Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    De verbreding van de kennis over corporaties. Helder overgebracht, de interactie was fijn.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    108

    De verdieping op specifieke onderwerpen ivm inspirerende verhalen over hoe woningcorporatieland ontstaan is. Top energie voor de groep, prettige overtuigingskracht & goede weergave van urgentie vraagstukken waar we voor staan in de sector

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    De verhalen horen van collega’s uit de sector in andere gebieden. Meenemen in het vakgebied.

  • Zelf aangebrachte voorzieningen (ZAV)
    109

    De verschillende inzichten in de organisatie proberen duidelijk te maken. Goede lesstof!

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    108

    De verschillende medewerkers van corporaties. De geschiedenis.

  • Omgaan met agressie
    109

    De verschillende mogelijkheden van reageren en benaderen. De manier van lesgeven en de beleving van de leraar en acteur, erg prettig

  • Omgaan met agressie
    108

    De verschillende voorbeelden en hoe er mee om te gaan. Leuk team en duidelijke uitleg

  • VvE-beheerder
    109

    De voorbeelden uit de praktijk en het sneller terugvinden van informatie.. Duidelijke uitleg van de trainers

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    De voorbeelden uit de praktijk. Duidelijk verhaal

  • Woonfraude
    108

    De voorbeelden uit de praktijk. Strakkere planning, meer time management.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    De voorbeelden van de praktijk. Alleen positief

  • Woonfraude
    108

    De weinige bewijslast die nodig is voor een confrontatiegesprek en/of zaak. Duidelijke training, jammer dat er weinig aandacht wordt besteed aan het signaleren. Er wordt (bijna) alleen maar aandacht besteed aan onderverhuur.

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    109

    De werkelijkheid eerst goed weergegeven. Ik ga goed opletten dat ik minder oplossingsgericht handel.. Zeer ervaren en duidelijke trainers. Goed inlevingsvermogen. Erg leerzaam en vanuit de praktijk gehandeld.

  • Klachtrecht huurder: Geschillencommissie, Huurcommissie, rechter
    1010

    De werking van de verschillende commissies. De trainer was top. Erg duidelijk en met humor

  • Basis Installaties
    1010

    De werking van diverse systemen. Dit kan ik weer uitleggen aan huurders

  • Zelf aangebrachte voorzieningen (ZAV)
    109

    De wetgeving.

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    De ZAV’s zijn lastige en ingewikkelde casussen. Daar moeten wij als bedrijf nog goed mee aan de gang. De vastlegging moet beter, anders komen we bij de oplevering van de huurder mogelijk in de problemen. Wouter geeft mooie praktijkvoorbeelden en vraagt ons ook om onze casussen te delen. De trainer houdt het luchtig, gemoedelijk en zet niemand voor het blok. Afwisseling tussen de stof en praktijkvoorbeelden zijn fijn. Dan blijf je er als cursist bij.

  • Klachtrecht huurder: Geschillencommissie, Huurcommissie, rechter
    1010

    Dicht bij de praktijk! Trainer kan goed vertellen uitleggen en inleven. Flexibel programma!

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    Diep inhoudelijk op de wetten en veel voorbeelden. Ga zo door !

  • Groot-eigenaar in de VvE
    109

    DMJOP. Te late wijziging van de cursus

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • Afhandelen reparatieverzoeken - Arcade

    Sturen op betaalbaarheid - Domijn

  • Techniek voor niet Technici - Woonbedrijf Ieder1

    WoningWaarderingsStelsel - Woonborg

  • Wijkontwikkeling & Leefbaarheid - Wonen Limburg

    Omgaan met agressie & Opvang en nazorg - Gooi en omstreken

  • Behandelen van Reparatieverzoeken - Dudok Wonen

    Gesprekstechnieken voor wijkconsulenten - Welbions

  • Werken aan huurachterstanden - Volkshuisvesting Arnhem

    WoningWaarderingsStelsel - Domijn

  • Omgaan met lastig gedrag - Woningstichting Openbaar Belang

    Ontwikkeling Medewerkers KCC - Standvast Wonen

  • Follow-up Huurrecht - St. Willibrordus

    Ontwikkeling huur/verhuur - Zorggroep Sint Maarten

  • WoningWaarderingsStelsel - Qua Wonen

    Omgaan met bewoners met psychische problemen en verslaving - Trivire

  • Omgaan met agressie - WoonFriesland

    Omgaan met agressie - VOC

  • Omgaan met agressie - Woonwenz

    Basisprincipes BTW voor de administratie - Rochdale