Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    Kennis. Veel ervaring

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    Kennisdeling tuusen corporaties. Duidelijk, concreet en helder

  • Leefbaarheid: Beleid en Organisatie
    1010

    Kleine groep waarin veel concrete situaties gedeeld konden worden. Bevlogen en betrokken, veel kennis en ervaring

  • Privacywetgeving, AVG en risicomanagement
    1010

    Kleine groep, voldoende tijd om discussies te voeren en over relevante uitdagingen en sparren met trainer en mede participanten.

  • Techniek voor niet-technici
    109

    Kleine handige tips. Zeer enthousiast en kundig

  • Sociaal Beheer & Leefbaarheid
    1010

    Leefbaarheid VS overlast is erg inzichtelijk gemaakt. Ik ben bewuster van de verdeling die ik eventueel kan maken. De organisatie was voornamelijk intern geregeld

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    108

    Leefbaarheid.

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    Leerzaam en behulpzaam in praktijk. Goede gesprekken en hulp met inzichten in eigen cases

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    Leerzaam, leuke training. Goed meegenomen in de training. Erg ethousiast

  • Duurzaamheid in de praktijk
    108

    Leerzaam, veel nuttige informatie.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    Leerzaam.. Goed en duidelijk.

  • Gemengd Wonen
    108

    Leerzame filmpjes en Veel stof om over na te denken hoe wij als organisatie hiermee om willen gaan. Enthousiast en Veel kennis van divers projecten.

  • Zelf aangebrachte voorzieningen (ZAV)
    1010

    Lekker interactief, veel info en praktijkervaringen. Geduld en praktijkkennis van trainer

  • Medewerker reparatieverzoeken
    109

    Lekker interactief. Eigen onderwerpen kiezen. Erg leuk dat het op maat is gemaakt

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    Lekker interactief. N. v. t

  • Klantgericht communiceren
    109

    Leren hoe je het gesprek in de hand kunt houden. Erg duidelijke cursus met fijne evaluatie op de verschillende situaties

  • Omgaan met agressie
    109

    Leren omgaan met je houding, hoe kom je over. Verbaal duidelijk zijn in wat je bedoeld/ zou willen. De trainer Coen van Riel deed het heel erg leuk! De acteur Ed deed het ook heel erg leuk!

  • Vocht en schimmel
    1010

    Leuk en leerzaam. Cursus specifiek op functiegroep, nu misschien voor sommige mensen te (bouw) technisch

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    1010

    Leuke docente, veel voorbeelden vanuit de praktijk en heel veel handvatten om mee verder te kunnen. Ga zo door! Het was heel fijn en vertrouwd

  • Projectmatig werken
    1010

    Leuke enthousiaste trainer die leerstof boeiend bracht. Geen tips

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • WoningWaarderingsStelsel - Woningstichting Den Helder

    Verhuurmakelaar - Servatius

  • Projectleiding bij Planmatig Onderhoud en Renovatie - De Kleine Meierij

    Klantgerichte Communicatie - Warmunda

  • Verdieping Huurrecht en Appartementsrecht - Dudok Wonen

    Omgaan met bewoners met psychische problemen of een verslaving - Woonzorg Nederland

  • Asbestherkenning - Stadgenoot

    Groot Eigenaar in de VvE - De Alliantie

  • VvE training - Talis

    Zelf Aangebrachte Voorzieningen (ZAV) - Openbaar belang

  • Omgaan met agressie - Woonbedrijf

    Klantgerichte Communicatie complexbeheerders - Servatius

  • Schrijven voor het internet - Salland Wonen

    Feedback geven en ontvangen - Wonen Meerssen

  • Basisprincipes van de BTW voor de administratie - Wooninc

    WoningWaarderingsStelsel - Goed Wonen Zederik

  • Omgaan met Cultuurverschillen - Bernardus Wonen

    Aanbesteden door corporaties - St. Joseph, Almelo

  • Klantgerichte communicatievaardigheden - De Voorzorg

    Feedback geven - Wonen Midden Delfland