Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Wet Kwaliteitsborging voor het bouwen
    109

    Interactief is prettig.

  • Wet Kwaliteitsborging voor het bouwen
    1010

    Interactief, actueel.

  • Wet Kwaliteitsborging voor het bouwen
    1010

    -

  • De overlegwet en de huurdersorganisatie
    1010

    Heldere presentatie

  • De overlegwet en de huurdersorganisatie
    1010

    Verschillende disciplines en inzichten van de personen aanwezig

  • De overlegwet en de huurdersorganisatie
    1010

    Wat je nu wel of niet mag/kan verwachten van elkaar.

  • Actualiteiten in de Volkshuisvesting
    1010

    Bewustwording

  • Actualiteiten in de Volkshuisvesting
    109

    Direct toepasbaar op bepaalde werkprocessen. Weer even een reality check.

  • Actualiteiten in de Volkshuisvesting
    1010

    Het samenzijn met diverse collega’s dus de verschillende discussies die op gang kwamen.

  • Herkennen en signaleren van ondermijning
    1010

    De onderwerpen zijn zeer interessant

  • Herkennen en signaleren van ondermijning
    108

    Diverse gesprekken met mede cursisten waar we wat mee kunnen

  • Herkennen en signaleren van ondermijning
    109

    Handvaten meegekregen om alert in de wijk te zijn

  • Herkennen en signaleren van ondermijning
    1010

    Herkennen van de indicatoren en welke stappen er genomen kunnen worden

  • Herkennen en signaleren van ondermijning
    108

    Veel gehoord en input gehad vandaag

  • Herkennen en signaleren van ondermijning
    1010

    Leuke opleiding en genoeg dingen om in de praktijk te brengen

  • uit Zevenbergen

    Woonconsulent bij Huurrecht Verdieping
    108

    interessante cursus, fijne trainer die je leert hoe je eenvoudig het wetboek kunt lezen. Echter zou ik voor woonconsulenten eerder de basis cursus huurrecht aanbevelen en losse trainingen die meer raakvlakken hebben met onze dagelijkse werkzaamheden. Over het algemeen zit hier altijd huurrecht in geïntegreerd. Ik vond de inhoud van de cursus nu meer aansluiten bij de collega's van vastgoed, verhuur etc.

  • Statushouders; Een bijzondere doelgroep?
    1010

    Ik vond alles heel waardevol, interessant en nuttig. Concreet ga ik de praktische tips en handvatten inzetten. De trainer is zeer gedreven, enthousiast en heeft heel veel kennis van zaken. Luistert ook goed naar de vragen van de deelnemers. Dikke 10. Ga zo door!

  • Techniek voor niet-technici
    1010

    Goede voorbeelden, praktijkgericht. Ik begrijp nu sommige bouwtermen en snap beter waar collega's het over hebben. Docent is kundig, weet heel veel. Omdat het vooral veel zenden is wat hij moet doen, is het soms teveel en daarom moeilijk de aandacht er bij te houden. Misschien niet alles in 2 dagen proppen en niet direct na elkaar.

  • Groot-eigenaar in de VvE
    109

    De inhoud was duidelijk en voldoende. Alle onderwerpen zijn zorgvuldig behandelt Duidelijk en helder verhaal. Misschien leuk om een lastige casus in te brengen die je zou kunnen meemaken in het begin en hoe daar dan mee om te gaan.

  • Woonoverlast aanpakken
    1010

    De trainer werkt met voorbeelden, dat is erg prettig. Ook is alles goed uitgelegd met voorbeeld documenten. De aanpak spreekt me aan, er moet een werkproces binnen de gemeente komen zodat het te uitvoer kan worden gebracht. De trainer legt helder uit en neemt alle tijd voor vragen/interactie.

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • WoningWaarderingsStelsel - Woningstichting Den Helder

    Verhuurmakelaar - Servatius

  • Projectleiding bij Planmatig Onderhoud en Renovatie - De Kleine Meierij

    Klantgerichte Communicatie - Warmunda

  • Verdieping Huurrecht en Appartementsrecht - Dudok Wonen

    Omgaan met bewoners met psychische problemen of een verslaving - Woonzorg Nederland

  • Asbestherkenning - Stadgenoot

    Groot Eigenaar in de VvE - De Alliantie

  • VvE training - Talis

    Zelf Aangebrachte Voorzieningen (ZAV) - Openbaar belang

  • Omgaan met agressie - Woonbedrijf

    Klantgerichte Communicatie complexbeheerders - Servatius

  • Schrijven voor het internet - Salland Wonen

    Feedback geven en ontvangen - Wonen Meerssen

  • Basisprincipes van de BTW voor de administratie - Wooninc

    WoningWaarderingsStelsel - Goed Wonen Zederik

  • Omgaan met Cultuurverschillen - Bernardus Wonen

    Aanbesteden door corporaties - St. Joseph, Almelo

  • Klantgerichte communicatievaardigheden - De Voorzorg

    Feedback geven - Wonen Midden Delfland