Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    Het teruggaan naar het verleden van de woningcorporatie wereld en het ontstaan hiervan. Heel leerzaam en interessant. Cisca heeft de training heel leuk georganiseerd! Dank daarvoor.

  • Vocht en schimmel
    1010

    Alle informatie ontvangen en proberen dit naar eigen werkgebied om te zetten Zeer leerzaam / opmerkelijk is datgene wat je denkt dat een oorzaak kan zijn, dit in de praktijk dus anders aangepakt moet worden.

  • Cursus Huurrecht basis
    108

    Veel praktijkvoorbeelden met daarbij juridische achtergrond. Interessant! Complimenten dat alles geprint wordt aangeleverd. Heel fijn

  • Omgaan met agressie
    109

    Weer opfrissen wat we al geleerd hebben altijd goed Geen tips de organisatie mag het protocol beter gaan gebruiken . Top trainer !

  • Leefbaarheid: Beleid en Organisatie
    109

    De voorbeelden uit de praktijk Doordat alle slides door elkaar gebruikt worden vind ik het soms wat lastig te volgen

  • Woonoverlast aanpakken
    108

    Ik ga zeker iets doen met de gedragsaanwijzing en ga beter screenen! Goede training en goede trainers

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    108

    Hoe je toch verschillende situaties kunt sturen naar een behapbare en ‘goede’ afsluiting Heel fijn dat smiddags rollenspel was, beter behapbaar op een volle dag cursus, ook goed de situaties uitgespeeld

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    Het geheel. De sector is nieuw en vanuit de Backoffice zal ik hier niet direct veel mee doen, toch is het fijn te weten waar je voor werkt. De interactieve momenten zijn erg leuk en maken het wat leuker

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    108

    De rollenspellen zijn wel goed om te doen! Geeft de training naast de theorie een extra boost. Tip: meer interactie in de ochtend is zinvol! Ga zéker het naslagwerk lezen! Dank aan Cornelis en Hans…

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    Betrokkenheid bij sector is nog meer gegroeid Levendige stof, heel fijn.

  • Bewonersparticipatie: modern, effectief en divers
    109

    Concrete voorbeelden, en ook eerlijkheid over de kansen en valkuilen uit de praktijk De trainer sprak met passie, dat was erg leerzaam. Ook fijn om wat dingen op papier mee te krijgen

  • Huurders en Eigenaren in één complex
    1010

    De interactie en informatie die je krijgt. Je kan je casussen uit het werkveld bespreken. Trainer luistert goed, veel ruimte voor vragen. De accommodatie is ontzettend goed en goed verzorgd.

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    Veel concrete voorbeelden en veel duidelijk geworden dat wij eigenlijk te veel doen Prima

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    109

    Hoe je in sommigen situaties het beste kan reageren op zijn of haar gedrag Eigenlijk heel weinig alles is goed en duidelijk uitgelegd en over de werkzaamheden waar zulke situaties kan ontstaan

  • Gedragsaanwijzing in de praktijk
    1010

    Ik heb echt voorbeelden uit de praktijk gekregen en ook veel herkenbare casuïstiek. Duidelijke uitleg en goed tempo in de lesstofm genoeg ruimte om dingen te bespreken.

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    Heldere uitleg over de huurwet. In sommige gevallen kan ik dit gebruiken voor mijn werk als KCC’er. Prima cursus.

  • Omgaan met agressie
    108

    Weer bewust worden van de manier hoe ik het beste in situaties kan handelen

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    Meer achtergrondinformatie gekregen. Goede afwisseling van theorie, opdrachten, video- en quizmateriaal. Dank voor de leerzame dag.

  • Omgaan met agressie
    1010

    De praktijkvoorbeelden en oefenen met een acteur...de training oefenenen thuis en in de praktijk. Fijn dat de trainer, ook een ervaren medewerker is, die bekend is in de corporatiewereld.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    Dat huurders ons betalen en dat wij wellicht iets te sociaal zijn. In de ochtend meer theorie en smidshaard actief. We begonnen sochtends met iets actiefs maar dat ontleende aan de opdracht.

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • MVGM - Klantgericht Telefoneren

    Woonbedrijf SWS.HhvL - Huurrecht basis

  • Wonen Zuid - Introductie Volkshuisvesting

    Lekstede Wonen - Medewerker Reparatieverzoeken

  • Volksbelang - Huurrecht

    MVGM - Duurzaamheid in de praktijk

  • Woonbedrijf - Asbestherkenning

    Vestiad - Communicatietraining

  • De Goede Woning Zoetermeer - Aannemen reparatieverzoeken voor team woonservice

    Aedes - P&O Netwerkdag

  • Woonmeij - Teamtraject WKS

    Aedes - Regietheater Workshop Verward Gedrag

  • Vastgoed Onderhoud Centrale - Klantgericht Schrijven

    Intermaris - Omgaan met bewoners met verward gedrag

  • Actium - Basis Bouwkunde voor klantmedewerkers

    Leeuwenstein Groep - Aan de slag met beeldkwaliteit

  • De Goede Woning Apeldoorn - Techniek voor verhuurmedewerker

    Woonstad - SC570 Asbestdeskundige vervolgtraining

  • Viverion - Be

    deltaWonen - Update Asbestherkenning