Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Huurrecht bij groot onderhoud, renovatie en herstructurering
    108

  • Huurrecht bij groot onderhoud, renovatie en herstructurering
    109

    Vooral het verschil tussen renovatie en dringende werkzaamheden en de verschillende rechten van een huurder daarin.

  • Huurrecht bij groot onderhoud, renovatie en herstructurering
    108

    Goede info met practische voorbeelden.

  • Huurrecht bij groot onderhoud, renovatie en herstructurering
    109

    Onderscheid dringende werkzaamheden - renovatie steeds weer terug naar die vraag.

  • Techniek voor niet-technici
    1010

    Enthousiaste trainer met duidelijke uitleg en voorbeelden. Goede theorie/praktijk combinatie. Kennis maar ook vertaln naar het begrijpelijke

  • Techniek voor niet-technici
    109

    Goede gekregen info, proberen bewoners nog beter te helpen.

  • Techniek voor niet-technici
    108

    Interessant, maar veel omvattend. Geeft wel compleet beeld in globale lijnen. Veel geleerd! Zou er wel nog meer verdieping in willen (vervolg opleiding).

  • Techniek voor niet-technici
    108

    Prettige manier van uitleggen. Geduldig, duidelijk, visualisatie. 0-meting is prettig om te meten. Goede voorbeelden hoe je ervoor staat.

  • Techniek voor niet-technici
    108

    fijn met voorbeelden v/d praktijk.

  • Techniek voor niet-technici
    108

    Leuke weetjes en praktijkvoorbeelden. 1e dag iets meer praktijksituaties woningcorporatie bespreken.

  • Techniek voor niet-technici
    107

    Zou fijner zijn om toets vooraf te sturen ipv na de eerste dag. Duidelijke klapper met leerstof.

  • Techniek voor niet-technici
    109

    goede praktijkvoorbeelden

  • Medewerker reparatieverzoeken
    1010

    Enthousiaste trainer met duidelijke uitleg en voorbeelden. Goede theorie/praktijk combinatie. Kennis maar ook vertaln naar het begrijpelijke

  • Medewerker reparatieverzoeken
    109

    Goede gekregen info, proberen bewoners nog beter te helpen.

  • Medewerker reparatieverzoeken
    108

    Interessant, maar veel omvattend. Geeft wel compleet beeld in globale lijnen. Veel geleerd! Zou er wel nog meer verdieping in willen (vervolg opleiding).

  • Medewerker reparatieverzoeken
    108

    Prettige manier van uitleggen. Geduldig, duidelijk, visualisatie. 0-meting is prettig om te meten. Goede voorbeelden hoe je ervoor staat.

  • Medewerker reparatieverzoeken
    108

    fijn met voorbeelden v/d praktijk.

  • Medewerker reparatieverzoeken
    108

    Leuke weetjes en praktijkvoorbeelden. 1e dag iets meer praktijksituaties woningcorporatie bespreken.

  • Medewerker reparatieverzoeken
    107

    Zou fijner zijn om toets vooraf te sturen ipv na de eerste dag. Duidelijke klapper met leerstof.

  • Medewerker reparatieverzoeken
    109

    goede praktijkvoorbeelden

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • WoningWaarderingsStelsel - Woningstichting Den Helder

    Verhuurmakelaar - Servatius

  • Projectleiding bij Planmatig Onderhoud en Renovatie - De Kleine Meierij

    Klantgerichte Communicatie - Warmunda

  • Verdieping Huurrecht en Appartementsrecht - Dudok Wonen

    Omgaan met bewoners met psychische problemen of een verslaving - Woonzorg Nederland

  • Asbestherkenning - Stadgenoot

    Groot Eigenaar in de VvE - De Alliantie

  • VvE training - Talis

    Zelf Aangebrachte Voorzieningen (ZAV) - Openbaar belang

  • Omgaan met agressie - Woonbedrijf

    Klantgerichte Communicatie complexbeheerders - Servatius

  • Schrijven voor het internet - Salland Wonen

    Feedback geven en ontvangen - Wonen Meerssen

  • Basisprincipes van de BTW voor de administratie - Wooninc

    WoningWaarderingsStelsel - Goed Wonen Zederik

  • Omgaan met Cultuurverschillen - Bernardus Wonen

    Aanbesteden door corporaties - St. Joseph, Almelo

  • Klantgerichte communicatievaardigheden - De Voorzorg

    Feedback geven - Wonen Midden Delfland