Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Bewonersparticipatie: modern, effectief en divers
    109

    Uitleg Participatie 3.0 waarbij ik in gesprek ga met mijn manager over rol van wijkconsulenten ( hoeveel % bezig met participatie)

  • Vocht en schimmel
    1010

    De hoeveelheid vocht in koude of warme lucht.

  • Omgaan met agressie
    1010

    De voorbeelden die de trainer geeft. Het oefenen.

  • Beheersen en bewaken kosten dagelijks onderhoud
    1010

    Een mooie pragmatische benadering, die je aan het denken zet! We gaan samen met hem team kijken hoe stuurbaarder te worden.

  • Huurrecht Verdieping
    1010

    Erg fijn overzicht over wat te doen bij overlijden.

  • Woonfraude
    109

    Signalen proberen te zien

  • Omgaan met culturele verschillen
    1010

    Veel interactie, heel afwisselend en zeer interessant. Bleef boeiend tot het einde.

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    Superfijn dat er veel praktijkvoorbeelden werden gegeven.

  • Vocht en schimmel
    1010

    Heel diverse en goede uitleg en inzichten.

  • Omgaan met agressie
    109

    De praktijk voorbeelden ,hoe hier om mee te gaan

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    1010

    Alles, de uitleg voorbeelden, ruimte voor interactie. Concreet waar kan toepassen in de praktijk!

  • Huurrecht Verdieping
    1010

    Veel interactie en ruimte voor praktijkvoorbeelden.

  • Senior Projectleider
    1010

    De hoeveelheid kennis en delen van praktijkervaring

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    De verschillende inzichten. En een andere kijk op zaken.

  • Woningwaarderingsstelsel
    1010

    Uitgebreide behandeling van onderwerpen en ruimte voor vragen

  • Bouwkunde voor niet-bouwkundigen
    108

    Vocht, tocht, schimmelproblematiek kennis toepassen in de dagelijks werkzaamheden

  • Omgaan met agressie
    109

    Hoe ze bepaalde situaties goed na kunnen spelen.

  • Omgaan met agressie
    1010

    Mooi dat intimiderende agressie ook aan bod kwam

  • Techniek voor niet-technici
    107

    Waar ik meer over wilde weten was de meterkast en dat heeft voldaan

  • Cursus Huurrecht Bedrijfsruimte
    108

    Er is een goede basis gelegd om in het werkveld meer ervaring op te gaan doen.

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • WoningWaarderingsStelsel - Woningstichting Den Helder

    Verhuurmakelaar - Servatius

  • Projectleiding bij Planmatig Onderhoud en Renovatie - De Kleine Meierij

    Klantgerichte Communicatie - Warmunda

  • Verdieping Huurrecht en Appartementsrecht - Dudok Wonen

    Omgaan met bewoners met psychische problemen of een verslaving - Woonzorg Nederland

  • Asbestherkenning - Stadgenoot

    Groot Eigenaar in de VvE - De Alliantie

  • VvE training - Talis

    Zelf Aangebrachte Voorzieningen (ZAV) - Openbaar belang

  • Omgaan met agressie - Woonbedrijf

    Klantgerichte Communicatie complexbeheerders - Servatius

  • Schrijven voor het internet - Salland Wonen

    Feedback geven en ontvangen - Wonen Meerssen

  • Basisprincipes van de BTW voor de administratie - Wooninc

    WoningWaarderingsStelsel - Goed Wonen Zederik

  • Omgaan met Cultuurverschillen - Bernardus Wonen

    Aanbesteden door corporaties - St. Joseph, Almelo

  • Klantgerichte communicatievaardigheden - De Voorzorg

    Feedback geven - Wonen Midden Delfland