Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Omgaan met agressie
    108

    Grenzen stellen. Fijne uitleg

  • Huurrecht Verdieping
    108

    Handig in de praktijk, al voegt de training niet heel veel toe aan de basis cursus huurrecht. Piet is een aardige deskundige man

  • Huurrecht bij groot onderhoud, renovatie en herstructurering
    109

    Handig voor in het werkveld. Brengt goede voorbeelden naar voren en spreekt duidelijke taal.

  • Omgaan met en herkennen van dementie
    1010

    Handige tips en tools die ik daadwerkelijk toe kan/ga passen in de praktijk!

  • Invloed uitoefenen: begin bij uzelf
    1010

    Handige tips waar je meteen mee aan de slag kan. Trainer is top!!

  • Omgaan met agressie
    1010

    Handvat om om te gaan met manipulatie. Top gedaan !

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    1010

    Handvaten bij omgaan bij psychotisch gedrag. Enthousiaste trainer en ga zo door!

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    1010

    Handvaten meegekregen, problemen herkennen. Bewust geworden van mijn eigen grenzen. Zeer prettige trainer met ervaring. Veel van geleerd.

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    1010

    Handvaten om om te gaan met bewoners met verward gedrag. Dit ga ik toepassen in de praktijk. Als tip wil ik meegeven om de lesstof in 2 dagen te doen. Dit vanwege reistijd en belasting om weg van werk te zijn. Ik denk dat het in 2 dagen had gekunt. Verder erg tevreden over de trainer en de lesstof

  • Woningwaarderingsstelsel
    109

    Handvaten voor in de praktijk. Trainer brengt de materie op een leuke manier!

  • Woonfraude
    109

    Handvatten om het gesprek aan te gaan. Stappenplan om dit te doen. Goed eten, goede accommodatie, goed verzorgd. Leuke vrolijke trainers, ruimte om vragen te stellen

  • Omgaan met agressie
    1010

    Handvatten voor de praktijk. Ik ga hiermee zeker aan de slag.. Erg leuk verteld met veel praktijkvoorbeelden. Zag ook op tegen het onderdeel met de acteur maar op deze manier was het erg leuk en leerzaam.

  • Omgaan met agressie
    1010

    Heb de opfristraining omgaan met agressie van 18/09/23 gevolgd. Goede concrete voorbeelden. Praktijkgericht. Toepasbaar in de praktijk en dat ga ik zeker doen. Goede wisselwerking tussen trainer en actrice. Actrice was ook top!

  • Omgaan met agressie
    1010

    Heb weer wat geleerd en opgefrist. Ga zo door! Training goed gegeven! Trainer gaf erg goed les!

  • Omgaan met agressie
    1010

    Heeft mij mooie inzichten en handvatten gegeven voor het voeren van lastige gesprekken. Dynamisch, programma afwisselend. Was wel een intensieve dag maar de moeite waard

  • Woningwaarderingsstelsel
    109

    Heel concrete voorbeelden, daar werd het ook duidelijker van! Was top, leuk, ga zo door!

  • Vocht en schimmel
    1010

    Heel de cursus spraak me aan neem ik mee in me werk. Was heel leerzaam

  • Woningwaarderingsstelsel
    109

    Heel duidelijke uitleg. Trainer heeft veel kennis

  • Omgaan met agressie
    1010

    Heel erg leerzaam. Ik ga het zeer zeker toepassen in de praktijk.

  • Klachtrecht huurder: Geschillencommissie, Huurcommissie, rechter
    1010

    Heel erg veel van geleerd !. Duidelijke training die wij goed kunnen gebruiken in de functie van klachtmanager

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • WoningWaarderingsStelsel - Woningstichting Den Helder

    Verhuurmakelaar - Servatius

  • Projectleiding bij Planmatig Onderhoud en Renovatie - De Kleine Meierij

    Klantgerichte Communicatie - Warmunda

  • Verdieping Huurrecht en Appartementsrecht - Dudok Wonen

    Omgaan met bewoners met psychische problemen of een verslaving - Woonzorg Nederland

  • Asbestherkenning - Stadgenoot

    Groot Eigenaar in de VvE - De Alliantie

  • VvE training - Talis

    Zelf Aangebrachte Voorzieningen (ZAV) - Openbaar belang

  • Omgaan met agressie - Woonbedrijf

    Klantgerichte Communicatie complexbeheerders - Servatius

  • Schrijven voor het internet - Salland Wonen

    Feedback geven en ontvangen - Wonen Meerssen

  • Basisprincipes van de BTW voor de administratie - Wooninc

    WoningWaarderingsStelsel - Goed Wonen Zederik

  • Omgaan met Cultuurverschillen - Bernardus Wonen

    Aanbesteden door corporaties - St. Joseph, Almelo

  • Klantgerichte communicatievaardigheden - De Voorzorg

    Feedback geven - Wonen Midden Delfland