Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Omgaan met agressie
    109

    Fijne docent en acteur met goede mensenkennis!

  • Omgaan met agressie
    109

    Zeer realistische oefeningen. Dank!

  • Omgaan met agressie
    109

    Naast theorie ook geoefend met een soms wel heel realistische acteur.

  • Klantgericht communiceren
    109

    Ik kan de juiste vragen stellen en een beter gesprek voeren

  • Opzichter Dagelijks Onderhoud
    108

    Goede docenten en prima cursus. Diverse technische achtergronden aan de orde gekomen die dagelijks toepasbaar zijn in mijn werk.

  • Cursus Huurrecht Bedrijfsruimte
    109

    Brede kijk gekregen op verhuren van bedrijfsruimte

  • Opzichter Dagelijks Onderhoud
    108

    Als opzichter is het oplevermoment heel belangrijk. Goede docent!

  • Cursus Huurrecht Bedrijfsruimte
    108

    Dit was mijn 1e cursus huurrecht bedrijfsruimte, moet nog landen en zich in de praktijk bewijzen

  • Cursus Huurrecht Bedrijfsruimte
    107

    Prima cursus. Verhuur van bedrijfsruimten heeft soms echt andere uitgangspunten!

  • Cursus Huurrecht Bedrijfsruimte
    109

    Een goede beschrijving opmaken van de afspraken is heel erg belangrijk! Prima cursus.

  • Cursus Huurrecht Bedrijfsruimte
    108

    Interessante cursus. Vanuit verhuur van woningen vraagt bedrijfsruimte toch andere kennis.

  • Cursus Huurrecht Bedrijfsruimte
    1010

    Ik heb duidelijkheid in de verschillen gekregen tussen woonruimte en bedrijfsruimte. Dank!

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    Leuke en leerzame dag!

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    Belangrijkste dat ik geleerd heb? Alles!

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    Goede basistraining en veel inzicht in actualiteiten in de sector gekregen

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    Geleerd hoe corporaties werken, hoe de sector werkt en welke problemen nu spelen.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    Inzicht in werkzaamheden van corporaties gekregen!

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    Ik heb een goede start voor werken als KCC medewerker gekregen.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    108

    Veel geleerd over de herkomst van corporaties en waar het naar toe lijkt te gaan.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    Corporaties krijgen met veel aspecten te maken. Interessante sector.

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • WoningWaarderingsStelsel - Woningstichting Den Helder

    Verhuurmakelaar - Servatius

  • Projectleiding bij Planmatig Onderhoud en Renovatie - De Kleine Meierij

    Klantgerichte Communicatie - Warmunda

  • Verdieping Huurrecht en Appartementsrecht - Dudok Wonen

    Omgaan met bewoners met psychische problemen of een verslaving - Woonzorg Nederland

  • Asbestherkenning - Stadgenoot

    Groot Eigenaar in de VvE - De Alliantie

  • VvE training - Talis

    Zelf Aangebrachte Voorzieningen (ZAV) - Openbaar belang

  • Omgaan met agressie - Woonbedrijf

    Klantgerichte Communicatie complexbeheerders - Servatius

  • Schrijven voor het internet - Salland Wonen

    Feedback geven en ontvangen - Wonen Meerssen

  • Basisprincipes van de BTW voor de administratie - Wooninc

    WoningWaarderingsStelsel - Goed Wonen Zederik

  • Omgaan met Cultuurverschillen - Bernardus Wonen

    Aanbesteden door corporaties - St. Joseph, Almelo

  • Klantgerichte communicatievaardigheden - De Voorzorg

    Feedback geven - Wonen Midden Delfland