Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    Erg prettig gebracht. Veel zaken uit de dagelijkse praktijk dus goed om hier opfrissing van te hebben gekregen

  • Woonfraude
    109

    Practische voorbeelden die toepasbaar zijn in het werkveld. Het opbouwen van een dossier en het opstellen van een gedrags aanwijzing. Erg veel praktijkervaring en zeer duidelijk verhaal

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    Vond het stukje over de geschiedenis van corporaties heel leerzaam. Zaten leuke interactieve stukken tussen, zo kon je mooi met collega's van andere corporaties dingen uitwisselen

  • Vocht en schimmel
    108

    Altijd goed om weer even scherp te hebben waar op te letten De cursus is vrij lang

  • Woonfraude signaleren
    1010

    Veel tips gehad en inzicht over wat wij allemaal mogen doen tijdens onderzoek. Fijne training, trainer met veel verstand en weet het makkelijk over te brengen.

  • Omgaan met agressie
    109

    Coen brengt het leuk en heeft goede relevante stof! Geen bijzonderheden. Is precies goed zo!

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    108

    Bespreken van de corporatiesector door de jaren heen gecombineerd met de actualiteit. Veel ruimte voor interactie. Cisca heeft goed ingespeeld op de onverwachte kleinere groep.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    De geschiedenis en bewustwording creeeren. Laat je stil staan bij beslissingen die genomen moeten worden. Compliment aan de trainster. Met veel energie en enthousiasme gebracht.

  • Bouwkunde voor niet-bouwkundigen
    1010

    Was voor mij een herhaling en fijn alle info weer even opgefrist

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    Erg interessante stof. Ik heb het niet direct voor mijn functie nodig, maar de stof komt vaak voorbij. Respect voor mijn collega’s die er wel dagelijks mee te maken hebben!

  • Sociaal Beheer & Leefbaarheid
    108

    Meer concrete voorbeelden wat je zou kunnen organiseren in buurten en wijken om de leefbaarheid te verhogen en hoe je bewoners mee krijgt.

  • Omgaan met agressie
    1010

    Met acteur wordt de theorie in praktijk gebracht. Daardoor is het effectiever. Helder

  • Vocht en schimmel
    1010

    De trainster was heel vriendelijk en laagdrempelig. Duidelijke uitleg Was Goed

  • Huurachterstanden
    109

    Gedrevenheid trainer leuke en goede leerstof Lange dag. Misschien overwegen 2 daagse er van maken. Qua lesstof kan dat prima. Misschien ook wat langer met acteur oefenen.

  • Omgaan met agressie
    1010

    De les stof en handvaten die gebruikt kunnen worden in verschillende situaties. Heel begripvol opgesteld. Goed grenzen opzoeken en deelnemers pushen, maar tegelijkertijd mensen de ruimte geven.

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    108

    Wat te doen met verwarde bewoners, proberen wanneer ik in deze situatie kom het op de juiste manier te doen. Acteren was erg goed, wel veel informatie in de ochtend.

  • Sociaal Beheer & Leefbaarheid
    109

    Vraag bewoners wat ze willen, stel kaders. Verzin niet alles zelf Goed geregeld

  • Asbestherkenning, beleid, processen en regelgeving
    1010

    Graag de slides actualiseren, niet meer alleen met papier werken, en de juiste slides printen als er toch geprint wordt. Iets langer stilstaan bij de uitleg helpt mij ook enorm.

  • Duurzaamheid in de praktijk
    109

    Mij speekt met name de inhoud van de technische installaties en de bewonersparticipatie aan Fijne trainer, erg duidelijk en mooie accommodatie.

  • Omgaan met agressie
    1010

    Duidelijkheid en goede concrete voorbeelden Fijne trainer, heel duidelijk en met humor, moet zeggen 1 van de nuttigste en leukste training die ik ooit heb gevolgd

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • MVGM - Klantgericht Telefoneren

    Woonbedrijf SWS.HhvL - Huurrecht basis

  • Wonen Zuid - Introductie Volkshuisvesting

    Lekstede Wonen - Medewerker Reparatieverzoeken

  • Volksbelang - Huurrecht

    MVGM - Duurzaamheid in de praktijk

  • Woonbedrijf - Asbestherkenning

    Vestiad - Communicatietraining

  • De Goede Woning Zoetermeer - Aannemen reparatieverzoeken voor team woonservice

    Aedes - P&O Netwerkdag

  • Woonmeij - Teamtraject WKS

    Aedes - Regietheater Workshop Verward Gedrag

  • Vastgoed Onderhoud Centrale - Klantgericht Schrijven

    Intermaris - Omgaan met bewoners met verward gedrag

  • Actium - Basis Bouwkunde voor klantmedewerkers

    Leeuwenstein Groep - Aan de slag met beeldkwaliteit

  • De Goede Woning Apeldoorn - Techniek voor verhuurmedewerker

    Woonstad - SC570 Asbestdeskundige vervolgtraining

  • Viverion - Be

    deltaWonen - Update Asbestherkenning