Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Omgaan met agressie
    1010

    Ik vond de theorie heel interessant Hij kon heel boeiend en leuk vertellen.

  • Huurrecht bij groot onderhoud, renovatie en herstructurering
    1010

    Fijne trainster: rustig, helder, met liefde voor het vak

  • Medewerker Klantcontact
    109

    Tips om gesprekken voeren Enthousiasme en goed uitleggen

  • Omgaan met agressie
    1010

    I de praktijk gebruiken Is prima

  • Omgaan met agressie
    1010

    Duidelijk en netjes en leerzaam Alles perfect

  • Cursus Huurrecht basis
    109

    Niets sprak me specifiek aan, alle kennis is weer opgefrist Complimenten voor trainer, vertelde geboeid en helder

  • Omgaan met agressie
    108

    Goed toepasbaar in de praktijk Dag is lang, zorg dat iedereen aangehaakt blijft door zoveel mogelijk interactie (zit er wel in hoor)

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    108

    Praktijk voorbeelden en sparren over hoe gaan andere collega’s hier mee om.

  • Woningwaarderingsstelsel
    108

    Leuk gesprek met collega’s en organisatie Was heel interessant!

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    Intrractie en onderlinge kennismaking Leuke opzet, met name interactieve deel.

  • Duurzaamheid in de praktijk
    109

    Ventilatie en de uitleg ervan, heel interessant.

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    Duidelijkheid Ik sliep niet dus informatief

  • Omgaan met agressie
    1010

    In de praktijk gebruiken Alles was ok

  • Bouwkunde voor niet-bouwkundigen
    109

    Gebruiken bij mijn werkzaamheden Erg leuke en informatieve training!

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    107

    Ik zelf vind van de 9 op tien klachten heel goed oplost. Misschien nog meer praktijk

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    108

    In het algemeen wat van opgestoken De tijd genomen om alles uit te leggen

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    Zowel geschiedenis als toekomst komen aan bod Prima cursus.. zeker goed voor mensen die niet in de sector werkzaam zijn geweest.. verplichtingen voor nieuwe medewerkers

  • Bouwkunde voor niet-bouwkundigen
    1010

    Veel geleerd en handig om te weten Voorstel rondje ietsje korter?

  • Bouwkunde voor niet-bouwkundigen
    109

    Eye openers, lekker praktisch 2e deel vond ik interssanter dan 1e

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    Het enthousiasme van de trainer en de stof mbt medehuurder, onderhuur.

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • WoningWaarderingsStelsel - Woningstichting Den Helder

    Verhuurmakelaar - Servatius

  • Projectleiding bij Planmatig Onderhoud en Renovatie - De Kleine Meierij

    Klantgerichte Communicatie - Warmunda

  • Verdieping Huurrecht en Appartementsrecht - Dudok Wonen

    Omgaan met bewoners met psychische problemen of een verslaving - Woonzorg Nederland

  • Asbestherkenning - Stadgenoot

    Groot Eigenaar in de VvE - De Alliantie

  • VvE training - Talis

    Zelf Aangebrachte Voorzieningen (ZAV) - Openbaar belang

  • Omgaan met agressie - Woonbedrijf

    Klantgerichte Communicatie complexbeheerders - Servatius

  • Schrijven voor het internet - Salland Wonen

    Feedback geven en ontvangen - Wonen Meerssen

  • Basisprincipes van de BTW voor de administratie - Wooninc

    WoningWaarderingsStelsel - Goed Wonen Zederik

  • Omgaan met Cultuurverschillen - Bernardus Wonen

    Aanbesteden door corporaties - St. Joseph, Almelo

  • Klantgerichte communicatievaardigheden - De Voorzorg

    Feedback geven - Wonen Midden Delfland