Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Groot-eigenaar in de VvE
    109

    Goede praktijkvoorbeelden, kon ik direct relateren aan mijn eigen casussen. Goede levendige presentatievaardigheden

  • Resultaatgericht onderhoud
    1010

    Goede praktijkvoorbeelden, leerzame dag. Bedankt voor de fijne training

  • Omgevingswet - Basis
    109

    Goede praktijkvoorbeelden, toepasbaar. Zeer duidelijke uitleg.

  • Groot-eigenaar in de VvE
    108

    Goede praktijkvoorbeelden. Complimenten voor de afwisseling van stof en praktijk.

  • Omgaan met agressie
    1010

    Goede tips en heel goed gebracht. De dag was snel voorbij

  • Klantgericht communiceren
    1010

    Goede tips en oefeningen, ruimte om persoonlijke leerdoelen aan te geven. Ik ga aan de slag met de open vragen en veel tips in praktijk proberen te brengen

  • Klantgericht schrijven
    107

    Goede tips voor opbouw emails en brieven. Het is mij niet duidelijk geworden hoe deze cursus zich onderscheidt in stress sensitiviteit van andere vergelijkbare cursussen met betrekking tot schrijven.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    108

    Goede trainer, kennis en spreekt goed.. Voor mij iets te lang bij geschiedenis stil gestaan.

  • Cursus Huurrecht basis
    109

    Goede uitleg en zaken besproken in de praktijk. Alles naar wens!

  • Bouwkunde voor niet-bouwkundigen
    1010

    Goede uitleg, veel voorkomende zaken besproken. Veel meer duidelijk geworden

  • Techniek voor niet-technici
    1010

    Goede uitleg. Goed verzorgd

  • Woonoverlast aanpakken
    1010

    Goede verdeling presentatie, pauze en oefeningen doen. Praktische voorbeelden uit praktijk. Nvt

  • Cursus Huurrecht basis
    109

    Goede voorbeelden zodat de theorie duidelijk is. Nvt

  • Gemengd Wonen
    1010

    Goede voorbeelden, ik ga hier aandacht voor vragen in de organisatie en ons team. Leuke trainingsvorm, erg interactief en trainer kan adhoc overal voorbeelden bij bedenken en visueel laten zien. Hij heeft super veel ervaring

  • Zelf aangebrachte voorzieningen (ZAV)
    1010

    Goede voorbeelden. Zeer enthousiaste trainer

  • Vocht en schimmel
    1010

    Goeie balans theorie en praktijk.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    Goeie opfrisser. Ik wil graag meer weten over de nationale prestatieafspraken die ter sprake zijn gekomen. Fijne trainer met veel kennis. Ik zou graag nog veel meer van haar horen over ons werkveld.

  • Omgaan met agressie
    108

    Grenzen aangeven en uitleg verschillende agressie. Leuke training met veel kennis bij de trainers, mogelijkheid tot invoegen van maatwerk

  • Omgaan met agressie
    109

    Grenzen aangeven, vervelend situatie herkennen/aangeven aan de desbetreffende persoon. Heel duidelijk uitgelegd en laten weten wat wel en niet goed ging en wat we konden doen om het beter te laten verlopen

  • Omgaan met agressie
    1010

    Grenzen stellen vooral tussen prive en zakelijk. Zakelijk eerder grenzen stellen. Handvatten voor gesprek. Leuke afwisseling tussen theorie en praktijk

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • Social Media trainingen - Woningstichting Etten Leur

    Afrekenen servicekosten - De Woonschakel

  • Introductie in de Volkshuisvesting - Wonen Zuid

    Asbestherkenning - Vecht en Omstreken Breukelen

  • Huurrecht en Zelf Aangebrachte Voorzieningen - Woningstichting Valburg

    Functioneringsgesprekken - Servatius

  • Opleiding medewerkers Sociaal Beheer - Rochdale

    De vakman als ambassadeur - Woonbron

  • Techniek voor niet technici - Havensteder

    Huuraanpassing - Beter Wonen IJsselmuiden

  • Omgaan met telefonische agressie - Woonbedrijf

    Onderhandelen - Rondom Wonen

  • Actualiteiten Huurrecht - Woonbron

    Omgaan met agressie - Woonbedrijf

  • Effectief vergaderen - Triada

    WoningWaarderingsStelsel - Trifolium

  • Techniek voor niet-technici - Vesteda

    Medewerker reparatieverzoeken - De Huismeesters

  • Klant in Actie - Woningstichting Leusden

    Werken aan Huurachterstanden - Qua Wonen