Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Omgaan met agressie
    108

    Goed luisteren naar diegene tegenover je. Prima uitleg.

  • Omgaan met agressie
    1010

    Uitoefenen op huurders Top trainer met ervaring.....

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    Interactief Goede trainer en goed georganiseerd. Ruimte was alleen beetje aan de koude kant.

  • Woonfraude
    1010

    Veel praktijkvoorbeelden, voor mijn volgende functie erg handig Leuk uitgelegd en interactief

  • Woningwaarderingsstelsel
    109

    De opdrachten dat je er ook zelf mee bezig bent Fijne training. Goed te volgen

  • Huurrecht Verdieping
    1010

    Alles! Heel duidelijk, heel begrijpelijk toegelicht, op alle vragen ingegaan.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    Invloed van de regering , beter opletten wat de consequenties zijn voor de organisatie

  • Statushouders; Een bijzondere doelgroep?
    1010

    D duidelijkheid Was erg leerzaam.

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    Concrete voorbeelden. Goede antwoorden op praktijkvragen. Geweldige trainer met vakkennis

  • Woonfraude signaleren
    1010

    De praktische toepassing Erg prettige trainer met een fijne sfeer

  • Omgaan met agressie
    109

    Hoe jezelf in de hand te houden en niet emotioneel betrekken raken Online training vooraf weg laten. Is veeeel te lang

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    Veel algemene kennis wat ik aks achtergrond informatie kan meenemen in inkooptrajecten

  • Wet Kwaliteitsborging voor het bouwen
    108

    Sheets vooraf zou prettig zijn. Taaie stof goed gebracht

  • Leefbaarheid: Beleid en Organisatie
    109

    Bronnen voor meten, maar ook de pros en cons moet je wel meten?

  • Omgaan met agressie
    1010

    Complimenten voor de trainer en acteur die goed uitleg gaven en op een leuke manier

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    Duidelijkheid en veel praktijkvoorbeelden.

  • Medewerker Klantcontact
    1010

    Het geeft ons handvatten om het gesprek beter aan te gaan.

  • Woonoverlast aanpakken
    109

    Duidelijk verschil maken tussen last en overlast Leuk al die praktijkvoorbeelden!

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    Hoe er met geld om gaat in een coöperatie Wordt leuk gedaan met filmpjes en quiz

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    Leuk om stukje mee te krijgen. Leuke dame! Duidelijk ervaren.

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • Social Media trainingen - Woningstichting Etten Leur

    Afrekenen servicekosten - De Woonschakel

  • Introductie in de Volkshuisvesting - Wonen Zuid

    Asbestherkenning - Vecht en Omstreken Breukelen

  • Huurrecht en Zelf Aangebrachte Voorzieningen - Woningstichting Valburg

    Functioneringsgesprekken - Servatius

  • Opleiding medewerkers Sociaal Beheer - Rochdale

    De vakman als ambassadeur - Woonbron

  • Techniek voor niet technici - Havensteder

    Huuraanpassing - Beter Wonen IJsselmuiden

  • Omgaan met telefonische agressie - Woonbedrijf

    Onderhandelen - Rondom Wonen

  • Actualiteiten Huurrecht - Woonbron

    Omgaan met agressie - Woonbedrijf

  • Effectief vergaderen - Triada

    WoningWaarderingsStelsel - Trifolium

  • Techniek voor niet-technici - Vesteda

    Medewerker reparatieverzoeken - De Huismeesters

  • Klant in Actie - Woningstichting Leusden

    Werken aan Huurachterstanden - Qua Wonen