Reviews

Reviews deelnemers

Als het om uw eigen ontwikkeling gaat is alleen het beste goed genoeg vinden wij. En daarom hebben we de meeste kritische jury gevraagd om een oordeel: uw collega’s en onze deelnemers!

Schrijf zelf een review
  • Omgaan met culturele verschillen
    1010

    Meer inzicht gekregen in verschillende culturen en hoe daar mee om te gaan

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    Het actieve element. Samen met groepjes onderwerpen bespreken.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    Ik heb een betere beeld over het systeem van volkshuisvesting

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    108

    Nieuwe collega’s leren kennen. Samenwerken. Nieuwe informatie

  • Vocht en schimmel
    1010

    Duidelijk uitleg met goede voorbeelden.

  • Leergang Werken aan een inclusieve wijk
    109

    Leren van andere deelnemers , input om sociale cohesie te vergroten. Veel bruikbare tips

  • Opzichter Planmatig Onderhoud
    1010

    De voorbeelden uit de praktijk die ik in de toekomst mee kan nemen

  • Medewerker reparatieverzoeken
    1010

    Meerdere onderwerpen. Gebruiken tijdens mijn werk aan de telefoon.

  • Signaleren achter de voordeur
    1010

    Fijn om te weten wat er vanuit Eigen Haard van mij wordt verwacht.

  • Cursus Huurrecht basis
    1010

    Meer duidelijkheid/helderheid voor mij in de wijk.

  • Klantgericht schrijven
    1010

    Fijn hoe de trainer de lesstof heeft overgebracht.

  • Omgaan met bewoners met verward gedrag
    108

    De voorbeelden die gegeven werden. Hopelijk kan ik dit in de toekomst beter herkennen

  • Omgaan met agressie
    1010

    Handvaten die in de praktijk bruikbaar zijn

  • Omgaan met agressie
    1010

    De beleving van degene die de training gaf.

  • Oriëntatie volkshuisvesting
    1010

    Informatief. Veel inzichten gekregen in andere organisaties.

  • Motiverende Gespreksvoering
    1010

    De 20% lastige huurders motiveren tot een positief resultaat.

  • Leergang Werken aan een inclusieve wijk
    1010

    De groep, het uitwisselen van alle verhalen en ieders kennis en de praktijkvoorbeelden.

  • Herkennen en signaleren van ondermijning
    1010

    Mijn vragen zijn beantwoord en dat vind ik belangrijk. Zeer interessant en mooie training.

  • Klantgericht communiceren
    108

    Verschillende gesprek technieken hoe je ze kan toepassen

  • Huurachterstanden
    1010

    Nieuw beleid maken en andere werkwijze

Afgeronde incompanyopleidingen

Het merendeel van onze tijd zitten we bij u aan huis. Met maatwerkopleidingen en trainingstrajecten. Gericht op de specifieke situatie en context. Een selectie van recente trajecten vindt u hier.

  • Viverion - Aan de slag met ge

    Tablis Wonen - Techniek voor niet-technici

  • Mozaiek Wonen - Asbest Updatetraining

    Eigen Haard - Duurzaamheid in de Praktijk

  • Cordaan - Huurrecht opfrissessie

    Stadlander - Klantgericht Schrijven

  • Arcade - Dilemmatraining integriteit

    Woongoed Zeeuws-Vlaanderen - Signaleren en melden van sociale problematiek

  • Thus Wonen - Gevorderde Gespreksvaardigheden voor Verhuurmedewerkers

    Woonconcept - Wooninformatie

  • Woonstichting De Kernen - Woning APK toepassing NEN8025

    Woonpunt - Bouwkunde voor niet-bouwkundigen basis en verdieping

  • Baston Wonen - In gesprek

    Woonstad - SC570 Asbestdeskundige

  • Woonkracht10 - Zelf Aangebrachte Voorzieningen

    Triada - Woning APK toepassing NEN8025

  • Mooiland - Wet Schuldsanering Natuurlijke Personen

    Kleurrijk Wonen - Huurrecht maatwerktraining

  • Wooninvest - Opvang en nazorg voor leidinggevenden

    Woongoed Zeeuws-Vlaanderen - Omgaan met bewoners met verward gedrag