigen casussen. Leuke trainer, goed uitgelegd.

  • Woningwaarderingsstelsel
    109

    Duidelijke training M van der Valk is een zeer enthousiaste trainer

  • Wet Kwaliteitsborging voor het bouwen
    108

    Laten we maar eens eerst afwachten of het werkelijk doorgaat Helaas is het erg droge stof. Maar je moet er wel wat van weten.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    Duidelijke uitleg, implementeren in de praktijk. Mag vlotter qua tijd. Of 2 trainingen van 3.5 uur bijvoorbeeld. Kan ook aan mijn concentratieboog liggen.

  • Huurrecht bij groot onderhoud, renovatie en herstructurering
    1010

    Eigenlijk wel veel. Van sommige onderwerpen wist ik al wel wat, maar toch nog wat geleerd. Blijf het vooral enthousiast overbrengen

  • Huurrecht bij groot onderhoud, renovatie en herstructurering
    1010

    Alles, in praktijk brengen alle inzichten en bevestigingen Compliment: ga zo door!

  • Vocht en schimmel
    109

    Dat we verder moeten kijken en vooral bij verduurzaming

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • MVGM - Klantgericht Telefoneren

    Woonbedrijf SWS.HhvL - Huurrecht basis

  • Wonen Zuid - Introductie Volkshuisvesting

    Lekstede Wonen - Medewerker Reparatieverzoeken

  • Volksbelang - Huurrecht

    MVGM - Duurzaamheid in de praktijk

  • Woonbedrijf - Asbestherkenning

    Vestiad - Communicatietraining

  • De Goede Woning Zoetermeer - Aannemen reparatieverzoeken voor team woonservice

    Aedes - P&O Netwerkdag

  • Woonmeij - Teamtraject WKS

    Aedes - Regietheater Workshop Verward Gedrag

  • Vastgoed Onderhoud Centrale - Klantgericht Schrijven

    Intermaris - Omgaan met bewoners met verward gedrag

  • Actium - Basis Bouwkunde voor klantmedewerkers

    Leeuwenstein Groep - Aan de slag met beeldkwaliteit

  • De Goede Woning Apeldoorn - Techniek voor verhuurmedewerker

    Woonstad - SC570 Asbestdeskundige vervolgtraining

  • Viverion - Be

    deltaWonen - Update Asbestherkenning