Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Omgaan met culturele verschillen
    1010

    Meer inzicht gekregen in verschillende culturen en hoe daar mee om te gaan

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    Het actieve element. Samen met groepjes onderwerpen bespreken.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    Ik heb een betere beeld over het systeem van volkshuisvesting

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    108

    Nieuwe collega’s leren kennen. Samenwerken. Nieuwe informatie

  • Vocht en schimmel
    1010

    Duidelijk uitleg met goede voorbeelden.

  • Leergang Werken aan een inclusieve wijk
    109

    Leren van andere deelnemers , input om sociale cohesie te vergroten. Veel bruikbare tips

  • Opzichter Planmatig Onderhoud
    1010

    De voorbeelden uit de praktijk die ik in de toekomst mee kan nemen

  • Medewerker reparatieverzoeken
    1010

    Meerdere onderwerpen. Gebruiken tijdens mijn werk aan de telefoon.

  • Signaleren achter de voordeur
    1010

    Fijn om te weten wat er vanuit Eigen Haard van mij wordt verwacht.

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    Meer duidelijkheid/helderheid voor mij in de wijk.

  • Klantgericht schrijven
    1010

    Fijn hoe de trainer de lesstof heeft overgebracht.

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    108

    De voorbeelden die gegeven werden. Hopelijk kan ik dit in de toekomst beter herkennen

  • Omgaan met agressie
    1010

    Handvaten die in de praktijk bruikbaar zijn

  • Omgaan met agressie
    1010

    De beleving van degene die de training gaf.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    Informatief. Veel inzichten gekregen in andere organisaties.

  • Motiverende Gespreksvoering
    1010

    De 20% lastige huurders motiveren tot een positief resultaat.

  • Leergang Werken aan een inclusieve wijk
    1010

    De groep, het uitwisselen van alle verhalen en ieders kennis en de praktijkvoorbeelden.

  • Herkennen en signaleren van ondermijning
    1010

    Mijn vragen zijn beantwoord en dat vind ik belangrijk. Zeer interessant en mooie training.

  • Klantgericht communiceren
    108

    Verschillende gesprek technieken hoe je ze kan toepassen

  • Huurachterstanden
    1010

    Nieuw beleid maken en andere werkwijze

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • Woonpunt - Groot-Eigenaar in de VvE

    Actium - Resultaatgericht Onderhoud

  • WormerWonen - Omgaan met culturele diversiteit

    Ter Steege Bouw vastgoed - Vocht en Schimmel in de praktijk

  • Ieder1 - Huurrecht voor medewerkers uitvoering

    De Woonplaats - Asbestherkenning

  • Arcade Wonen - Omgaan met Agressie

    Woonwenz - Klachtrecht huurder

  • Mercatus - Huurrecht basis

    Cegeka-dsa - Ori

  • Woningstichting Nieuwkoop - Vocht en Schimmel in de praktijk

    Vestia - Leerlijn Sociaal Wijkbeheer

  • Accolade - Omgaan met verwarde personen voor vakman

    Woonpartners - Omgaan met bewoners met verward gedrag

  • Thuisvester - Huurrecht en Sociaal Beheer

    MVGM - Huurrecht

  • Vastgoed Onderhoud Centrale - Elektra- en Gasinstallaties

    Wetland Wonen - De eerste stap naar beter worden

  • Rijswijk Wonen - Asbest en Legionella

    3B Wonen - Integrale aanpak van veiligheid bij vastgoed