Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    De discussies in kleine groepjes. Ik ga alle inzichten meenemen in de organisatie.

  • Omgaan met agressie
    1010

    Bruikbare opbouw en tips. Verder toepassen in de praktijk.

  • Omgaan met agressie
    1010

    Hoe ik mensen kan aanspreken in de toekomst op hun gedrag

  • Woningwaarderingsstelsel
    1010

    De wettelijke kaders. Goed voor bij het gesprek met collega's en anderen.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    Het is stof wat je altijd bij zal blijven en de basis vormt voor je werkzaamheden

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    1010

    De combinatie van theorie en praktijk oefeningen met acteur. En de ruimte die er is om eigen casussen te bespreken.

  • Statushouders; Een bijzondere doelgroep?
    1010

    Wat ik erg waardevol vond is om andere inzichten te krijgen hoe om te gaan met personen van verschillende achtergronden.

  • Omgaan met agressie
    1010

    Interactief, goede feedback, en duidelijke uitleg theorie

  • Omgaan met agressie
    109

    Duidelijk en fijn dat t korte stukjes zijn om te oefenen.

  • Woonfraude
    1010

    Schakeling theorie en praktijk

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    Ik weet nu de achtergrond/reden van waarom zaken zo gedaan e/o toegepast worden.

  • Resultaatgericht onderhoud
    109

    Jaarlijks evalueren, nieuwe kpi's afspreken binnen een lange termijn contract

  • Klantgericht communiceren
    108

    Alles bij elkaar pik ik hier zeker wat van op. De toekomst zal het leren.0

  • Cursus Huurrecht basis
    109

    Bij alle onderwerpen gaf ze ook veel voorbeelden uit de praktijk.

  • Huurrecht Verdieping
    1010

    Hele fijn trainer die de dag boeiend kan blijven vertellen.

  • Omgaan met agressie
    109

    Voorbeelden besproken uit praktijk. Voor mij toepasbaar.

  • Omgaan met culturele verschillen
    1010

    Duidelijke voorbeelden. Interactieve training. begrip tonen en vaker de waarom vraag stellen.

  • Circulariteit bij de corporatie
    108

    Praktische handvatten en voorbeelden en tools. Ga hier eerst intern collega’s in meenemen.

  • Sociaal Beheer & Leefbaarheid
    108

    Interactie met elkaar. Tegen zelfde problemen aanlopen bij verschillende corporaties.

  • Techniek voor niet-technici
    1010

    Hele concrete praktijkvoorbeelden. Erg verschillende onderwerpen erg bruikbaar

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • Asbestherkenning - Stek Wonen

    Excel voor gevorderden - Wonen NoordWest Friesland

  • Beleidsnotities schrijven - Qua Wonen

    Techniek voor niet technici - Vestia

  • Behandelen van Reparatieverzoeken - Domesta

    Introductie nieuwe medewerker - Trivire

  • Klantgerichte communicatie en agressie - Lefier

    Introductietraining Volkshuisvesting - DrieGasthuizen

  • Omgaan met agressie - Mozaïek Wonen

    Bouwkunde voor niet bouwkundige - Trivire

  • Wet Schuldsanering Natuurlijke Personen - Wonion

    Huurrecht de basis/verdieping - Stadgenoot

  • Schrijven van leefbaarheidsplannen - De Kleine Meierij

    Medewerker reparatieverzoeken - Woonservice

  • Vocht- en schimmeloverlast - Mooiland

    Groot Eigenaar in de VvE - Woonbedrijf

  • Werken aan huurachterstanden - Woonbedrijf

    Intervisie en supervisie - Woonpartners Midden Holland

  • WoningWaarderingsStelsel - De Kernen

    NEN 3140 VOP - WoonFriesland