Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Bouwkunde voor niet-bouwkundigen
    1010

    Erg prettig en duidelijk! Goede combinatie met de praktijk De trainers en met name Bianca weet bijzonder duidelijk zaken te duiden

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    1010

    Herkenning in situaties Gaf goed les geen tips nodig

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    Het was weer verfrissend op de basis uitgelegd te krijgen.

  • Omgaan met agressie
    108

    Het is een herhaling. Het fijne vond ik dat er op een andere manier les gegeven werd. Het was vanaf het begin tot eind interactief.

  • Woonoverlast aanpakken
    1010

    Proffesioneel theorie goed geïntegreerd in de praktijk

  • Duurzaamheid in de praktijk
    109

    Goede praktijk voorbeelden. Feeling met de corporatie wereld. Opletten dat het niet te gedetailleerd wordt.

  • Huurders en Eigenaren in één complex
    1010

    Rechten van de huurders beter in kaart gebracht. Zeer duidelijk

  • Herkennen en signaleren van ondermijning
    108

    Ervaring en verhalen van de docent en de andere collega's Tip: met teams werken ipv zoom.

  • Omgaan met agressie
    1010

    herhaling g van situaties, deze in de praktijk toe kunnen passen Duidelijke uitleg. Vaak voorbeelden vanuit de praktijk toegepast

  • Gedragsaanwijzing in de praktijk
    1010

    Do en donts! Zeer praktische handvaten Fijne interactieve training met een zeer vaardige prettige trainster.

  • Woonfraude
    1010

    Heel leerzaam, alle informatie opgeschreven en in een map voor in de toekomst. De voorbeelden waren heel leuk en leuke manier van informatie overbrengen. Goed gedaan! Interactieve cursus.

  • Omgaan met agressie
    1010

    Toch weer wat nieuwe inzichten opgedaan. Toptrainer! Coen,..

  • Omgaan met agressie
    109

    Andere antwoord mogelijkheden. Andere invalshoeken. De acteur was heel goed in het inleven in situaties en bijzonder gedrag.

  • Cursus Huurrecht basis
    108

    De trainer legt het lekker vlot in begrijpelijke taal uit

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    109

    Momenten met de acteur Geen tips. Doorgaan op deze manier

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    Interactief Trainer heeft veel ervaring, leuke voorbeelden en afwisselende training met filmpjes en interactieve opdrachten

  • Omgaan met agressie
    1010

    Positief dat het heel dichtbij de werkelijkheid komt. Mooie praktijk situaties kunnen oefenen. Is echt helemaal goed zo!

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    Hoe onze sector in elkaar steekt en waar we allemaal mee te maken hebben. Fijne duidelijke, verstaanbare uitleg. Dankjewel!

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    Fijn om achtergrond van de sector te krijgen Op een toegankelijke en leuke manier de achtergrond van corporaties gebracht.

  • Huurders en Eigenaren in één complex
    109

    De praktijkvoorbeelden en de huurrecht die besproken is Een dikke compliment voor de leraar. Hij vertelt het met passie.

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • WoningWaarderingsStelsel - Woningstichting Den Helder

    Verhuurmakelaar - Servatius

  • Projectleiding bij Planmatig Onderhoud en Renovatie - De Kleine Meierij

    Klantgerichte Communicatie - Warmunda

  • Verdieping Huurrecht en Appartementsrecht - Dudok Wonen

    Omgaan met bewoners met psychische problemen of een verslaving - Woonzorg Nederland

  • Asbestherkenning - Stadgenoot

    Groot Eigenaar in de VvE - De Alliantie

  • VvE training - Talis

    Zelf Aangebrachte Voorzieningen (ZAV) - Openbaar belang

  • Omgaan met agressie - Woonbedrijf

    Klantgerichte Communicatie complexbeheerders - Servatius

  • Schrijven voor het internet - Salland Wonen

    Feedback geven en ontvangen - Wonen Meerssen

  • Basisprincipes van de BTW voor de administratie - Wooninc

    WoningWaarderingsStelsel - Goed Wonen Zederik

  • Omgaan met Cultuurverschillen - Bernardus Wonen

    Aanbesteden door corporaties - St. Joseph, Almelo

  • Klantgerichte communicatievaardigheden - De Voorzorg

    Feedback geven - Wonen Midden Delfland