Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Woning APK: Toepassing van de NEN8025
    108

    Onderzoeken om zelf apk toe te passen. Goede interactie leuke dag

  • Vocht en schimmel
    1010

    Ontstaan en bestrijden van schimmel. Erg duidelijk pver gebracht

  • Medewerker reparatieverzoeken
    109

    Ontstaan van schimmelvorming en de meest voorkomende oplossingen. Dit helpt mij bij het aansturen van de juiste onder aannemer.. Organisatie kan zich goed inleven in werksituaties en weet goed wat de meest voorkomende oplossingen zijn

  • Klantgericht schrijven
    1010

    Onze docente beschikt over veel kennis van de Nederlandse taal, dit ervaarde ik als zeer prettig. Ik heb geleerd dat het belangrijk is om je doel over te brengen aan de lezer. Hier wil ik vanaf vandaag mee aan de slag. Duidelijke cursus, leuke toegankelijke docent en fijn dat er een hand-out is meegegeven.

  • Omgaan met agressie
    1010

    Ook in het algemeen toepasbaar, erg leerzaam. De stoelen waren niet zo goed om lang op te zitten.

  • Cursus Huurrecht basis
    109

    Op bepaalde feiten gewezen die mij niet bekend waren. Geen tips. Goede training.

  • Woonfraude signaleren
    1010

    Opbouwplan dossiervorming woonfraude en eerste benadering. Leuk gebracht en eigen situatie erbij betrokken, dus interessant.

  • Motiverende Gespreksvoering
    1010

    Open vragen stellen. Emoties leren herkennen

  • Motiverende Gespreksvoering
    109

    Open vragen stellen. Was allemaal zeer duidelijk

  • Conditiemeting in onroerend goed volgens NEN 2767
    1010

    Opfrissen van de aanwezige kennis is altijd fijn goed. Heldere en duidelijke training en trainer

  • Zelf aangebrachte voorzieningen (ZAV)
    108

    Opfrissing. Geen verdere opmerkingen

  • Omgaan met agressie
    108

    Opmerkingen:. Onthouden

  • Zelf aangebrachte voorzieningen (ZAV)
    109

    Overdraagbaarheid ZAV. Geen zaken die anders hoeven

  • Cursus Huurrecht basis
    108

    Passend op de casussen welke wij in de praktijk tegenkomen. Nvt

  • Klachtrecht huurder: Geschillencommissie, Huurcommissie, rechter
    1010

    Pepijn legt alles onwijs goed uit. Voorbeelden uit praktijk gaaf

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    109

    Praktijk doen. Goede acteur

  • Leefbaarheid: Beleid en Organisatie
    1010

    Praktijk en leren was goed in balans. Mogelijkheid om met deelnemers te discussiëren. Als de directie/mt van een corporatie deze training ook zou volgen, zou het leefbaarheidsbeleid er ineens heel anders uitzien.

  • Conditiemeting in onroerend goed volgens NEN 2767
    1010

    Praktijk ervaring van de cursus leiding. Hiermee een goed beeld gekregen van de inhoud van de cursus. .

  • Sociale projectbegeleiding
    109

    Praktijk gericht. heel fijn. Betrokken docent!

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    1010

    Praktijk oefeningen. Trainer en acteur zijn professioneel en gaan goed in op de praktijk

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • WoningWaarderingsStelsel - Woningstichting Den Helder

    Verhuurmakelaar - Servatius

  • Projectleiding bij Planmatig Onderhoud en Renovatie - De Kleine Meierij

    Klantgerichte Communicatie - Warmunda

  • Verdieping Huurrecht en Appartementsrecht - Dudok Wonen

    Omgaan met bewoners met psychische problemen of een verslaving - Woonzorg Nederland

  • Asbestherkenning - Stadgenoot

    Groot Eigenaar in de VvE - De Alliantie

  • VvE training - Talis

    Zelf Aangebrachte Voorzieningen (ZAV) - Openbaar belang

  • Omgaan met agressie - Woonbedrijf

    Klantgerichte Communicatie complexbeheerders - Servatius

  • Schrijven voor het internet - Salland Wonen

    Feedback geven en ontvangen - Wonen Meerssen

  • Basisprincipes van de BTW voor de administratie - Wooninc

    WoningWaarderingsStelsel - Goed Wonen Zederik

  • Omgaan met Cultuurverschillen - Bernardus Wonen

    Aanbesteden door corporaties - St. Joseph, Almelo

  • Klantgerichte communicatievaardigheden - De Voorzorg

    Feedback geven - Wonen Midden Delfland