Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Woonfraude
    108

    Inzichten krijgen en er komt meer bij kijken dan verwacht Liever 3 dagen dan 2. Ivm de lange eerste dag tot 20.00 uur.

  • Bouwkunde voor niet-bouwkundigen
    109

    Collega’s van andere werkgebieden ontmoeten en de basis van bouwkunde ontvangen. Is beide gelukt Trainer kan beeldend vertellen. Locatie is goed.

  • Woonfraude signaleren
    1010

    De manier waarop je het woonfraude onderzoek kan versnellen. Ik ga eerder sturen op de ontbinding. De trainer was erg deskundig.

  • Duurzaamheid in de praktijk
    109

    Duidelijke praktische informatie die uit te leggen is aan huurders Goed ingesprongen op vragen die bij de deelnemers leefden

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    Ik vond het leuk dat je iedereen de ruimte gaf om gedachten te wisselen onderling. En hoe je iedereen, ondanks de warme omgeving toch bleef boeien.

  • Omgaan met agressie
    109

    De praktijk voorbeelden Fijn dat jullie zo op elkaar ingespeeld zijn

  • Huurders en Eigenaren in één complex
    109

    De concrete voorbeelden vanuit het werkveld zijn zeer herkenbaar en toepasbaar op de dagelijkse praktijk. Duidelijke uitleg en boeiend verteld

  • Woonfraude
    109

    Charismatische en zeer ervaren trainers Interessante casussen en goede balans tussen theorie en praktijk, hoewel de eerste dag wel erg lang en vol was

  • Omgaan met agressie
    109

    Veel handvatten toegereikt gekregen. Leraar weet waar hij het over heeft. Zeer tevreden mee!

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    Heldere uitleg, juridische grenzen zijn duidelijker en dit kan ik in de praktijk toepassen. Heldere uitleg met duidelijke praktijk voorbeelden.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    108

    De geschiedenis vond ik toch wel heel interessant. Is voor mijn beeldvorming wel goed. Training is leuk gegeven.

  • Techniek voor niet-technici
    108

    Isolerende maatregelen De trainer is vakkundig en legt duidelijk uit. Tip meer interactie met “de leerlingen”.

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    1010

    De uitleg over hoe een bewoner tegen situaties aankijkt. Was helder en duidelijk.

  • Appartementsrecht Basis
    1010

    Makkelijke taal en praktijkgericht, wat ik er concreet mee ga doen moet nog blijken in de toekomst Top docent, makkelijk uitgelegd

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    1010

    Praktisch training en het meedoen in de training Geen tips. Zeker zo blijven verzorgen.

  • Omgaan met agressie
    1010

    Inzicht ook in je eigen referentiekader en je invloed daarop. Spanningsboog etc. De handvatten voor ‘t omgaan met. Was een fijne training

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    De geschiedenis. Is altijd handig als achtergrondinformatie Ik vond dat de cursus goed gegeven werd, op een leuke manier met interactie.

  • Omgaan met agressie
    1010

    Fijn om weer helder te hebben wat we met elkaar willen en vinden en wat ons nog te wachten staat. Dank voor de scherpte en duidelijkheid

  • Omgaan met agressie
    1010

    Alles weer opfrissen Veel tips waren direct bruikbaar

  • Omgaan met agressie
    1010

    Training was goed en hoop zelfinzicht gegeven. Concreet even adempauzes nemen. Leuke trainer en acteur!

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • Omgaan met cultuurverschillen - Gooi en Omstreken

    Asbesttrainingen - Welbions

  • Ontwikkeling Verhuurmakelaar - Woonbedrijf Ieder1

    Integriteit - Mijande Wonen

  • Trainingstraject Wijkbeheerders - Lefier

    Leidinggeven voor Uitvoerders - Woonbedrijf Ieder1

  • Asbestherkenning - Woonconcept

    Basisprincipes BTW voor de administratie - Steelande Wonen

  • Huurrecht en ZAV - VOC

    Woonfraude aanpakken - Kleurrijk Wonen

  • Ontwikkelen gespreksvaardigheden intakemedewerkers - Beter Wonen Almelo

    WoningWaarderingsStelsel - Woningstichting Nieuwkoop

  • Asbestherkenning - Lefier

    Beoordelings- en plangesprekken - Servatius

  • Actualiteiten Volkshuisvesting - Patrimonium Groningen

    Omgaan met agressie - Woningstichting De Marken

  • Huurrecht en ZAV - Woonservice

    Vocht- en schimmeloverlast - Loopbaaninitiatief

  • Huuraanpassing - Ons Doel

    Omgaan met agressie Vervolg - Triada