Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Zelf aangebrachte voorzieningen (ZAV)
    1010

    De interactie tussen deelnemers en de trainer was erg leuk, het inzicht hoe het bij andere woningcorporaties gaat (de verschillen en de overeenkomsten). Complimenten voor de trainer, van begin tot eind erg enthousiast en boeiend!

  • Omgaan met agressie
    1010

    De interactie van de persoonlijke situaties in de praktijk. Ik ga het in de vergadering gooien wat nog verbeterd kan worden in het bedrijf. Ik ga ook aan de slag met mijn eigen grens aangeven op gevoel.. Het is een behapbarestof, duidelijk en ruimte voor vragen

  • Omgaan met agressie
    109

    De interactie, afwisseling van theorie met praktijk.. Komt goed over en is ook praktisch toepasbaar in dagelijkse situaties.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    108

    De interactie. Was super leuk

  • VvE-beheerder
    1010

    De interactieve elementen waardoor je echt doorkreeg waar mijn verbeterpunten liggen. Ik ga mij hier de komende tijd concreet op focussen. Geen tips, het was levendig ondanks dat sommige onderwerpen een “saai” vooroordeel omvatten.

  • Omgaan met agressie
    1010

    De interactieve vorm. Prettige manier van communiceren, ruimte voor ieders inbreng.

  • Woningwaarderingsstelsel
    1010

    De kennis en duidelijke uitleg van de trainer. Hierna ga ik mijn eigen woning beoordelen en de projecten waar ik momenteel aan werk.. Geen tips, complimenten voor de uitleg, voorbeelden en adviezen!

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    De kennis van de trainer en overal antwoord op kan geven.. Goed georganiseerd en erg inhoudelijk!

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    109

    De kennis van de trainer. Super!

  • Woning APK: Toepassing van de NEN8025
    1010

    Goede leerstof en fijne mentor Ron. Ga zo door

  • Omgaan met agressie
    1010

    De leerstof, tips en de oefeningen. Het toepassen bij het bellen.

  • Woningwaarderingsstelsel
    1010

    De leraar was enthousiast en wist zeer veel van het onderwerp. Hij wist dit goed over te brengen op de cursisten en wist de aandacht goed vast te houden. Blijf zo door gaan.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    De lesstof over de historie van de woningcorporatie. Hierdoor kan ik dingen beter uitleggen en hoe deze ontstaan zijn. Leuke, actieve training.

  • Woonfraude signaleren
    1010

    De manier van (onder)huurder aanspreken. Het proces rondom woonfraude. Leuke trainer, goed te volgen en zeer veel geleerd.

  • Omgaan met agressie
    1010

    De manier van overbrengen. Ik wil nog een keer deze training volgen, over een jaar

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    De manier van presenteren en de interactie. Docent legt de stof duidelijk en rustig uit. Tussendoor vragen kunnen stellen was ook fijn.

  • Woonfraude
    1010

    De manier van werken en gesprekken voeren. Dit neem ik zeker mee in de praktijk! Wat een toppers! Meer kan ik er niet van maken. De informatie wordt op een leuke en interessante manier overgebracht. Met een grote lach de lessen mogen volgen! Ik ben na deze 2 dagen enorm gemotiveerd om aan de gang te gaan met woonfraude.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    De manier waarop de trainer het bracht. Aleen maar complimenten

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    De manier waarop die werd gegeven. Heel betrokken. Was superleuk gegeven!

  • Huurders en Eigenaren in één complex
    108

    De middag vond ik actiever dan het ochtendstuk. Dit duurde naar mijn idee te lang.. Fijne trainster!

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • Werken met laagspanning - (NEN3140) VOP, l'escaut Woonservice

    Leergang Verhuur - Stichting Groenhuysen

  • Opleiding Huismeesters - Trifolium

    Omgaan met psychische problemen en/of verslaving - Zone3

  • Training medewerker KCC - HW Wonen

    Klantgericht werken en Omgaan met agressie - Woningstichting Nieuwkoop

  • Basisprincipes BTW voor de administratie - Woonbron

    Woonoverlast Effectief aanpakken - PreWonen

  • Consulenten verhuur en beheer - Waterweg Wonen

    Projectleider en opzichter - Trivire

  • Omgaan met agressie - Woonbron

    Omgaan met bewoners met psychische problemen en/of verslaving - Zone 3,

  • Juridische kennis verhuur en verkoop - Sité Woondiensten

    Financiën voor corporatiemedewerkers - Fundashon Cas Bonairiano, Bonaire

  • De Verhuurmakelaar - HEEMwonen

    Bouwregelgeving en contracten - Beter Wonen Almelo

  • Afrekenen servicekosten - VU Amsterdam

    Opdrachtgeverschap en Steigerbouw - SWZ

  • Huurders en eigenaren in één complex - Woningstichting Thuis

    Huurrecht en Verhuurmakelaar - HEEMwonen