Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Bewonersparticipatie: modern, effectief en divers
    109

    Uitleg Participatie 3.0 waarbij ik in gesprek ga met mijn manager over rol van wijkconsulenten ( hoeveel % bezig met participatie)

  • Vocht en schimmel
    1010

    De hoeveelheid vocht in koude of warme lucht.

  • Omgaan met agressie
    1010

    De voorbeelden die de trainer geeft. Het oefenen.

  • Beheersen en bewaken kosten dagelijks onderhoud
    1010

    Een mooie pragmatische benadering, die je aan het denken zet! We gaan samen met hem team kijken hoe stuurbaarder te worden.

  • Huurrecht Verdieping
    1010

    Erg fijn overzicht over wat te doen bij overlijden.

  • Woonfraude
    109

    Signalen proberen te zien

  • Omgaan met culturele verschillen
    1010

    Veel interactie, heel afwisselend en zeer interessant. Bleef boeiend tot het einde.

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    Superfijn dat er veel praktijkvoorbeelden werden gegeven.

  • Vocht en schimmel
    1010

    Heel diverse en goede uitleg en inzichten.

  • Omgaan met agressie
    109

    De praktijk voorbeelden ,hoe hier om mee te gaan

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    1010

    Alles, de uitleg voorbeelden, ruimte voor interactie. Concreet waar kan toepassen in de praktijk!

  • Huurrecht Verdieping
    1010

    Veel interactie en ruimte voor praktijkvoorbeelden.

  • Senior Projectleider
    1010

    De hoeveelheid kennis en delen van praktijkervaring

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    De verschillende inzichten. En een andere kijk op zaken.

  • Woningwaarderingsstelsel
    1010

    Uitgebreide behandeling van onderwerpen en ruimte voor vragen

  • Bouwkunde voor niet-bouwkundigen
    108

    Vocht, tocht, schimmelproblematiek kennis toepassen in de dagelijks werkzaamheden

  • Omgaan met agressie
    109

    Hoe ze bepaalde situaties goed na kunnen spelen.

  • Omgaan met agressie
    1010

    Mooi dat intimiderende agressie ook aan bod kwam

  • Techniek voor niet-technici
    107

    Waar ik meer over wilde weten was de meterkast en dat heeft voldaan

  • Cursus Huurrecht Bedrijfsruimte
    108

    Er is een goede basis gelegd om in het werkveld meer ervaring op te gaan doen.

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • Praktijkopleidingen Dienst klein onderhoud - Woonzorg Nederland

    Groot Eigenaar in de VvE - De Key

  • Klantgericht communiceren - NCCW

    Omgaan met bewoners met psychische problemen en verslaving - Woonpartners Midden-Holland

  • De klant centraal - Vallei Wonen

    Asbestherkenning en asbestverwijdering - Welbions

  • Debiteuren - HeemWonen

    Asbestherkenning - Gooi en Omstreken

  • Omgaan met agressie - Domesta

    Omgaan met bewoners met psychische problemen/verslaving - Nijestee

  • Huurrecht opfriscursus - Thuisvester

    Vervolg ontwikkeling medewerkers KCC - Standvast Wonen

  • Sturen op Betaalbaarheid - Trifolium

    Asbestherkenning - Pre Wonen

  • Asbestherkenning - Acantus

    Omgaan met agressie - Woongoed Zeeuws Vlaanderen

  • De rol en positie van de Huurcommissie - Acantus

    Woonoverlast effectief aanpakken - Wooninc.

  • Het bewonersoverleg - Havensteder

    Omgaan met agressie - WaardWonen