Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Duurzaamheid in de praktijk
    1010

    Ik heb nu een basis die ik nodig heb om mij verder te verdiepen in de materie.

  • Overtuigende beleidsnotities schrijven
    1010

    Duidelijke en variërende voorbeelden waarmee de theorie meteen toepasbaar was. Zeer veel nuttige tips gekregen.

  • Klantgericht communiceren
    1010

    Technieken om gesprekken netjes af te ronden. Geluks hormonen toepassen.

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    Eigenlijk alles, maar mn medehuurderschap, huuropzegging en ZAV.

  • Huurrecht Verdieping
    109

    Dat het breedte was opgezet en je van alles wat mee krijgt

  • Omgaan met agressie
    1010

    Dat het een herhalingstraining was, zet de tools scherp

  • Omgaan met agressie
    1010

    Stappen om iemand zijn of haar gedrag te laten stoppen.

  • Omgaan met agressie
    109

    De kleinschaligheid was erg prettig. Een veilig gevoel.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    De geschiedenis van de corporaties zeer interessant. Veel kennis en ervaringen

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    De informatie die je kon delen met je cursisten en wat je hier van kon leren.

  • Vocht en schimmel
    1010

    Duidelijke uitleg over de oorzaken en oplossingen

  • Statushouders; Een bijzondere doelgroep?
    1010

    Concrete voorbeelden uit de praktijk. Meer inzicht in cultuur en waarom mensen iets anders xien of bedoelen dan wij

  • Woningwaarderingsstelsel
    108

    Hoe het puntensysteem werkt, en wat mogen wij vragen voor een woning.

  • Omgevingswet - Bouwen
    108

    Veel kennis opgedaan welke ingezet kan worden in de praktijk

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    Meer inzichten in dit onderwerp. Een betere basis voor mezelf zo ontwikkelen.

  • Klantgericht communiceren
    1010

    Heel duidelijk en voorbeelden uit de praktijk die zeker bruikbaar zijn.

  • Klantgericht communiceren
    1010

    Herkennen wat moeilijk is tijdens een gesprek. Ik ga de tips toepassen.

  • Klantgericht communiceren
    109

    De kennis die ik heb opgedaan voor de problemen waar ik tegenaan loop.

  • Omgaan met agressie
    109

    Hoe je in bepaalde situaties het beste kan reageren .

  • Omgaan met agressie
    1010

    Duidelijke voorbeelden, goede handvaten, fijne sfeer!

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • WoningWaarderingsStelsel - Woonstichting St. Joseph Boxtel

    Vocht en schimmeloverlast - Patrimonium Groningen

  • Ontwikkeltraject KCC - Elan Wonen

    Huurrecht de basis - MVGM

  • Afrekenen Servicekosten - Woongoed 2-duizend

    Asbestherkenning en Asbestbeleid - Omnia Wonen

  • Vocht- en schimmeloverlast - Woonservice

    Actualiteiten volkshuisvesting - Loopbaaninitiatief

  • Huurrecht Bedrijfsruimte - SWZ Zwolle

    Klant in Actie - Woningstichting Nijkerk

  • Omgaan met agressie - Beter Wonen Almelo

    Omgaan met agressie - Provides

  • Omgaan met bewoners psychiatrische problemen - Loopbaaninitiatief

    Omgaan met agressie - Woonbron

  • Zelf aangebrachte voorzieningen (ZAV) - Parteon

    Klantgerichte Communicatie - Eigen Haard

  • Trainingen BIS NOA & nulmeting - Ressort Wonen

    Wijkgericht werken - IJsseldal Wonen

  • Werken aan huurachterstanden - Ons Huis

    Huurrecht - Grontmij Vastgoed Management