Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Medewerker reparatieverzoeken
    1010

    De informatie over de meterkast vond ik heel nuttig en elektriciteit. Ook hoe het werkt met vocht en schimmel en waardoor dit ontstaat. Ik weet nu veel meer over de inhoud van problemen die bewoners kunnen hebben en dit zorgt ervoor dat ik betere informatie kan geven en opdrachten kan uitzetten.

  • Omgevingswet - Bouwen
    108

    Ik heb inzicht gekregen in waar technische collega’s mee te maken hebben aan nieuwe regelgeving. Daarnaast zijn de processen duidelijker geworden. Dit helpt mij als ik aansluit bij projecten als woonconsulent.

  • Huurachterstanden
    109

    Aanpak wanneer er een huurachterstand is, voor nu kan ik daar niks mee in mijn huidige rol. Mocht ik eens voor incasso gaan werken zou ik eerder op huisbezoek gaan

  • Vocht en schimmel
    1010

    De praktische tips. Erg verrassend hoe het mooi wordt verwoord dat wij in eerste instantie de onderzoeksplicht hebben en het niet meteen op bewonersgedrag gooien.

  • Omgaan met agressie
    1010

    De herhaling en herkenbaarheid. Fijn om met directe collega’s ervaringen uit te wisselen uit praktijk, maar zeker ook om van juist andere collega’s hun ervaringen te horen.

  • Omgevingswet - Basis
    109

    Hele nuttige ochtend met goeie overview Omgevingswet. Verschillen en overeenkomsten met het verleden, aandachtspunten en voorbeelden. Aanrader! Ook voor bestuurders wat mij betreft.

  • Woonfraude
    109

    Uitleg over wet en regelgeving in duidelijke taal. Rollenspel gaf goed beeld van de theorie

  • Vocht en schimmel
    1010

    Het inzicht dat er ook vaak sprake van een gebrek van de woning kan zijn en dit uitgesloten dient te worden en niet enkel sprake is van bewonersgedrag.

  • VvE-beheerder
    108

    Ik heb voornamelijk geluisterd maar omdat ik te maken heb met een vve van een recreatie park vond ik het soms lastig

  • Omgaan met agressie
    1010

    Het was interessant om tools te krijgen op het gebied van agressie. En zeker gaan we het protocol goed doornemen en kijken hoe we die praktisch kunnen implementeren.

  • Projectmatig werken
    1010

    Uitgebreid overleg hoe je een plan van aanpak opstelt en wat vaak in uitvoering wordt vergeten. Fijn dat er ook andere vormen zoals Lean en Scrum zijn besproken.

  • Sociaal Beheer & Leefbaarheid
    109

    Ik heb veel casussen meegekregen van de trainer, collega’s en deelnemers van andere corporaties. Er werd dan besproken hoe zij situaties aangepakt hebben en daar zie ik de meerwaarde van in gezien ik nog maar net begonnen ben met dit werk.

  • VvE-beheerder
    1010

    Aangezien ik helemaal nieuw ben binnen een VvE veel leuke mooie en leerzame training met veel voorbeelden.

  • Omgaan met agressie
    1010

    De tools en oefeningen. Ik blijf (vooral thuis omdat ik minder vaak klantcontact heb) oefenen om steekwoorden en samenvattingen beter te ontwikkelen.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    Een combinatie tussen een mooie leerstof en leuke manier van training geven. De trainer heeft de training interactief gemaakt waardoor is de training leuk te volgen en niet saai. Compliment voor de trainer!

  • Basis Installaties
    1010

    De duidelijke manier van uitleggen. Alles was voor mij interessant, maar het meeste was het onderwerp schimmel i.v.m. praktijkvoorbeelden.

  • Woonfraude
    1010

    Belang van onze signalerende functie en de samenwerking tussen de collega’s

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    Interactieve sessie, concreet weinig i.v.m. functie. In de praktijk weet ik nu meer inhoudelijk zodat ik vanuit HR meer weet van iedereen zijn werkzaamheden en hoe het werkt in een woningcorporatie

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    Ik heb duidelijke kaders waarin je de rechten en plichten van huurder en verhuurder begrijpt en kunt toepassen oplegt moment dat huurders dreigen te procederen.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    De afwisseling en ontspannen sfeer, inhoud was goed. Het is fijn om te leren over het hoe en wat van woningcorporaties. Dit helpt bij het begrijpen van het grotere plaatje waarin je werkzaam bent.

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • Zelf Aangebrachte Voorzieningen (ZAV) - Wonen Wateringen

    Masterclass Functioneel Beheer - Rochdale

  • Brandveiligheid - Nijestee

    BusinessObjects - Woonpalet

  • Zelf Aangebrachte Voorzieningen (ZAV) - Eigen Haard

    WoningWaarderingsStelsel - MeerWonen

  • Omgaan met agressie - St. Woningbouw Slochteren

    Huurrecht bij groot onderhoud - renovatie en herstructurering, Woningbedrijf Velsen

  • Huurrecht - Woningstichting Valburg

    Warmtewet; WWS; huurprijzen; servicekosten en huurcommissie - Woonvisie

  • Appartementsrecht - Yver VvE beheer

    Aannemen reparatieverzoeken - WoonFriesland

  • Huurrecht - Woonbron

    WoningWaarderingsStelsel - Woonwaard

  • Omgaan met agressie - Mooiland Vitalis

    Opfris Huurrecht - Pré Wonen

  • Basisfinancien voor corporatiemedewerkers - Tablis Wonen

    Overtuigende beleidsnotities schrijven - Brabantse waard

  • Talent in actie - Loopbaaninitiatief

    Omgaan met telefonische agressie - Beter Wonen Almelo