Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Brandveiligheid van woningen en woongebouwen
    108

    Duidelijk verhaal en veel ruimte voor eigen praktijkvoorbeelden.

  • Conditiemeting in onroerend goed volgens NEN 2767
    109

    het was goed en duidelijk, ook proces rondom NEN 2667

  • Conditiemeting in onroerend goed volgens NEN 2767
    108

    Duidelijke uitleg en goede rekencasus om te oefenen met toepassen van de normen

  • Conditiemeting in onroerend goed volgens NEN 2767
    109

    Slot & uitleg was duidelijk; heldere basis en achtergrond van NEN2667 ibv inspecteren en uitwerken

  • Conditiemeting in onroerend goed volgens NEN 2767
    108

    Ga vooral zo door.

  • Conditiemeting in onroerend goed volgens NEN 2767
    108

    Leuke training en zeker wat aan gehad

  • Conditiemeting in onroerend goed volgens NEN 2767
    108

    Goede duidelijke uitleg, dag vloog voorbij, goede mix theorie en praktijk

  • Medewerker reparatieverzoeken
    108

    Duidelijkheid en inleving betreffende onze werksituatie.

  • Medewerker reparatieverzoeken
    107

    Prima maar er mijn intakeformulier kwam niet zo terug met mijn verwachtingen.

  • Medewerker reparatieverzoeken
    1010

    Fijn dat er ruimte was om eigen vragen te stellen, ook hoe ik vragen naar huurders kan beantwoorden.

  • Medewerker reparatieverzoeken
    109

    Leuk om op heel veel zaken diep in te gaan en heel veel andere zaken iets minder diep.

  • Medewerker reparatieverzoeken
    108

    Duidelijke uitleg over verschillende onderdelen.

  • Resultaatgericht onderhoud
    109

    Praktijkvoorbeelden zijn waardevol

  • Resultaatgericht onderhoud
    109

    Prima cursus, fijn ook wel om te ziek dat wij het best al goed doen bij onze corporatie

  • Resultaatgericht onderhoud
    108

    Ga zo door.

  • Resultaatgericht onderhoud
    108

    Veel praktijkvoorbeelden, erg prettig.

  • Vocht en schimmel
    108

    Duidlijkheid, afwisselend met filmpje, praktijk, etc. houdt het interessant.

  • Vocht en schimmel
    107

    Naast veel theorie over oorzaken en aanpak van problemen zou er nog meer praktijk in mogen

  • Vocht en schimmel
    108

    Vele over problemen geleerd. Ik zou ook nog meer over communicatie met bewoners willen weten.

  • Vocht en schimmel
    108

    Inhoudelijk was super sterk, spreekt duidelijk en rustig.

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • Praktijkopleidingen Dienst klein onderhoud - Woonzorg Nederland

    Groot Eigenaar in de VvE - De Key

  • Klantgericht communiceren - NCCW

    Omgaan met bewoners met psychische problemen en verslaving - Woonpartners Midden-Holland

  • De klant centraal - Vallei Wonen

    Asbestherkenning en asbestverwijdering - Welbions

  • Debiteuren - HeemWonen

    Asbestherkenning - Gooi en Omstreken

  • Omgaan met agressie - Domesta

    Omgaan met bewoners met psychische problemen/verslaving - Nijestee

  • Huurrecht opfriscursus - Thuisvester

    Vervolg ontwikkeling medewerkers KCC - Standvast Wonen

  • Sturen op Betaalbaarheid - Trifolium

    Asbestherkenning - Pre Wonen

  • Asbestherkenning - Acantus

    Omgaan met agressie - Woongoed Zeeuws Vlaanderen

  • De rol en positie van de Huurcommissie - Acantus

    Woonoverlast effectief aanpakken - Wooninc.

  • Het bewonersoverleg - Havensteder

    Omgaan met agressie - WaardWonen