Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    Door de training krijg je een meer algeheel beeld van de corporatie sector. Dat was ook m’n wens.

  • Omgaan met agressie
    1010

    Door duidelijk en bij mezelf te blijven. Altijd leuk en leerzaam om eigen verhalen en ervaringen te horen

  • Klantgericht communiceren
    109

    Doorvragen. Beide hebben zich goed ingeleefd in Werksituaties en goede tips om met de situatie om te gaan

  • Woningwaarderingsstelsel
    1010

    Droge materie levendig en enthousiast gebracht, daarbij goed beeld gegeven van de materie op zowel ‘hoog over’ niveau als met voorbeelden op detail niveau. Top, enthousiast en levendige cursus en goed de groep bij de les gehouden!

  • Cursus Huurrecht basis
    108

    Duideijkheden schepen richting huurders. Leuke trainster!! Wel veel stof voor de tijd! Daardoor laatste gedeelte snel doorheen. Zou fijn zijn om wat meer ruimte te hebben en geven om casussen uit eigen ervaring in werkgebied in te brengen om ze ervaringen en oplossingen te delen.

  • Conditiemeting in onroerend goed volgens NEN 2767
    1010

    Duidelijk beeld van conditie meting. Geeft inzicht in hoe deze te gebruiken is en waartoe dit kan leiden (mjob). De foto’s van de cases waren wat onduidelijk

  • Woningwaarderingsstelsel
    109

    Duidelijk en enthousiast uitgelegd. Geeft inzicht in de achtergrond en argumenten van de wws punten

  • Zelf aangebrachte voorzieningen (ZAV)
    1010

    Duidelijk en ga ons beleid hierop nakijken en zo nodig vragen om aanpassen. Prima zo

  • Zelf aangebrachte voorzieningen (ZAV)
    109

    Duidelijk en goede uitleg. Top kon zich goed inleven en had ook veel praktijk voorbeelden

  • Woonfraude signaleren
    109

    Duidelijk en ik heb hier veel van opgestoken. Ook hoe ik mij beter kan opstellen tenaanzicht van de huurder tegen over mij.

  • Woning APK: Toepassing van de NEN8025
    109

    Duidelijk en simpel uitgelegd. Top juiste snelheid en duidelijk over onze vragen

  • De overlegwet en de huurdersorganisatie
    109

    Duidelijk het verschil tussen een huurdersorganisatie en de bewonerscommissie en hun rechten. Dit neem ik mee voor de praktijk. Trainer spreekt duidelijk en heeft duidelijk kennis van zaken

  • Vocht en schimmel
    1010

    Duidelijk informatie. Geen opmerkingen

  • Omgaan met agressie
    1010

    Duidelijk je grenzen aangeven. Dat het best intimiderend kan zijn voor collega’s en jezelf. Lekker zo doorgaan

  • Omgaan met agressie
    108

    Duidelijk je grenzen stellen. Tot hier en niet verder

  • Vocht en schimmel
    1010

    Duidelijk uitgelegd en veel goede voorbeelden uit praktijk. Vooral zo door gaan

  • Cursus Huurrecht basis
    108

    Duidelijk uitleg en praktijkvoorbeelden. Nee

  • Bewonersparticipatie: modern, effectief en divers
    109

    Duidelijk uitleg over wat de regels zijn en vernieuwde ideeen over participeren. Leuke training, en zeker ook leuk voor medewerkers die niet direct aan participatie doen.

  • Derden in het huurrecht
    1010

    Duidelijk verhaal: smaakt naar meer! Leuk creatief: zo nog net goed te volgen na een lange werkdag??

  • Huurrecht bij groot onderhoud, renovatie en herstructurering
    108

    Duidelijk, praktische info. Goed toepasbaar in dagelijkse praktijk.

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • Social Media trainingen - Woningstichting Etten Leur

    Afrekenen servicekosten - De Woonschakel

  • Introductie in de Volkshuisvesting - Wonen Zuid

    Asbestherkenning - Vecht en Omstreken Breukelen

  • Huurrecht en Zelf Aangebrachte Voorzieningen - Woningstichting Valburg

    Functioneringsgesprekken - Servatius

  • Opleiding medewerkers Sociaal Beheer - Rochdale

    De vakman als ambassadeur - Woonbron

  • Techniek voor niet technici - Havensteder

    Huuraanpassing - Beter Wonen IJsselmuiden

  • Omgaan met telefonische agressie - Woonbedrijf

    Onderhandelen - Rondom Wonen

  • Actualiteiten Huurrecht - Woonbron

    Omgaan met agressie - Woonbedrijf

  • Effectief vergaderen - Triada

    WoningWaarderingsStelsel - Trifolium

  • Techniek voor niet-technici - Vesteda

    Medewerker reparatieverzoeken - De Huismeesters

  • Klant in Actie - Woningstichting Leusden

    Werken aan Huurachterstanden - Qua Wonen