Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Woonfraude
    1010

    De communicatie.. Alles was oké??

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    De complexere context van de corporatie in Nederland. Geleerd hoe volkshuisvesting is ontstaan en waar we vandaan komen/waar gaan we naar toe. Mooie mix aan informatie krijgen en zelf/samen werken aan inhoud geven

  • De overlegwet en de huurdersorganisatie
    109

    De concrete lessen uit de praktijk. De verschillende manieren van benaderen. De duidelijke uiteenzetting. Enthousiaste trainer met veel ervaring. Legt zaken duidelijk uit en is ook zeer vriendelijk

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    108

    De contacten met vakgenoten. Het is mooi om elkaar op te kunnen zoeken en kennis te delen.. Leuke manier van kennis opdoen. Lekker veel interactie. Dank daarvoor!

  • Woonfraude
    109

    De cursus was leerzaam omdat ik op dit gebied geen kennis heb. Nu kan ik goed aan de slag om woonfraude aan te pakken en binnen onze organisatie in te brengen. Bedankt! Ieder een eigen casus inbrengen

  • Omgaan met agressie
    109

    De directe tips die gegeven werden tijdens of vlak na een rollenspel. Omdat deze direct zijn gegeven weet ik wanneer ik ze moet toepassen. Er word duidelijk gecommuniceerd en gerichte tips gegeven. Acteur kan goed schakelen en zet een goed voorbeeld neer.

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    De directe toepassing en voorbeelden. Iets meer pauze ??

  • Omgaan met agressie
    109

    De duidelijke kaders geven goede handvatten voor grenzen. De tips voor rustig blijven en eerst het gedrag onder controle krijgen vooraf aan de inhoud zijn zeer handig. Het bewust worden hiervan helpt.

  • Zelf aangebrachte voorzieningen (ZAV)
    1010

    De duidelijke uitleg over het onderwerp.

  • Medewerker reparatieverzoeken
    1010

    De duidelijke uitleg. De training werd duidelijk en rustig gegeven, dank je wel hiervoor en enthousiast kijk ik uit naar de tweede training

  • Omgaan met agressie
    1010

    De duidelijke uitleg. Invoelend vermogen van de cursus leider

  • Woonoverlast aanpakken
    1010

    De duidelijke verschillen tussen last overlast en burenruzie en de toolbox.. Complimenten voor kennis en kunde en de leuke manier van trainen.

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    1010

    de duidelijkheid en uitleg over statushouders. de trainer geeft op een hele fijne wijze de training.

  • Statushouders; Een bijzondere doelgroep?
    1010

    de duidelijkheid en uitleg over statushouders. de trainer geeft op een hele fijne wijze de training.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    109

    De ervaring en kennis van de trainer.

  • Omgaan met agressie
    108

    De feedback van de acteur. de theorie wat compacter maken.

  • Omgaan met agressie
    1010

    De feedback van de trainer. En de volledige interactieve training. Complimenten voor de opzet van de training. De trainer is een topper.

  • Omgaan met agressie
    1010

    De feedback, wat het gedrag van huurder kan prikkelen en hoe te deescaleren.. Geen tips

  • Vocht en schimmel
    109

    De foto’s en de casussen uit de praktijk sprak mij het meeste aan. Doordat ik weinig kennis heb van schimmel werd het begrijpelijker. Het was duidelijk en overzichtelijk, bedankt!

  • Woonfraude
    1010

    De gehele inhoud. Trainer fantastisch, leuk en bevlogen

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • Asbestherkenning - Stek Wonen

    Excel voor gevorderden - Wonen NoordWest Friesland

  • Beleidsnotities schrijven - Qua Wonen

    Techniek voor niet technici - Vestia

  • Behandelen van Reparatieverzoeken - Domesta

    Introductie nieuwe medewerker - Trivire

  • Klantgerichte communicatie en agressie - Lefier

    Introductietraining Volkshuisvesting - DrieGasthuizen

  • Omgaan met agressie - Mozaïek Wonen

    Bouwkunde voor niet bouwkundige - Trivire

  • Wet Schuldsanering Natuurlijke Personen - Wonion

    Huurrecht de basis/verdieping - Stadgenoot

  • Schrijven van leefbaarheidsplannen - De Kleine Meierij

    Medewerker reparatieverzoeken - Woonservice

  • Vocht- en schimmeloverlast - Mooiland

    Groot Eigenaar in de VvE - Woonbedrijf

  • Werken aan huurachterstanden - Woonbedrijf

    Intervisie en supervisie - Woonpartners Midden Holland

  • WoningWaarderingsStelsel - De Kernen

    NEN 3140 VOP - WoonFriesland