Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Duurzaamheid in de praktijk
    1010

    Ik heb nu een basis die ik nodig heb om mij verder te verdiepen in de materie.

  • Overtuigende beleidsnotities schrijven
    1010

    Duidelijke en variërende voorbeelden waarmee de theorie meteen toepasbaar was. Zeer veel nuttige tips gekregen.

  • Klantgericht communiceren
    1010

    Technieken om gesprekken netjes af te ronden. Geluks hormonen toepassen.

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    Eigenlijk alles, maar mn medehuurderschap, huuropzegging en ZAV.

  • Huurrecht Verdieping
    109

    Dat het breedte was opgezet en je van alles wat mee krijgt

  • Omgaan met agressie
    1010

    Dat het een herhalingstraining was, zet de tools scherp

  • Omgaan met agressie
    1010

    Stappen om iemand zijn of haar gedrag te laten stoppen.

  • Omgaan met agressie
    109

    De kleinschaligheid was erg prettig. Een veilig gevoel.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    De geschiedenis van de corporaties zeer interessant. Veel kennis en ervaringen

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    De informatie die je kon delen met je cursisten en wat je hier van kon leren.

  • Vocht en schimmel
    1010

    Duidelijke uitleg over de oorzaken en oplossingen

  • Statushouders; Een bijzondere doelgroep?
    1010

    Concrete voorbeelden uit de praktijk. Meer inzicht in cultuur en waarom mensen iets anders xien of bedoelen dan wij

  • Woningwaarderingsstelsel
    108

    Hoe het puntensysteem werkt, en wat mogen wij vragen voor een woning.

  • Omgevingswet - Bouwen
    108

    Veel kennis opgedaan welke ingezet kan worden in de praktijk

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    Meer inzichten in dit onderwerp. Een betere basis voor mezelf zo ontwikkelen.

  • Klantgericht communiceren
    1010

    Heel duidelijk en voorbeelden uit de praktijk die zeker bruikbaar zijn.

  • Klantgericht communiceren
    1010

    Herkennen wat moeilijk is tijdens een gesprek. Ik ga de tips toepassen.

  • Klantgericht communiceren
    109

    De kennis die ik heb opgedaan voor de problemen waar ik tegenaan loop.

  • Omgaan met agressie
    109

    Hoe je in bepaalde situaties het beste kan reageren .

  • Omgaan met agressie
    1010

    Duidelijke voorbeelden, goede handvaten, fijne sfeer!

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • ieder1 - Omgaan met provocerend gedrag

    Wonen Zuid - Herhalingstraining Interventieteams

  • Woonpartners Helmond - Teambuilding

    Omnia Wonen - Integriteit

  • Rochdale - DISC-traject

    Woonwenz - Wet Kwaliteitsborging voor het bouwen

  • Woongroep Marenland - Orientatie Volkshuisvesting

    Chr. Woningstichting Patrimonium - Op naar het goede gesprek

  • De Huismeesters - Bewonersparticipatie

    Chr. Woningstichting Patrimonium - Bewonersparticipatie

  • St. Joseph - Sociale Projectbegeleiding

    De Woonschakel - Huurrecht basis

  • Kleurrijk Wonen - Vocht en schimmel

    De Goede Woning Neerijnen - De Overlegwet en Huurdersorganisatie

  • Het Grootslag - Last of Overlast

    Woongoed Zeeuws-Vlaanderen - Klantgericht Schrijven

  • Blue Mountain - Ori

    Loopbaaninitiatief - Orientatie Volkshuisvesting

  • Groningerhuis - Huurrecht Verdieping

    DUWO - Klantgericht Schrijven voor teamleiders