Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Huurachterstanden
    108

    Combinatie theorie en actrice. En uiteraard contact met collega corporaties. Een leerzame dag! Het is wel een lange dag, daar stel je je van te voren op in. Toch daalt op het einde de energie wat.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    108

    Combinatie van opdrachten, in groepjes aan de slag etc. Iets meer structuur in de presentatie zou fijn zijn en iets minder van onderwerp naar onderwerp springen

  • Omgaan met agressie
    108

    Combinatie van theorie en praktijk. Misschien handig om de cursus in twee delen te geven

  • Omgaan met agressie
    107

    Communicatie training. Leerstof goed maar heb 2 jaar geleden ook dezelfde gehad.

  • Klantgericht communiceren
    108

    Communicatie vaardigheden verder implementeren. Geen op of aanmerkingen betreft de leerstof.

  • Omgaan met agressie
    1010

    Communicatie, in de praktijk toepassen. Trainer en acteur zijn uitstekend

  • Omgaan met agressie
    1010

    Concreet stappen te leren om agressie telefonisch gesprek te voeren. Heel leerzaam, goed georganiseerde

  • Omgaan met agressie
    109

    Concreet, toepasbaar, helder gegeven. En goed dat het ook ‘dichtbij’ komt. Stappen geleerd, dat is fijn houvast.

  • Klachtrecht huurder: Geschillencommissie, Huurcommissie, rechter
    108

    Concrete afspraken zijn gemaakt.

  • Omgaan met agressie
    1010

    Concrete handvaten met stappenplan hoe je een gesprek kan aangaan/ombuigen, dat kan je ook echt in de praktijk brengen. En dat er voorbeelden uit onze eigen praktijk gebruikt worden.. Goed dat de trainer zelf ook veel ervaring heeft met het onderwerp en in de woningcorporatie wereld

  • Woonfraude
    1010

    Concrete handvaten voor gesprekken, juridische info om sterk te staan in gesprekken, argumenten om organisatie te overtuigen van nut & noodzaak, tijd voor ontspanning&ontlading (lachen??), rollenspellen.. Jullie zijn een superduo. En Frits een prettige acteur. Ik heb jullie ervaring, deskundigheid en enthousiasme opgezogen. Ik heb genoten en ben geïnspireerd. Bedankt!

  • Klantgericht schrijven
    1010

    Concrete handvatten gekregen, gezamenlijke taal gesmeed met de directe collega’s uit het team —> zodat we elkaar makkelijker scherp houden op hoe dit ons helpt in ons werk. Complimenten! Fijne verdeling in deelonderwerpen en steeds even pauze om daarna weer met frisse energie met het volgende onderwerp.

  • Omgaan met agressie
    1010

    Concrete praktijk voorbeelden en de hele dag bleef het interessant. Het biedt ook handvaten hoe je zelf moet handelen. Op dezelfde enthousiaste manier training blijven geven.

  • Leergang Werken aan een inclusieve wijk
    109

    Concrete praktijkvoorbeelden die meteen ingezet kunnen worden door de corporatie om meer inclusie te kunnen realiseren in de wijk. Wat een kennis en ervaring had onze trainer. De lessen gaf ze vol energie!

  • Woonoverlast aanpakken
    109

    Concrete punten om woonoverlast aan te pakken. Maar ook fijn om te weten wat wel en ook niet voor ons is. Erg prettig. Documentatie in klapper volledig.

  • Klantgericht schrijven
    1010

    Concrete schrijftips die ik in mijn dagelijks werk kan gebruiken. Suzanne is een leuke en enthousiaste trainer!

  • Gemengd Wonen
    108

    Concrete voorbeelden met stof tot nadenken. In mijn eigen projecten wil ik de Lessing learned vanuit andere regionen meenemen en keuzes heroverwegen. Hou deze combinatie van concreet en theorie

  • Groot-eigenaar in de VvE
    1010

    Concrete voorbeelden! Ondanks dat het best taaie stof is. Goed dus dat het in dagdelen is opgedeeld. Zie hierboven

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    Concrete voorbeelden, enthousiaste trainer. Interessant, goed uitgelegd en flexibel ingerocht

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    Connectie tussen geschiedenis en het heden. Waarom doen we dingen zoals we het nu doen is nu duidelijker.

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • Zelf Aangebrachte Voorzieningen (ZAV) - Wonen Wateringen

    Masterclass Functioneel Beheer - Rochdale

  • Brandveiligheid - Nijestee

    BusinessObjects - Woonpalet

  • Zelf Aangebrachte Voorzieningen (ZAV) - Eigen Haard

    WoningWaarderingsStelsel - MeerWonen

  • Omgaan met agressie - St. Woningbouw Slochteren

    Huurrecht bij groot onderhoud - renovatie en herstructurering, Woningbedrijf Velsen

  • Huurrecht - Woningstichting Valburg

    Warmtewet; WWS; huurprijzen; servicekosten en huurcommissie - Woonvisie

  • Appartementsrecht - Yver VvE beheer

    Aannemen reparatieverzoeken - WoonFriesland

  • Huurrecht - Woonbron

    WoningWaarderingsStelsel - Woonwaard

  • Omgaan met agressie - Mooiland Vitalis

    Opfris Huurrecht - Pré Wonen

  • Basisfinancien voor corporatiemedewerkers - Tablis Wonen

    Overtuigende beleidsnotities schrijven - Brabantse waard

  • Talent in actie - Loopbaaninitiatief

    Omgaan met telefonische agressie - Beter Wonen Almelo