Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Oriëntatie volkshuisvesting
    108

    Ik kan nu beter reageren op klanten omdat ik beter begrijp wat een corporatie is en moet doen.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    Belangrijke basis informatie gekregen voor mijn werk met klanten.

  • Woonfraude
    108

    Het was een lange dag, maar nuttig en zinvol.

  • Woonfraude
    109

    Enthousiaste docent! Ik weet nu beter om te gaan met de diversiteit aan vragen die ik vanuit het KCC krijg.

  • Woonfraude
    108

    Cursus gaf mij praktische handvatten voor aanpak onderhuur. Wat is belangrijk, waar op te letten e.d.

  • Woonfraude
    1010

    Rollenspellen kosten te veel tijd. Verder was het wel heel leerzaam.

  • Woonfraude
    108

    Rollenspellen waardevol maar namen in de grote groep teveel tijd. Aandachtspunt!

  • Woonfraude
    109

    5-fasen en gesprekstechniek was erg nuttig.

  • Woonfraude
    108

    Veel informatie gekregen voor dagelijkse praktijk

  • Woonfraude
    108

    Ga gesprek met de onderhuurder aan!

  • Woonfraude
    109

    Zeer leerzaam en toepasbaar

  • Woonfraude
    108

    Docenten hebben veel praktijkervaring en dat brengt de verhalen ook heel erg dichtbij.

  • Woonfraude
    109

    Meer kennis gekregen van juridische aspecten én praktische aanpak van woonfraude

  • Klantgericht schrijven
    1010

    Wanneer is een brief wel en niet duidelijk. Leuke en goede docente!

  • Klantgericht schrijven
    1010

    Uitstekende cursus! Duidelijke structuur in brief en kritisch zelf lezen blijft belangrijk.

  • Klantgericht schrijven
    109

    Ik heb geleerd hoe ik een duidelijke brief kan opstellen!

  • Leergang Verhuur
    109

    Biedt mij een goede basis voor het verhuurvak

  • Leergang Verhuur
    1010

    Verhuur is een vak!

  • Leergang Verhuur
    109

    Veel en brede kennis over het vak gekregen.

  • Leergang Verhuur
    108

    Helaas te veel interessante onderwerpen voor de beschikbare tijd.

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • Social Media trainingen - Woningstichting Etten Leur

    Afrekenen servicekosten - De Woonschakel

  • Introductie in de Volkshuisvesting - Wonen Zuid

    Asbestherkenning - Vecht en Omstreken Breukelen

  • Huurrecht en Zelf Aangebrachte Voorzieningen - Woningstichting Valburg

    Functioneringsgesprekken - Servatius

  • Opleiding medewerkers Sociaal Beheer - Rochdale

    De vakman als ambassadeur - Woonbron

  • Techniek voor niet technici - Havensteder

    Huuraanpassing - Beter Wonen IJsselmuiden

  • Omgaan met telefonische agressie - Woonbedrijf

    Onderhandelen - Rondom Wonen

  • Actualiteiten Huurrecht - Woonbron

    Omgaan met agressie - Woonbedrijf

  • Effectief vergaderen - Triada

    WoningWaarderingsStelsel - Trifolium

  • Techniek voor niet-technici - Vesteda

    Medewerker reparatieverzoeken - De Huismeesters

  • Klant in Actie - Woningstichting Leusden

    Werken aan Huurachterstanden - Qua Wonen