Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Integriteit in praktijk
    1010

    Het gesprek voeren. Mooie verdieping over dit onderwerp.

  • Klachtrecht huurder: Geschillencommissie, Huurcommissie, rechter
    108

    Het gezamenlijk tot afspraken en inzichten komen.

  • Groot-eigenaar in de VvE
    107

    Het had niet super veel raakvlakken met mijn functie. Wel interessant voor privé.. Geen op of aanmerkingen.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    108

    Het heeft mij veel duidelijkheid opgeleverd. Fijne werkwijze.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    108

    Het heeft nieuwe inzichten gegeven, bijvoorbeeld over het daeb verhaal.. Goed en duidelijk overgebracht en op een prettige manier.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    Het imago van de woning corporaties, inzicht in de problematiek van de volkshuisvesting. Leuke manier van les geven, interactief en afwisselend, top!

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    Het interactieve deel. Complimenten over de manier waarop de training is gegeven.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    Het interactieve, samenwerken met de andere cursisten. Leuk gedaan, prettige sfeer gecreëerd. Top

  • Huurrecht Verdieping
    108

    Het is een brede training, maar je gaat wel echt de diepte in. Ik heb nu een goede basis van het huurrecht waardoor ik ook onze contracten e. d. beter begrijp.. De trainer legt duidelijk uit en heeft veel kennis. Er is ruimte om vragen te stellen. Heb er veel van geleerd.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    Het is een mooie inkijk in het ontstaan van onze werkgevers. Hele leuke interactieve trainer met veel kennis van zaken en daaromtrent

  • Sociaal Beheer & Leefbaarheid
    1010

    Het is mooi om bewust te worden dat het anders kan in de praktijk. De training wordt duidelijk gegeven. Het is mooi om te zien dat er ook aangepast wordt op de huidige situatie van WSR.

  • Derden in het huurrecht
    1010

    Het is ontspannen, het is duidelijk, je kan je vragen goed stellen. Ik weet nu meer over de rechten van de huurder en verhuurder

  • Time management
    1010

    Het is voor mij duidelijk geworden hoe ik mijn taken goed kan prioriteren. Ook vond ik de laatste oefening over nee-zeggen erg leerzaam. Leuke trainer met veel kennis van zaken.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    Het is voor mij meer informatief geweest. Zodat ik meer op de hoogte ben van wat er binnen de woningcorporaties leeft en omgaat. De leerstof is leuk gebracht met veel onderlinge interacties.

  • Omgaan met agressie
    109

    Het laten zien wat de mogelijkheden zijn in bizarre situaties. Leuke en goede uitleg en een goede uitleg van de docent

  • Signaleren achter de voordeur
    1010

    Het leren van observeren van ruimtes en mensen om te kijken of er iets aan de hand is. Hopelijk mensen in de toekomst te kunnen helpen.

  • Omgaan met agressie
    108

    Het mee bewegen van de trainer en acteur met onze praktijk vond ik fijn zodat ik handvaten heb om daarmee verder te kunnen in het dagelijks werk. Houden zo! Vooral het ingaan op de praktijk van de cursisten helpt!

  • De overlegwet en de huurdersorganisatie
    107

    Het meeste sprak mij aan dat ik een inzicht heb gekregen in de overlegwet en haar instrumenten. Hier ga ik mee aan de slag.. Een compliment is aan de docent die blijk geeft van over een enorme schat aan kennis te beschikken. Een tip is om de inbreng van casuïstiek te beperken tot het daarvoor geprogrammeerde moment.

  • Omgaan met agressie
    1010

    Het middagdeel met de actrice. Kwamen goeie dingen uit voor

  • Omgaan met agressie
    1010

    Het oefenen met een acteur. Goede en duidelijke uitleg.

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • WoningWaarderingsStelsel - Woningstichting Den Helder

    Verhuurmakelaar - Servatius

  • Projectleiding bij Planmatig Onderhoud en Renovatie - De Kleine Meierij

    Klantgerichte Communicatie - Warmunda

  • Verdieping Huurrecht en Appartementsrecht - Dudok Wonen

    Omgaan met bewoners met psychische problemen of een verslaving - Woonzorg Nederland

  • Asbestherkenning - Stadgenoot

    Groot Eigenaar in de VvE - De Alliantie

  • VvE training - Talis

    Zelf Aangebrachte Voorzieningen (ZAV) - Openbaar belang

  • Omgaan met agressie - Woonbedrijf

    Klantgerichte Communicatie complexbeheerders - Servatius

  • Schrijven voor het internet - Salland Wonen

    Feedback geven en ontvangen - Wonen Meerssen

  • Basisprincipes van de BTW voor de administratie - Wooninc

    WoningWaarderingsStelsel - Goed Wonen Zederik

  • Omgaan met Cultuurverschillen - Bernardus Wonen

    Aanbesteden door corporaties - St. Joseph, Almelo

  • Klantgerichte communicatievaardigheden - De Voorzorg

    Feedback geven - Wonen Midden Delfland