Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Conditiemeting in onroerend goed volgens NEN 2767
    1010

    Meer kennis van hoe het uitgerekend wordt, de score. Geen tips, compliment is dat het praktijk mensen zijn en dan weet je dat je de actuele informatie krijgt.

  • Bewonersparticipatie: modern, effectief en divers
    108

    Meer participeren en vooral het gesprek binnen vastgoed blijven aanwakkeren. Pilots gaan draaien voor projecten. Dank voor de inspiratie

  • Omgaan met en herkennen van dementie
    109

    Meer tijd investeren om tot doel of resultaat te komen. Bewoner niet te laten meedenken

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    108

    Meer verdiepen. Ga zo door

  • Techniek voor niet-technici
    1010

    Meer zelfvertrouwen in de woning. Goed georganiseerd en goede trainer, lekker praktisch

  • Groot-eigenaar in de VvE
    1010

    Meeste voor mij nieuw.

  • Vocht en schimmel
    1010

    Meetapparatuur meenemen voor overtuigen bewoners.

  • Omgaan met agressie
    107

    Met de acteur. Geen zaken

  • Klachtrecht huurder: Geschillencommissie, Huurcommissie, rechter
    1010

    Mij is het veel duidelijker geworden hoe de klachtenbehandeling in elkaar zit en wat de verschillende loketten zijn. . Ik vind deze trainer heel fijn. Hij is gepassioneerd en legt dingen heel goed uit, zonder dat het saai wordt.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    108

    Mij sprak het het meest aan dat je leert waar dingen vandaan komen in corporatieland. Bijvoorbeeld PT, waarom moet dit? Waar komt de verantwoording van corporaties vandaan en waarom is het nodig?. Patrick is een fijne enthousiaste spreker

  • Bewonersparticipatie: modern, effectief en divers
    109

    Mooi praktisch en zeker bruikbaar in de praktijkk. Klimaat in ruimte is erg slecht.

  • Omgaan met agressie
    109

    Mooie praktijk voorbeelden. Duidelijk en praktijk gericht. Prettige stijl van de trainer.

  • Cursus Huurrecht basis
    108

    Mutatie asoecten. Geen tips

  • Medewerker reparatieverzoeken
    1010

    N.v.t.

  • Projectleider
    109

    Naast de belangrijke zaken mbt de aanbestedingsprocedure ook Het verkregen inzicht in ook de juridische en financiële toelichtingen.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    Netwerken, leuke ideeën opgedaan. De kunst om iedereen erbij te betrekken en mee te doen vond ik heel prettig.

  • Omgaan met agressie
    1010

    Niet gelijk reactie geven op die persoon. Goed

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    108

    Niet oordelen, vragen stellen en niet zelf oplossen. Collega's van de afdeling leefbaarheid inschakelen voor het eventueel inzetten van de juiste hulpverlening.. Erg interessant maar ook een beetje deprimerend qua wettelijke mogelijkheden/regels voor het inzetten van hulpverlening

  • Klantgericht communiceren
    109

    Niets specifiek. Ik ga proberen om alle handvatten voor een betere communicatie in de praktijk toe te passen. Een erg enthousiaste trainer, dat werkt aanstekelijk.

  • Statushouders; Een bijzondere doelgroep?
    1010

    Nieuwe en duidelijke info uit de praktijk die ik kan gebruiken in mijn omgang met statushouders. Fijne docent met veel inhoudelijke kennis en praktijkervaring

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • Woonpunt - Groot-Eigenaar in de VvE

    Actium - Resultaatgericht Onderhoud

  • WormerWonen - Omgaan met culturele diversiteit

    Ter Steege Bouw vastgoed - Vocht en Schimmel in de praktijk

  • Ieder1 - Huurrecht voor medewerkers uitvoering

    De Woonplaats - Asbestherkenning

  • Arcade Wonen - Omgaan met Agressie

    Woonwenz - Klachtrecht huurder

  • Mercatus - Huurrecht basis

    Cegeka-dsa - Ori

  • Woningstichting Nieuwkoop - Vocht en Schimmel in de praktijk

    Vestia - Leerlijn Sociaal Wijkbeheer

  • Accolade - Omgaan met verwarde personen voor vakman

    Woonpartners - Omgaan met bewoners met verward gedrag

  • Thuisvester - Huurrecht en Sociaal Beheer

    MVGM - Huurrecht

  • Vastgoed Onderhoud Centrale - Elektra- en Gasinstallaties

    Wetland Wonen - De eerste stap naar beter worden

  • Rijswijk Wonen - Asbest en Legionella

    3B Wonen - Integrale aanpak van veiligheid bij vastgoed