Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Woonfraude signaleren
    1010

    De praktijkvoorbeelden en houding/opstelling. Ga zo door! Fijne manier van lesgeven

  • Projectmatig werken
    1010

    de praktijkvoorbeelden en toepasbaarheid in eigen praktijktijk. Concreet ga ik met de opgedane kennis bespreken in de projectgroep waar ik deel uit van maak

  • Derden in het huurrecht
    1010

    De praktijkvoorbeelden maakte de stof heel duidelijk. Ik ga in het eerste overleg een paar punten naar voren brengen.

  • Vocht en schimmel
    109

    De praktijkvoorbeelden met foto’s. Wat is de oorzaak en hoe kan het opgelost worden. Het duurde lang voordat de training begin. Cursisten stonden lang te wachten om tie gelaten te worden.

  • Basis Installaties
    108

    De praktijkvoorbeelden, en sommige dingen die ik heb geleerd wil ik nakijken of vragen bij mijn technische collega of controleren in de woning. Ik zou zelf misschien meer met foto's of video's werken om het nog iets levendiger te maken, bijv bij uitleg van elektra en ventilatie dan alleen een diagram.

  • Projectleider
    108

    De praktijkvoorbeelden. De sprekers waren erg interessant. Boeiende stof en leuk verteld.

  • Omgaan met agressie
    1010

    De praktijkvoorbeelden. Het ombuigen van stress situaties. Trainer heeft veel ervaring en brengt dit goed over op de groep.

  • Klantgericht communiceren
    109

    De praktische invalshoek en toepassingen. Praktische handvatten toepassen bijvoorbeeld m. b. t. lsd en feedback.. Prima trainer!

  • Bewonersparticipatie: modern, effectief en divers
    108

    De praktische voorbeelden. Ik zou graag meer aan praktische casussen willen werken.

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    De procedure van oplevering. Nvr

  • Woningwaarderingsstelsel
    108

    De punten opbouw.

  • Omgaan met agressie
    1010

    De punten waar ik tegenaanloop werden behandeld, erg fijn! Hier kan ik wat mee. Prettige trainer en acteur!!

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    108

    De quizjes tussendoor waren leuk en blijft het beter hangen. Goed gepresenteerd.

  • Omgaan met agressie
    109

    De reacties en hoe je kan reageren. Goede acteurs en leuk concept

  • Bouwkunde voor niet-bouwkundigen
    109

    De risico’s van de verschillende bouwstijlen. Veel kennis en ervaring.

  • Huurders en Eigenaren in één complex
    109

    De rol van de Groot Eigenaar. Dit doen wij niet op de juiste manier en hier valt bij ons nog veel te verbeteren. Alles was goed, ik heb geen tips

  • Huurachterstanden
    1010

    De rollenspellen, veel van geleerd en stuk schuldhulpverlening. Goed, duidelijk professioneel gegeven

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    108

    De rollenspellen. Je neemt het mee mocht je er ooit mee te maken hebben.. Dat jullie het goed hebben gedaan

  • Omgaan met agressie
    108

    De rollenspellen. Trainer staat overal open voor en laat je gewoon jezelf zijn. Hij geeft je een goed gevoel. Door de rollenspellen word het ook gezellig met de groep en is het niet alleen maar informatie verzamelen.

  • Vocht en schimmel
    108

    De situaties met de cursus. Goed gedaan

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • Asbestherkenning - Stek Wonen

    Excel voor gevorderden - Wonen NoordWest Friesland

  • Beleidsnotities schrijven - Qua Wonen

    Techniek voor niet technici - Vestia

  • Behandelen van Reparatieverzoeken - Domesta

    Introductie nieuwe medewerker - Trivire

  • Klantgerichte communicatie en agressie - Lefier

    Introductietraining Volkshuisvesting - DrieGasthuizen

  • Omgaan met agressie - Mozaïek Wonen

    Bouwkunde voor niet bouwkundige - Trivire

  • Wet Schuldsanering Natuurlijke Personen - Wonion

    Huurrecht de basis/verdieping - Stadgenoot

  • Schrijven van leefbaarheidsplannen - De Kleine Meierij

    Medewerker reparatieverzoeken - Woonservice

  • Vocht- en schimmeloverlast - Mooiland

    Groot Eigenaar in de VvE - Woonbedrijf

  • Werken aan huurachterstanden - Woonbedrijf

    Intervisie en supervisie - Woonpartners Midden Holland

  • WoningWaarderingsStelsel - De Kernen

    NEN 3140 VOP - WoonFriesland