Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Huurrecht bij groot onderhoud, renovatie en herstructurering
    108

  • Huurrecht bij groot onderhoud, renovatie en herstructurering
    109

    Vooral het verschil tussen renovatie en dringende werkzaamheden en de verschillende rechten van een huurder daarin.

  • Huurrecht bij groot onderhoud, renovatie en herstructurering
    108

    Goede info met practische voorbeelden.

  • Huurrecht bij groot onderhoud, renovatie en herstructurering
    109

    Onderscheid dringende werkzaamheden - renovatie steeds weer terug naar die vraag.

  • Techniek voor niet-technici
    1010

    Enthousiaste trainer met duidelijke uitleg en voorbeelden. Goede theorie/praktijk combinatie. Kennis maar ook vertaln naar het begrijpelijke

  • Techniek voor niet-technici
    109

    Goede gekregen info, proberen bewoners nog beter te helpen.

  • Techniek voor niet-technici
    108

    Interessant, maar veel omvattend. Geeft wel compleet beeld in globale lijnen. Veel geleerd! Zou er wel nog meer verdieping in willen (vervolg opleiding).

  • Techniek voor niet-technici
    108

    Prettige manier van uitleggen. Geduldig, duidelijk, visualisatie. 0-meting is prettig om te meten. Goede voorbeelden hoe je ervoor staat.

  • Techniek voor niet-technici
    108

    fijn met voorbeelden v/d praktijk.

  • Techniek voor niet-technici
    108

    Leuke weetjes en praktijkvoorbeelden. 1e dag iets meer praktijksituaties woningcorporatie bespreken.

  • Techniek voor niet-technici
    107

    Zou fijner zijn om toets vooraf te sturen ipv na de eerste dag. Duidelijke klapper met leerstof.

  • Techniek voor niet-technici
    109

    goede praktijkvoorbeelden

  • Medewerker reparatieverzoeken
    1010

    Enthousiaste trainer met duidelijke uitleg en voorbeelden. Goede theorie/praktijk combinatie. Kennis maar ook vertaln naar het begrijpelijke

  • Medewerker reparatieverzoeken
    109

    Goede gekregen info, proberen bewoners nog beter te helpen.

  • Medewerker reparatieverzoeken
    108

    Interessant, maar veel omvattend. Geeft wel compleet beeld in globale lijnen. Veel geleerd! Zou er wel nog meer verdieping in willen (vervolg opleiding).

  • Medewerker reparatieverzoeken
    108

    Prettige manier van uitleggen. Geduldig, duidelijk, visualisatie. 0-meting is prettig om te meten. Goede voorbeelden hoe je ervoor staat.

  • Medewerker reparatieverzoeken
    108

    fijn met voorbeelden v/d praktijk.

  • Medewerker reparatieverzoeken
    108

    Leuke weetjes en praktijkvoorbeelden. 1e dag iets meer praktijksituaties woningcorporatie bespreken.

  • Medewerker reparatieverzoeken
    107

    Zou fijner zijn om toets vooraf te sturen ipv na de eerste dag. Duidelijke klapper met leerstof.

  • Medewerker reparatieverzoeken
    109

    goede praktijkvoorbeelden

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • WoningWaarderingsStelsel - De Sleutels

    Omgaan met agressie en Bewaken en Beheersen Kosten Leefbaarheid - ZOwonen

  • Actualiteiten Huurrecht - Triada

    Ontwikkeltraject Verhuurmedewerkers - GroenWest

  • Bouwkunde voor niet-technici - Leystromen

    Projectmatig werken - Beter Wonen Almelo

  • Timemanagement - NCCW

    Gesprekstechnieken leidinggevenden - Hilversum

  • Asbestherkenning - Patrimonium Groningen

    Klantgerichte communicatie voor de vakman - De Bouwvereniging

  • Basisprincipes BTW voor de administratie - Woonbedrijf

    Opfriscursus Huurrecht - Eigen Haard

  • Beïnvloedingsvaardigheden - Waardwonen

    Klantgerichte Communicatie - Viveste

  • Social Media - NCCW

    Omgaan met bewoners met psychische problemen - Woonbedrijf

  • Invloed uitoefenen: begin bij uzelf! - Woonpartners Midden Holland

    Omgaan met agressie - Woonbedrijf

  • Klantgerichtheid - Bouwvereniging Onze Woning

    Business Objects Xi (DWH) - Woningstichting Groninger Huis