Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Basis Installaties
    1010

    Het was super goed uitgelegd, en op een rustige manier. Het was super

  • Omgaan met agressie
    1010

    Het was van het begin tot het eind interessant en leerzaam.. Training werd op een fijne manier gegeven.

  • Woningwaarderingsstelsel
    1010

    Hoe de punten zijn opgebouwd, kunnen we in de praktijk gaan toepassen als we punten willen weten. Was een fijne training met duidelijke uitleg.

  • Omgaan met agressie
    1010

    Hoe de stappen in elkaar zitten. hiermee aan de slag om toe te passen op huurders zodat het niet tot escaleren komt. Goed duidelijk alles uitgelegd en fijn dat er geluisterd wordt naar wat er in praktijk gebeurt en dat je daar nu handvaten voor hebt.

  • Woonfraude
    1010

    Hoe je een gesprek aan moet pakken. Heb geduld met zaken. Dossier opbouw. Ik kan het op dit moment nog niet, maar ik heb wel inzicht en zin gekregen wat ik verder wil. De training staat als een huis.

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    1010

    Hoe je eigenlijk met hele handige trucjes, je iemand rustig kan krijgen. Ik vond het een hele leerzame training. De trainster heeft het goed uitgelegd en gaf ook tips en goede feedback. Ook handig dat er een actrice bij was, want zo leer je het beste om met situaties om te gaan. Leuk dat de 2e keer praktijk was.

  • Omgaan met agressie
    1010

    Hoe je het beste met iemand kunt praten in lastige situaties.. Prima training en top training

  • Omgaan met agressie
    1010

    Hoe je het beste om kan gaan met een agressieve huurder. Dit kan ik toepassen tijdens werk.. Geen tips! Wel complimenten! Duidelijke training. Ik heb heel veel mogen leren.

  • Omgaan met en herkennen van dementie
    1010

    Hoe je het beste om kunt gaan met demente mensen.. Geen tips verder. Leuke training. Misschien mag de acteur nog wat langer, omdat het in het begin nogal onwennig voelt.

  • Woonfraude
    108

    Hoe je lichaam de communicatie kan beïnvloeden stappen die je moet zetten bij woonfraude. Trainer weet het leuk humoristisch en kundig te vertellen

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    109

    Hoe je mensen aanspreek. Er word goed geluisterd

  • Omgaan met agressie
    1010

    Hoe je mensen aanspreekt die over de grens gaan. Of dat te verkomen. De leerstof is zeer goed , en wordt super goed gegeven.

  • Techniek voor niet-technici
    108

    Hoe je woning moet opleveren. Interessant en heb veel geleerd tijdens de training

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    Hoe maria het bracht vond ik geweldig! Informatie en leuk! Mbt woningzoekenden sites ga ik aankaarten. Maria dankjewel! Ik hoop nog een keer een cursus bij jou te doen

  • Omgaan met agressie
    109

    Hoe tegen de klant moet spreken. Geen opmerkingen

  • Omgaan met agressie
    1010

    Hoop het meer toe te passen was erg leerzaam en leuk. Heel leerzaam. Coen deed het geweldig. Dag vloog voorbij, geweldig leuke trainer. Danny de acteur was goed in haar rol , knap werk

  • Huurrecht Verdieping
    108

    Hopelijk kunnen toepassen in het werk. Geen tips

  • Opzichter Dagelijks Onderhoud
    109

    Hopelijk met deze kennis aan de gang te gaan als opzichter. Wat je allemaal nodig hebt als opzichter en welke kennis belangrijk is. Tip: helaas was de les over asbest te kort en had ik daar graag nog dieper op in gegaan

  • Omgaan met agressie
    108

    Houding, geef goed je grens aan en ga niet de discussie onnodig aan. Soms zijn er geen winnaars. Iets meer praktijkvoorbeelden en meer afwisseling theorie praktijk

  • Techniek voor niet-technici
    109

    Iemand met veel praktijkervaring die het goed uiteen kan zetten. Heb met name over schimmelproblemen veel geleerd. En in het algemeen vind ik alle technische ‘gedachten’ achter dingen zeer interessant. Geen.

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • Huurrecht - Lefier

    Sturen op betaalbaarheid - Lefier

  • WoningWaarderingsStelsel - Trivire

    Woonfraude aanpakken - Woonbedrijf

  • Omgaan met bewoners met psychische problemen en/of verslaving - Wonen Meerssen

    Afrekenen Servicekosten - WoonFriesland

  • WoningWaarderingsStelsel - Rijswijk Wonen

    Huurders en Eigenaren in één Complex - WonenCentraal

  • Functioneringsgesprekken - Servatius

    Bouwkunde voor woonmakelaars - Rentree

  • Informatieavond Kascommissie - Eigen Haard

    Verhuurmakelaars - Lefier