Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Omgaan met agressie
    1010

    De stappen die je moet nemen om het gesprek in goede banen te leiden.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    Goed om de geschiedenis te zien, en de hoogtepunten, dieptepunten en lijn inzichtelijk te krijgen.

  • Projectleider
    1010

    Fijne leraar met goede uitleg met veel ervaring

  • Woonfraude
    1010

    De voorbeelden en duidelijke uitleg.

  • Woonfraude
    1010

    De volledige inhoud van de training

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    Ik vond het fijn dat er veel interactie was. Dit gaf inzichten in de werkzaamheden van collega’s.

  • Sociale projectbegeleiding
    108

    Veel praktische informatie en uitleg. Elke deelnemer heeft een eigen ervaring te vrlertellen.

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    1010

    De toolsen gesprekstechnieken om te communiceren met mensen met verward gedrag. De rollenspellen hadden hier ook een grote bijdrage in.

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    1010

    Ik vond alle voorbeelden heel fijn, daardoor werd de stof nog duidelijker. Ik kan deze voorbeelden in vervolg gebruiken bij mijn werk.

  • Statushouders; Een bijzondere doelgroep?
    1010

    De trainer is echt een ervaringsdeskundige en heeft goede praktijkvoorbeelden. Ze heeft oprecht enthousiasme/betrokkenheid met het onderwerp.

  • Omgaan met agressie
    1010

    Met de actrice de stappen tot mogelijk beëindigen gesprek bespreken

  • Projectmatig werken
    109

    Duidelijk en overzichtelijk. Kan er in de praktijk mee aan het werk

  • Signaleren achter de voordeur
    1010

    Leuk om met een combi van verschillende collega's deze training te doen. Inbreng vanuit andere rollen.

  • Omgaan met en herkennen van dementie
    1010

    Dat het zo veel en vaak voorkomt en dus wel een serieuze zaak is. En dat je best snel kunt anticiperen als je het constateert.

  • Woonfraude
    109

    Fijne voorbeelden uit de praktijk.

  • Woonfraude
    108

    Fijn om te weten waar Klepel hangt.

  • Huurrecht bij groot onderhoud, renovatie en herstructurering
    1010

    Ik werk nu 2 jaar bij een woningcorporatie en had de leergang Verhuur gevolgd. Dit is een prima vervolg om er dieper op in te gaan. Ik ben nu ook begonnen met een sloopproject en dit geeft extra duidelijkheid.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    Praktische manier van trainen, veel praktijkvoorbeelden. Niet de gehele dag aan de powerpoint.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    Verduidelijkt het Speelveld zowel juridisch en maatschappelijk voor mij als vastgoed beheerder

  • Lokale samenwerking rondom bijzondere doelgroepen
    109

    Francis is een fijne, energieke en enthousiaste trainer. Ze heeft veel tips gegeven die ik meeneem naar mijn dagelijkse werkzaamheden. Een aantal zijn meteen toepasbaar.

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • WoningWaarderingsStelsel - Woningstichting Den Helder

    Verhuurmakelaar - Servatius

  • Projectleiding bij Planmatig Onderhoud en Renovatie - De Kleine Meierij

    Klantgerichte Communicatie - Warmunda

  • Verdieping Huurrecht en Appartementsrecht - Dudok Wonen

    Omgaan met bewoners met psychische problemen of een verslaving - Woonzorg Nederland

  • Asbestherkenning - Stadgenoot

    Groot Eigenaar in de VvE - De Alliantie

  • VvE training - Talis

    Zelf Aangebrachte Voorzieningen (ZAV) - Openbaar belang

  • Omgaan met agressie - Woonbedrijf

    Klantgerichte Communicatie complexbeheerders - Servatius

  • Schrijven voor het internet - Salland Wonen

    Feedback geven en ontvangen - Wonen Meerssen

  • Basisprincipes van de BTW voor de administratie - Wooninc

    WoningWaarderingsStelsel - Goed Wonen Zederik

  • Omgaan met Cultuurverschillen - Bernardus Wonen

    Aanbesteden door corporaties - St. Joseph, Almelo

  • Klantgerichte communicatievaardigheden - De Voorzorg

    Feedback geven - Wonen Midden Delfland